متن خبر

… برای آن آماده اید؟ تلویزیون OLED C2 ال‌جی برای Super Bowl به قیمت خیره‌کننده‌ای کاهش می‌یابد

… برای آن آماده اید؟ تلویزیون OLED C2 ال‌جی برای Super Bowl به قیمت خیره‌کننده‌ای کاهش می‌یابد

شناسهٔ خبر: 446496 -




تلویزیون OLED ال جی C2
(اعتبار تصویر: آینده)

اکنون چند هفته دیگر به Super Bowl 2024 باقی مانده است، و من نمی توانم از این معامله تلویزیونی که در OLED زرق و برق دار و دارای رتبه بالا LG C2 مشاهده کرده ام چشم پوشی کنم. والمارت مدل 55 اینچی را با قیمت 1149 دلار (1499.99 دلار) به فروش می‌رساند که پایین‌ترین قیمتی است که می‌توانید پیدا کنید و یک معامله باورنکردنی برای نمایشگر OLED پریمیوم با صفحه‌نمایش بزرگ است.

OLED پر ویژگی، که ما در بررسی LG C2 OLED خود به آن پنج ستاره از پنج ستاره دادیم، در بالای فهرست بهترین تلویزیون های سال گذشته قرار گرفت. تقریباً می توانید بگویید که ما یک داستان عاشقانه با تلویزیون داریم. LG C2 صفحه نمایش OLED خیره کننده ای را ارائه می دهد که از پردازنده a9 Gen5 AI ال جی پشتیبانی می کند و کنتراست عمیق و روشنایی عالی ارائه می دهد. تلویزیون ال‌جی همچنین دارای صدای فراگیر مجازی، قابلیت‌های هوشمند، کنترل صوتی، و طراحی بسیار نازک است - که منجر به راه‌اندازی نهایی سینمای خانگی برای یک یکشنبه سوپر باول از وحشی‌ترین رویاهای شما می‌شود.

آن را هر چه می خواهید بنامید، اما معامله تلویزیون 55 اینچی C2 OLED ال جی در Walmart نه تنها به قیمت کم سابقه ای کاهش یافته است، بلکه از پیشنهاد فعلی در آمازون نیز پیشی گرفته است. این یک معامله آنقدر خوب است که ما فکر می کنیم اگر تیلور سویفت خودش به زمان باز نگردد و شخصاً آقای کلس را در Super Bowl تماشا کند، ممکن است آن را به هم بزند.

می‌توانید بهترین تخفیف‌های تلویزیونی Super Bowl Walmart را در پایین صفحه و همچنین تخفیف‌های Best Buy و Amazon را مشاهده کنید.

قرارداد Super Bowl TV: C2 OLED زرق و برق دار ال جی

من را سرزنش نکنید... تخفیف های بیشتر Super Bowl TV

می‌توانید تعداد بیشتری از بهترین معاملات ارزان تلویزیون و معاملات تلویزیون OLED را در حال حاضر مشاهده کنید. همچنین می‌توانید منتظر رویداد فروش روز رئیس‌جمهور 2024 باشید .

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک گذاشته است و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است