متن خبر

برنامه‌های Windows 11 Photos و Paint برای ارتقای عمده با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی تنظیم شده‌اند – اما اکثر کاربران آن‌ها را دریافت نمی‌کنند.

برنامه‌های Windows 11 Photos و Paint برای ارتقای عمده با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی تنظیم شده‌اند – اما اکثر کاربران آن‌ها را دریافت نمی‌کنند.

شناسهٔ خبر: 473696 -




مایکروسافت در حال نمایش Cocreator در Paint
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

قطار تبلیغاتی هوش مصنوعی مایکروسافت اکنون به خوبی در راه است و توقف بعدی برنامه‌های Photos و Paint ویندوز 11 است که کمک دیگری به ادغام هوش مصنوعی می‌کنند.

مایکروسافت در حال حاضر کنفرانس بیلد 2024 خود را برگزار می‌کند، جایی که این شرکت قبلاً خط رایانه‌های شخصی Copilot+ متمرکز بر هوش مصنوعی خود را معرفی کرده است، از جمله قابلیتی به نام «Recall» که فعالیت را روی رایانه شخصی ثبت می‌کند و آن را قابل جستجو می‌کند . مایکروسافت همچنین ویژگی ارتقا یافته Cocreator را برای برنامه Paint وارد کرده است.

Cocreator به صورت محلی روی رایانه‌های شخصی Copilot+ اجرا می‌شود و از NPUهای قدرتمندتر (واحد پردازش عصبی) در این دستگاه‌ها برای تولید تصاویر بر اساس پیام‌های متنی که شما ارائه می‌کنید استفاده می‌کند. اپلیکیشن Paint کنونی دارای ویژگی Image Creator با هوش مصنوعی است، اما این ویژگی مشابه Cocreator نیست.

Cocreator متفاوت است زیرا به صورت محلی روی رایانه شما کار می کند و برای استفاده از قدرت محاسباتی برای تولید تصاویر نیازی به آنلاین شدن ندارد. علاوه بر این، تصاویر را سریعتر از Image Creator تولید می کند، اگرچه دومی حذف نمی شود - این دو گزینه در کنار هم اجرا می شوند.

این ویژگی جدید توسط مایکروسافت در یک سرفیس پرو نشان داده شد و به ارائه‌کننده نشان می‌دهد که یک اعلان ارسال می‌کند و یک طرح کلی از آنچه می‌خواهد تصویر شبیه به آن باشد ترسیم می‌کند. سپس Cocreator از این اطلاعات برای تولید تصویر بر اساس اشکال ناهموار ترسیم شده استفاده کرد.

تصویری <a href= که Cocreator جدید را نشان می‌دهد و تصویری را نشان می‌دهد که از یک نقاشی ناهموار تولید می‌شود" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NnHrepZw7Qyb47mH3BRdTC-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NnHrepZw7Qyb47mH3BRdTC-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NnHrepZw7Qyb47mH3BRdTC-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NnHrepZw7Qyb47mH3BRdTC-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NnHrepZw7Qyb47mH3BRdTC-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NnHrepZw7Qyb47mH3BRdTC-1200-80.png 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NnHrepZw7Qyb47mH3BRdTC.png">

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

همچنین نشان داده شده است که Cocreator یک منوی کشویی 'Style' دارد، احتمالاً برای انتخاب سبکی که می خواهید تصویر در آن تولید شود، و یک نوار لغزنده 'Creativity'.

با افزایش این نوار لغزنده خلاقیت، تصویری با کیفیت بالاتر ایجاد می‌شود که با سطح جزئیات بیشتری پر شده است، با هوش مصنوعی توانایی‌های خود را بیشتر اعمال می‌کند، در حالی که در انتهای پایین مقیاس، تصویر تولید شده نزدیک‌تر به طرح خشن ارائه‌شده توسط کاربر می‌چسبد.

امکان آزمایش استایل ها در برنامه Photos

برنامه Photos در ویندوز 11 نیز در رایانه های شخصی Copilot+ به شکل ویژگی به نام «Restyle Image» تقویت شده است. این به شما امکان می دهد عکس های خود را با سبک های هنری از پیش تعیین شده تغییر دهید، به عنوان مثال از حیوان خانگی خود عکس بگیرید و آن را به سبک انیمیشن تبدیل کنید.

یک کادر متنی وجود دارد که در آن می‌توانید اعلان‌هایی را وارد کنید تا دستورالعمل‌های خاص خود را در مورد نوع سبکی که می‌خواهید عکستان را به آن تبدیل کند، به این ویژگی بدهید، و یک نوار لغزنده «خلاقیت» که ظاهراً مشابه آنچه در Cocreator کار می‌کند، وجود دارد.

یکی از جنبه‌های جالبی که توسط Windows Latest مورد توجه قرار گرفت این است که به نظر نمی‌رسد تعداد اعتبارات ثابتی وجود داشته باشد که تعداد دفعات استفاده از هر یک از ویژگی‌ها را محدود کند. هر دو قابلیت Cocreator و 'Restyle Image' می توانند هر چند بار که بخواهید به صورت محلی روی رایانه شخصی شما با استفاده از مدل های زبان کوچک اجرا شوند.

هر دو ویژگی همچنین به رایانه نیاز دارند که پردازنده‌ای با NPU مناسب داشته باشد، پس در همه رایانه‌های شخصی ویندوز ، از جمله دستگاه‌های موجود دارای ویندوز 11 در دسترس نخواهند بود. این برای لپ‌تاپ‌هایی است که فقط از تراشه جدید Snapdragon X استفاده می‌کنند یا موارد دیگر. رایانه های شخصی Copilot+ با سیلیکون AMD یا Intel آینده.

برای کسانی که علاقه مند به کمک هوش مصنوعی هستند، این خبر خوبی است، مانند سایر ابزارهای هوش مصنوعی که مایکروسافت به ویندوز 11 معرفی می کند. این کار باعث می شود که چیزهایی که برای اکثر مردم تصور نمی شد به راحتی با چند کلیک و بدون رفتن به راحتی در دسترس باشند. برخط.

اگر از طرفداران برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی نیستید، پس می توانم تصور کنم که این خبر به سادگی ادامه مشکلاتی باشد که ممکن است با هوش مصنوعی این روزها در همه جا داشته باشید.

در هر صورت، به نظر نمی‌رسد که مایکروسافت از راه‌اندازی در این مسیر دلسرد شود، و همچنان به تلاش و فشار برای تبدیل شدن به استاندارد صنعتی برای محصولات مصرفی متمرکز بر هوش مصنوعی ادامه خواهد داد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

کامپیوتر نویس

کریستینا یک نویسنده محاسباتی مقیم بریتانیا است و به همه چیزهای محاسباتی، نرم افزاری، فناوری، ریاضیات و علوم علاقه مند است. او قبلاً مقالاتی در مورد فرهنگ عامه، اقتصاد و موضوعات متفرقه دیگر نوشته است.

او علاقه شخصی به تاریخ ریاضیات، علم و فناوری دارد. به ویژه، او از نزدیک هوش مصنوعی و بحث های با انگیزه فلسفی را دنبال می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است