متن خبر

برخی از کاربران متوجه خواهند شد که چت ربات Bing AI مایکروسافت به طور ناگهانی بسیار مفیدتر است

برخی از کاربران متوجه خواهند شد که چت ربات Bing AI مایکروسافت به طور ناگهانی بسیار مفیدتر است

شناسهٔ خبر: 437786 -




مایکروسافت برای یکی از حالت های عملکرد چت بات، یعنی حالت «دقیق»، تغییر بزرگی در هوش مصنوعی Bing خود ایجاد کرده است.

همانطور که کاربران هوش مصنوعی می‌دانند، سه حالت وجود دارد که می‌توان برای هوش مصنوعی Bing انتخاب کرد: تنظیمات دقیق ذکر شده و همچنین متعادل و خلاق.

حالت دقیق برای کسانی است که خواهان پاسخ‌های کوتاه‌تر و واقعی‌تر در برخورد با هوش مصنوعی هستند، در حالی که Creative به چت ربات از نظر پاسخ‌ها اجازه می‌دهد (و Balanced بین این دو انتهای طیف آزادی سازش ایجاد می‌کند، همانطور که بود. ).

به گفته میخائیل پاراخین، رئیس بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، این شرکت ارائه یک "به روز رسانی بسیار بزرگ" را برای حالت دقیق به پایان رسانده است.

ارائه یک به‌روزرسانی بسیار بزرگ در حالت دقیق بینگ چت ما به پایان رسید - بدون آپشن های جدید، فقط پاسخ‌های بهتر. چند نفر متوجه شدند، در فرم "خلاقیت بدتر شده است - حالا حتی دقیق بهتر است"، البته :-) آن را امتحان کنید! ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

همانطور که پاراخین در X (توئیتر سابق) توضیح داد، این مستلزم معرفی ویژگی های جدید برای حالت دقیق نیست، فقط اطمینان حاصل می شود که چت بات با این تنظیمات پاسخ های بهتری می دهد.


تجزیه و تحلیل: فشار به جلو برای یک ربات Bing بهتر

ارائه پاسخ های بهتر، البته، یکی از موثرترین راه هایی است که مایکروسافت می تواند هوش مصنوعی Bing خود را بهبود بخشد. همانطور که پاراخین در توییت بالا مشاهده می کند، صیقل دادن حالت Precise توسط برخی از کاربران مورد توجه قرار گرفته است، حتی اگر آنها آن را به عنوان "Creative بدتر است، و Precise بهتر از آن اکنون است" قاب کرده باشند، نه اینکه یک گام مثبت به جلو باشد. برای دقیق. چیزی که قطعاً همین است، نیازی به اضافه کردن آن نداریم.

راه دیگری نیز وجود دارد که مایکروسافت روی بهتر کردن پاسخ‌های هوش مصنوعی Bing کار می‌کند و آن پارامتر «بدون جستجو» است. این چیزی است که در گذشته ذکر شده است و به کاربران امکان می دهد هنگام فرموله کردن پاسخ، ربات چت را از وب (عملکردهای جستجو) قطع کنند.

به عبارت دیگر، شما یک پاسخ مستقیم از هوش مصنوعی دریافت خواهید کرد (برخلاف پاسخی که توسط محتوای جستجوی مشتق شده از وب دریافت می شود)، و این می تواند در شرایط خاصی مفید باشد (مثلاً سوالات مربوط به کدنویسی). همچنین به این معنی است که پاسخ‌ها نیز باید سریع‌تر باشند، بدون اینکه نیازی به خراش دادن وب برای بیت‌های داده اضافی باشد.

پس با عملکرد "بدون جستجو" چه اتفاقی می افتد؟ ظاهراً قرار است به‌عنوان یک پلاگین به‌جای مستقیماً در هوش مصنوعی Bing پیاده‌سازی شود و طبق گفته Parakhin همچنان ورودی است به عنوان بخشی از عرضه عمومی پلاگین اتفاق خواهد افتاد). نوک کلاه به Neowin برای تشخیص آن یکی.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است