متن خبر

برخی از مک‌های M4 اپل در آستانه عرضه در ماه اکتبر منتشر شده‌اند – برای مک‌بوک پروهای جدید، مک مینی و آی‌مک آماده شوید.

برخی از مک‌های M4 اپل در آستانه عرضه در ماه اکتبر منتشر شده‌اند – برای مک‌بوک پروهای جدید، مک مینی و آی‌مک آماده شوید.

شناسهٔ خبر: 752759 -




MacBook Pro M3 14 اینچی روی میز
(اعتبار تصویر: آینده)

کسانی که مشتاق دیدن مک‌های جدید با تراشه‌های M4 هستند ، بدون شک می‌خواهند به جدیدترین شایعات مربوط به این دستگاه‌های ورودی که انتظار داریم که در ماه اکتبر عرضه شوند، برسند.

مارک گورمن در آخرین خبرنامه Power On خود (برای بلومبرگ ) به روز رسانی ارائه کرده است و بيان کرد ه است که رویداد راه اندازی که چندین مک جدید با پردازنده M4 را معرفی می کند قرار است در "هفته های آینده" اتفاق بیفتد و هنوز دقیقاً همان روند را دنبال می کند. نقشه راهی که افشاگر در آوریل 2024 ارائه کرد.

ما چند جزئیات محکم‌تر در مورد مک‌های ادعا شده در این زباله‌دان به دست می‌آوریم، حتی اگر بسیاری از آن‌ها در مورد پوشاندن دوباره زمین قدیمی باشد.

برای جمع‌بندی برخی از آن زمین‌های قدیمی، ما منتظر مدل‌های جدید مک‌بوک پرو ، آی‌مک جدید و مک مینی بازسازی‌شده هستیم که همگی از تراشه M4 استفاده می‌کنند.

Gurman در اینجا بر چند ویژگی دیگر تأکید می کند و به ما گفته می شود که یک مک بوک پرو 14 اینچی سطح پایه (نام رمز J604) با تراشه وانیلی M4 وارد می شود. مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی (به ترتیب J614 و J616) با گزینه‌های M4 Pro و M4 Max همراه خواهد بود.

سپس ما iMac جدید (J623) با وانیلی M4 و یک مک مینی اصلاح شده و جمع و جورتر (J773) داریم که نسخه های وانیلی M4 و M4 Pro را ارائه می دهد.

گورمن معتقد است که اکثر این مدل‌های مک در حال حاضر عرضه می‌شوند، پس اپل تقریباً همه چیز را آماده کرده است، اما منتظر می‌ماند تا قبل از راه‌اندازی این دسته از رایانه‌های جدید (بدیهی است که به اندازه کافی) همه مک‌های M4 برنامه‌ریزی‌شده آماده شوند.

پیش بینی می شود رویداد راه اندازی به شدت بر روی قدرت های هوش مصنوعی تراشه های M4 و Apple Intelligence روی دسکتاپ متمرکز شود (به عقیده گورمن، مدل های پایین تر iPad نیز در کنار این مک ها رونمایی خواهند شد).


(اعتبار تصویر: آینده)

تجزیه و تحلیل: اوقات هیجان انگیز

خوب است که بشنویم که برنامه‌های اپل برای M4 Mac در مسیر خود باقی می‌ماند (و ظاهراً در طول سال جاری انجام شده است) - البته چاشنی‌های آن را اضافه کنید - با معرفی برخی از ماشین‌های جدید هیجان‌انگیز این راه‌اندازی‌ها. ما فرض می کنیم که هنوز همیشه ممکن است چیزی در آخرین لحظه دچار لغزش شود و برنامه ها تغییر کنند، اما گورمن کاملاً متقاعد به نظر می رسد.

ما شیفته کوچکترین مکی هستیم که اپل تا به حال به شکل یک مک مینی M4 کوچک ساخته شده است، اما جالب تر از آن، شنیده ایم که اپل ممکن است تمام مک های جدید M4 را مجهز کند. حداقل 16 گیگابایت رم به عنوان پایه. (به طور قطع زمان آن فرا رسیده است که MacBook Pro 14 اینچی پایه با این مقدار حافظه یکپارچه مجهز شود). این شایعه رم تا حدی توسط بازی بزرگ هوش مصنوعی که اپل در حال حاضر در آن درگیر است، پشتیبانی می‌شود و آپشن های هوش مصنوعی احتمالاً به حافظه بیشتری نیاز دارند.

مثل همیشه زمان نشان خواهد داد، و امیدواریم فقط یک ماه در این مرحله منتظر بمانیم، و فضای تنفسی کافی بین این دسته از مک‌های جدید وارد شده و عرضه گوشی آیفون 16 در هفته گذشته باقی بماند.

از طریق MacRumors

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

دارن یک فریلنسر است که اخبار و آپشن های TechRadar (و گاهی اوقات T3) را در طیف گسترده‌ای از موضوعات محاسباتی از جمله پردازنده‌ها، پردازنده‌های گرافیکی، سخت‌افزارهای مختلف دیگر، VPN، آنتی‌ویروس و غیره می‌نویسد. او در بهترین بخش از سه دهه در مورد فناوری نوشته است و در اوقات فراغت خود کتاب می نویسد (اولین رمان او - "می دانم شام آخر چه کردید" - توسط Hachette UK در سال 2013 منتشر شد).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است