متن خبر

برنامه جدید Apple Image Playground در iOS 18 تصاویر را به عنوان تولید شده توسط هوش مصنوعی برچسب گذاری می کند

برنامه جدید Apple Image Playground در iOS 18 تصاویر را به عنوان تولید شده توسط هوش مصنوعی برچسب گذاری می کند

شناسهٔ خبر: 559384 -




اپلیکیشن Apple Image Playground
Image Playground در نسخه بتا iOS 18 آینده ظاهر خواهد شد (اعتبار تصویر: Apple)

در WWDC 2024 اوایل این هفته، اپل مجموعه کاملی از آپشن های هوش مصنوعی را معرفی کرد که به پلتفرم‌های نرم‌افزاری مختلف خود می‌آیند، از جمله یک تولیدکننده هنری هوش مصنوعی Image Playground در iOS 18 – و اکنون ما اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد این برنامه داریم. .

همانطور که توسط 9to5Mac گزارش شده است، کریگ فدریگی، معاون مهندسی نرم‌افزار اپل در مصاحبه‌ای در WWDC بيان کرد که iOS 18 قرار است متادیتا را علامت‌گذاری کند تا فایل‌های تصویری با جزئیاتی همراه باشند که مشخص می‌کنند توسط هوش مصنوعی ساخته شده‌اند یا خیر.

در حالی که نسخه بتای توسعه‌دهنده فعلی iOS 18 شامل هیچ‌یک از آپشن های هوش مصنوعی آینده نمی‌شود – پس برنامه Image Playground وجود ندارد – برخی با کاوش در کد بتا توسط تیم 9to5Mac، ارجاعی به «پزشکی قانونی» تصویر پیدا کردند که فایل‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی می‌ کرد.

این را کنار هم بگذارید و واضح است که اپل به این فکر کرده است که چگونه استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی را تشویق کند - که اپل آن را Apple Intelligence در دستگاه های خود می نامد - و چگونه جلوی واقعی بودن تصاویر جعلی را بگیرد.

هنر اپل و هوش مصنوعی

برنامه Image Playground

Image Playground می تواند در صورت تقاضا هنر هوش مصنوعی ایجاد کند (اعتبار تصویر: اپل)

با توجه به آنچه که قبلاً درباره Image Playground می دانیم ، هر زمان که نیاز به ایجاد یک تصویر هوش مصنوعی جدید داشته باشید، این برنامه در مکان های مختلفی مانند پیام ها یا یادداشت ها ظاهر می شود. برای مثال ممکن است یک ایموجی سفارشی یا تصویری از یک دوست در تنظیمات انتخابی شما باشد.

تصاویر ایجاد شده توسط Image Playground به جای عکس، از سبک کارتون ها و تصاویر استفاده می کنند، پس این یکی از راه هایی است که اپل در برابر سوء استفاده از این ابزارها محافظت می کند. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را ایجاد کنید، پیشنهادات فوری نیز گنجانده شده است.

اپل او میگوید این مدل‌های هوش مصنوعی بر روی «داده‌های دارای مجوز» و «داده‌های در دسترس عموم» که از وب استخراج شده‌اند، آموزش دیده‌اند. به عبارت دیگر، اگر هنر شما آنلاین است، احتمالاً Apple Intelligence بر روی آن آموزش دیده است - مگر اینکه سایتی که در آن منتشر شده است از این روند انصراف دهد.

طبق گفته اپل، قابلیت Image Playground در یک نسخه بتا در آینده در دسترس خواهد بود، اما از بین آیفون‌های موجود در حال حاضر، تنها آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس قدرت لازم برای اجرای آن را خواهند داشت. این آپشن های تولید هنر هوش مصنوعی در رایانه‌های Mac Silicon اپل نیز در دسترس خواهند بود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است