متن خبر

بررسی نیروگاه قابل حمل Anker PowerHouse 767

بررسی نیروگاه قابل حمل Anker PowerHouse 767

شناسهٔ خبر: 440392 -




آیا به دنبال یک نیروگاه قابل حمل می‌گردید که بتواند دستگاه‌های شما را در طول فرار در فضای باز، سفرهای کمپینگ یا قطع‌های برق غیرقابل پیش‌بینی شارژ نگه دارد؟ جلوترش رو نگاه نکن.

در این تحلیل نیروگاه، به جدیدترین وحشی قدرتمند Anker - PowerHouse 767 (یا SOLIX F2000) - یک بسته برق قوی و با ظرفیت بالا با شارژ سریع برق، آپشن های هوشمند و طراحی بادوام نگاه خواهیم کرد.

فهرست مطالب

PowerHouse 767 با وسایل الکترونیکی کارآمد گالیوم نیترید، ظرفیت باتری قابل افزایش و درگاه های شارژ فراوان، یک نیروگاه واقعی است که وعده انرژی بی وقفه برای کارکرد گجت های شما را می دهد. به ما بپیوندید تا ویژگی‌ها، عملکرد و دلیل برجسته شدن آن در میان رقبا را تحلیل کنیم.

نیروگاه قابل حمل Anker PowerHouse 767: First Impressions & Specs

Anker 767 PowerHouse یک نیروگاه قابل حمل قدرتمند و قابل اعتماد است که تضمین می کند در هنگام ماجراجویی در فضای باز یا قطع برق غیرمنتظره شارژ و متصل بمانید.

این نیروگاه با ظرفیت ۲۰۴۸ وات ساعت می تواند دستگاه های ضروری شما را برای مدت طولانی در حال کار نگه دارد. تصور یک همراه بهتر برای سفرهای کمپینگ یا شرایط اضطراری در خانه مانند خاموشی سخت است. اینورتر ۲۴۰۰ وات AC قدرت کافی برای راه اندازی طیف وسیعی از لوازم خانگی از جمله لپ تاپ و ابزار برقی را فراهم می کند.

قبل از ادامه بررسی، بیایید نگاهی به فهرست کامل مشخصات فنی Anker PowerHouse 767 بیندازیم:

ابعاد: ۲۰.۶ x 15.5 x 9.8 اینچ (۵۲۵ x 395 x 250 میلی‌متر)

وزن: ۶۷ پوند (۳۰.۵ کیلوگرم)

ظرفیت: ۲۰۴۸ وات ساعت

خروجی AC (حالت اینورتر): حداکثر ۱۲۰ ولت تا ۲۰ آمپر، ۶۰ هرتز، حداکثر ۲۴۰۰ وات

خروجی AC (حالت بای پس): حداکثر ۱۲۰ ولت تا ۱۲ آمپر، ۶۰ هرتز، حداکثر ۱۴۴۰ وات

خروجی USB-C: 5V⎓۳A/ 9V⎓۳A/15V⎓۳A/20V⎓۳A/20V⎓۵A (100W حداکثر در هر پورت)

خروجی USB-A: 5V⎓۲.۴A (2.4A حداکثر در هر پورت)

خروجی شارژر خودرو: ۱۲V⎓۱۰A

ولتاژ ورودی AC (شارژ): حداکثر ۱۴۴۰ وات

ورودی پنل خورشیدی: XT60 – ۱۱-۳۲V⎓ ۱۰A; XT60 – ۳۲V-60V⎓ ۲۰A (حداکثر ۱۰۰۰W)

باتری: باتری LFP (LiFePO4).

زمان شارژ مجدد از طریق AC: 1.4 ساعت

دمای عملیات محیطی: دمای تخلیه: -۴°F-104°F / -20°C-40°C، دمای شارژ: ۳۲°F-104°F / 0°C-40°C

گارانتی: ۵ سال

قیمت: ۱۹۹۹ دلار در وب سایت رسمی یا ۲۱۹۹ دلار در آمازون.

به لطف فناوری باتری LFP (LiFePO4)، Anker 767 PowerHouse یک انتخاب مطمئن و مطمئن است. بیش از ۳۰۰۰ چرخه شارژ را امکان پذیر می کند، پس لازم نیست نگران از بین رفتن باتری به این زودی باشید.

شکی نیست که ۷۶۷ PowerHouse فوق العاده قدرتمند است، اما همچنین راحت و قابل حمل است. برخلاف ژنراتورهای سنتی که صدا و دود تولید می‌کنند، این ایستگاه با باتری تقریباً بی‌صدا کار می‌کند و برای استفاده در داخل ساختمان نیز مناسب است. تنها صدایی که گهگاه می شنوید (بیشتر زمانی که ایستگاه خود را شارژ می کنید) فن های خنک کننده هستند که با اتصال نیروگاه به دستگاه های پرمصرف فعال می شوند.

در حالی که این یک نیروگاه قابل حمل است، اما یکی از بزرگترین نیروگاه هایی است که من دیده ام. با وزن ۶۷ پوند، بدون شک سنگین است، اما Anker دارای ویژگی های متفکرانه ای برای سهولت در حرکت است. مانند یک چمدان، PowerHouse 767 مجهز به یک دسته تلسکوپی است که از بغل کشیده می شود و به شما امکان می دهد آن را روی جفت چرخ های ۴.۷۲ اینچی خود بچرخانید.

این چرخ ها می توانند موانع کوچک و انتقال ناگهانی کف را تحمل کنند.

با این حال، حمل PowerHouse 767 به بالا یا پایین از یک پله ممکن است به دلیل وزن آن چالش‌برانگیزتر باشد. برای رفع این مشکل، Anker دستگیره های بزرگ و محکمی را در هر طرف تعبیه کرده است که یک دستگیره ایمن برای بلند کردن فراهم می کند.

اگر قوی نیستید، با توجه به وزن نیروگاه، این ممکن است همچنان یک مشکل باشد. ۷۶۷ به گونه ای طراحی شده است که بادوام و مقاوم در برابر ضربه باشد، اما مهم است که در هنگام جابجایی احتیاط کنید تا از هر گونه تصادف جلوگیری شود. توصیه می‌کنم یک نفر دوم را برای حمل ایستگاه به طبقه بالا یا پایین برای جلوگیری از هر گونه حادثه کمک کند.

طراحی و باز کردن بسته بندی

ما قبلاً روی اندازه و ابعاد این هیولا صحبت کردیم، اما در مورد ظاهر و طراحی کلی ایستگاه چطور؟

آنچه در جعبه است

در اینجا همه چیزهایی است که هنگام جعبه گشایی Anker PowerHouse 767 خود پیدا خواهید کرد:

نیروگاه Anker SOLIX F2000 (PowerHouse 767).

کابل شارژ AC

کابل شارژ ماشین

کانکتور شارژ خورشیدی ۵ پورت

کیف لوازم جانبی

راهنمای کاربری

سطح بالایی دستگاه زمانی که نیاز دارید دستگاه های خود را در حین شارژ روی آن قرار دهید صاف و راحت است.

در پنل جلویی، مجموعه گسترده‌ای از پریزها و پورت‌ها را خواهید دید که گزینه‌های مختلف شارژ را برای دستگاه‌های شما فراهم می‌کنند. سه پریز AC (در نسخه ایالات متحده) وجود دارد، چهار پریز برق متناوب را با یک پریز TT-30R که مخصوص اتصال به وسایل نقلیه تفریحی (RVs) طراحی شده است، یک جفت پریز سوکت ماشین ۱۲ ولت، سه پورت USB-C پیدا خواهید کرد. و دو پورت USB-A.

پورت‌های USB-C حداکثر خروجی ۱۰۰ واتی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد وسایل الکترونیکی بزرگ‌تری مانند لپ‌تاپ‌ها را به سرعت شارژ کنید.

پورت‌های USB دارای عملکرد هوشمند هستند، به این معنی که وقتی دستگاه به برق وصل می‌شود، دستگاه را به‌طور خودکار شارژ می‌کنند و پس از اینکه برق به ۱۰۰ درصد رسید، خاموش می‌شود. سایر پریزها را می توان با فشار دادن دکمه فعال کرد و اگر دستگاه متصل برقی نگیرد، پس از ۱۵ دقیقه به طور خودکار خاموش می شوند. این ویژگی هوشمندانه به بهینه سازی عمر باتری PowerHouse 767 کمک می کند و مدیریت کارآمد انرژی را تضمین می کند.

در بالای پریزها، یک صفحه LCD بزرگ وجود دارد که میزان شارژ باقی مانده را به صورت درصد نشان می دهد، همراه با نیم دایره ای از میله های برق که به تدریج ناپدید می شوند تا ظرفیت باتری باقی مانده را نشان دهند.

صفحه همچنین نمادهایی را نشان می دهد که نشان می دهد کدام پریزها در حال حاضر در حال استفاده هستند، و همچنین تخمینی از زمان اجرا باقی مانده بر اساس مصرف برق فعلی. اگرچه این تخمین ها ممکن است دقیق نباشند زیرا به شرایط مختلف شارژ بستگی دارند، نمایش آنها همچنان مفید است.

قسمت جلویی PowerHouse 767 همچنین دارای یک نوار LED بلند است که می تواند به صورت دستی با فشار دادن دکمه فعال شود یا از طریق برنامه تلفن همراه Anker از طریق بلوتوث کنترل شود. نوار نور دارای سه سطح روشنایی است و حتی می تواند در مواقع اضطراری فلاش SOS را انجام دهد.

در پشت PowerHouse 767، در پشت یک پانل لولایی، یک دکمه تنظیم مجدد، یک پورت برای پنل های خورشیدی اختیاری، و یک پورت کابل برق به سبک NEMA (شامل) مشابه آنچه برای تامین انرژی اکثر رایانه های رومیزی استفاده می شود، خواهید دید.

موارد اضافی اختیاری

به غیر از خود نیروگاه، Anker چندین ویژگی اضافی اختیاری را ارائه می دهد که عملکرد ایستگاه را افزایش می دهد.

باتری انبساط . اگر به دنبال منبع تغذیه با ظرفیت بالاتر هستید، Anker یک باتری انبساطی سازگار با PowerHouse 767 ارائه می دهد. با گفت ن این باتری انبساط به نیروگاه، می توانید به طور موثر ظرفیت باتری را دو برابر کنید و به ۴۰۹۶Wh (2048Wh +) برسید. ۲۰۴۸ وات ساعت). این ارتقا به ویژه برای سفرهای کمپینگ طولانی مدت، قطعی برق طولانی مدت، یا شرایطی که به منبع تغذیه پشتیبان قابل توجهی نیاز دارید مفید است.

پنل های خورشیدی . Anker همچنین پانل های خورشیدی اختیاری سازگار با PowerHouse 767 را ارائه می دهد که آن را به یک ژنراتور خورشیدی قابل حمل کامل تبدیل می کند. اتصال پنل های خورشیدی به پورت پشت نیروگاه به شما این امکان را می دهد که آن را با استفاده از انرژی خورشیدی شارژ کنید. پس می توانید آن را به یک منبع انرژی سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه برای ماجراجویی در فضای باز در ون یا کمپر یا زندگی خارج از شبکه تبدیل کنید.

عملکرد و ویژگی ها

Anker PowerHouse 767 عملکرد عالی را ارائه می دهد و دارای طیف وسیعی از ویژگی های مفید است که آن را به عنوان یک نیروگاه قابل حمل قابل اعتماد متمایز می کند.

شارژ سریع و خروجی های همه کاره

PowerHouse 767 مجهز به یک اینورتر چشمگیر است که ۲۴۰۰ وات برق خروجی AC و ۳۲۰۰ وات برق افزایش می دهد. ناگفته نماند که این ایستگاه نه فقط یک پاوربانک، از جمله ابزارها و وسایل پرقدرت، قابلیت راه اندازی وسایل مختلف را دارد. دارای سه پورت USB-C 100 واتی است که برای شارژ لپ تاپ و سایر گجت های پرقدرت ایده آل است. علاوه بر این، سه پریز برق متناوب و دو سوکت ۱۲ ولت خودرو وجود دارد که انعطاف‌پذیری را در تغذیه دستگاه‌های مختلف فراهم می‌کند.

گزینه های شارژ کارآمد

PowerHouse 767 را می توان با چندین روش شارژ کرد، از جمله برق AC، پنل های خورشیدی و شارژر خودرو. زمان شارژ از برق شهری فوق‌العاده سریع و چشمگیر است و در کمتر از ۵۰ دقیقه از ۰% به ۸۰% می‌رسد.

با پنل های خورشیدی (حداکثر ورودی خورشیدی تا ۱۰۰۰ وات)، نیروگاه را می توان از ۰ تا ۱۰۰ درصد در حدود ۲.۵ ساعت شارژ کرد که یک راه حل عالی برای شارژ خارج از شبکه است.

فناوری نیترید گالیوم و طول عمر

PowerHouse 767 از الکترونیک نیترید گالیوم و فناوری GaNPrime (یا GaN) استفاده می کند که وظیفه شارژ فوق سریع و کارآمد از برق را نیز بر عهده دارند. این لوازم الکترونیکی به کنترل دما در هنگام شارژ زیاد کمک می کند و در طول فرآیند شارژ باعث صرفه جویی در انرژی می شود. استفاده از قطعات الکترونیکی صنعتی، طول عمر آن را تضمین می کند. Anker ادعا می کند که این جانور نیروگاه می تواند تا شش برابر چرخه شارژ/دشارژ بیشتر را در مقایسه با قطعات استاندارد تحمل کند.

نمایشگر و کنترل هوشمند

این نیروگاه دارای یک صفحه نمایش LCD شفاف است که اطلاعات ضروری مانند توان ورودی و خروجی، ظرفیت باقی مانده باتری و تخمین زمان شارژ و دشارژ را نشان می دهد. همچنین آلارم‌ها را نمایش می‌دهد و زمانی را نشان می‌دهد که حالت صرفه‌جویی در انرژی ECO فعال است، که به‌طور خودکار همه سوکت‌ها را پس از ۱۵ دقیقه عدم فعالیت برای صرفه‌جویی در مصرف برق خاموش می‌کند.

در مقایسه با Anker 757 که قبلا تحلیل کردم، جانشین ۷۶۷ یک راه حل بزرگتر، قوی تر و حتی راحت تر برای نیازهای برق شما است.

برنامه و اتصال

از آنجایی که ۷۶۷ بسیار سنگین است، آنکر یک برنامه تلفن همراه اختصاصی را ارائه می دهد که امکان کنترل نیروگاه را از راه دور فراهم می کند، برای من موهبتی است. این نیروگاه قابلیت وای فای داخلی ندارد، اما اتصال بی‌وقفه را از طریق برنامه از طریق بلوتوث ارائه می‌کند.

برای تنظیم آن، باید بلوتوث گوشی هوشمند خود را روشن کنید و دکمه اتصال بلوتوث روی ایستگاه را به مدت طولانی فشار دهید. وقتی شروع به چشمک زدن کرد، آماده اتصال است. برنامه Anker را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید و آن را با ۷۶۷ خود همگام کنید.

برنامه Anker به شما امکان می دهد ایستگاه برق را از راه دور نظارت و کنترل کنید. می‌توانید وضعیت باتری را تحلیل کنید، میزان مصرف برق را ردیابی کنید، و هشدارهایی را برای کمبود باتری دریافت کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد حالت ذخیره انرژی را کنترل کنید و به شما امکان می دهد نوار نور LED را سفارشی کنید و در مواقع اضطراری آن را روی حالت SOS قرار دهید. این برنامه بسیار ساده است و با عناصر مختلف شلوغ نیست.

عمر باتری

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می آید، Anker PowerHouse 767 عالی است. در صورت اتصال به پریز دیواری سریع شارژ می شود و کمتر از دو ساعت طول می کشد تا به ظرفیت کامل خود برسد. Anker با افتخار ادعا می کند که تنها با یک ساعت دسترسی به برق AC، PowerHouse 767 می تواند به ظرفیت قابل توجه ۸۰٪ دست یابد.

این نیروگاه دارای باتری‌های پیشرفته LiFePO4 است که به خاطر قابلیت اطمینان و طول عمر طولانی‌شان شناخته می‌شوند و می‌توانند تا ۳۰۰۰ چرخه شارژ را تحمل کنند. برای ایجاد آرامش بیشتر، Anker یک گارانتی سخاوتمندانه ۵ ساله ارائه می‌دهد و اطمینان می‌دهد که مشتریان می‌توانند برای سال‌های آینده به PowerHouse 767 اعتماد کنند.

Anker همچنین دوام را با "طراحی ضد سقوط Unibody" در اولویت قرار داده است و نیروگاه را در برابر ضربه و ضربه مقاوم می کند. با این حال، شایان ذکر است که PowerHouse 767 دارای رتبه بندی ضد آب و هوا و حتی پوشش محافظی است که در مدل ۷۵۷ وجود داشت، پس بهتر است از آن در برابر شرایط آب و هوایی سخت محافظت کنید.

آیا باید Anker PowerHouse 767 را بخرید؟

Anker SOLIX F2000 (PowerHouse 767) یک نیروگاه شارژ سریع با ظرفیت بالا است. اگر می خواهید نیروگاهی داشته باشید که بتوانید در سفرهای کمپینگ با خود همراه داشته باشید یا به عنوان یک سرویس برق اضطراری در منزل از آن استفاده کنید که استفاده آسان و ایمن و بادوام نیز باشد، ۷۶۷ یکی از بهترین گزینه ها برای شم است.

در عین حال، اگر فضای کمی دارید و چیزی واقعا قابل حمل می خواهید، ۷۶۷ ممکن است مدل ایده آلی برای خانه شما نباشد. بزرگ و سنگین است، اما در ازای آن امنیت و قدرت زیادی دریافت می کنید.

در مجموع، من شخصاً توصیه می کنم Anker 767 را حتی به عنوان اولین نیروگاه قابل حمل خود تهیه کنید. این مطمئناً آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می آورد و دیگر هرگز نگران تمام شدن برق در حال حرکت نخواهید بود.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است