متن خبر

بحث برانگیزترین ثبت کننده دامنه جهان صاحب جدیدی دارد – و ظاهراً در حال ایجاد یک مسیر جدید است.

بحث برانگیزترین ثبت کننده دامنه جهان صاحب جدیدی دارد – و ظاهراً در حال ایجاد یک مسیر جدید است.

شناسهٔ خبر: 449418 -




مفهوم آزادی بیان - سیم خاردار در اطراف حباب گفتار
(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

ثبت کننده دامنه بحث برانگیز Epik توسط Registered Agents Inc. (RAI) خریداری شده است تا خدمات خود را به مشاغل کوچک و کارآفرینان افزایش دهد.

با این حال، Epik به طور گسترده ای به دلیل میزبانی وب سایت های راست افراطی و نئونازی مانند 8chan و جایگزین شبکه اجتماعی «گفتار آزاد» به نام Parler شناخته می شود.

بیانیه منتشر شده توسط این شرکت بيان کرد : "Epik.com اکنون در حال ایجاد یک مسیر جدید برای ارائه خدمات به کارآفرینان و مشاغلی است که به دنبال خدمات نمایندگی ثبت شده و دامنه بالاتر هستند."

"مشتریان مشکل دار"

اپیک او میگوید طی آخرین تحلیل اعتبارسنجی ICANN شرکت‌ها، تغییراتی در شرایط خدمات خود ایجاد کرده است تا «پلتفرم خود را از شر متخلفان خلاص کند» که منجر به حذف «تعدادی از مشتریان مشکل‌دار» شد.

این ظاهراً به اپیک کمک می‌کند، «روی بازسازی اعتماد با کسب‌وکارهای کوچک و مشتریان کارآفرین خود تمرکز کند»، اگرچه شهرت و تاریخ لکه‌دار آن ممکن است همچنان یک مانع عملیاتی باشد.

RAI که Epik را خریداری کرد، خدمات انطباق شرکتی و نمایندگی ثبت شده را به "استارت آپ ها، کسب و کارهای کوچک، [و] شرکت های سراسری ارائه می دهد." این خرید به RAI اجازه می دهد تا خدمات ثبت دامنه و وب سایت را به مشتریان خود ارائه دهد.

برایس میروانگ، مشاور داخلی RAI، در بیانیه‌ای گفت: «کسب دارایی و انتقال بعدی اعتبارنامه Epik چالش برانگیز بوده است. با این حال، توانایی ما برای اطمینان از ادامه خدمات برای صدها هزار نام دامنه برای ثبت کنندگان، فصل خوشحال کننده ای در حرفه حقوقی من بوده است.

ما مشتاقانه منتظریم که تمرکز خود را به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان اصلی تجاری خود با همان سطح پشتیبانی، محصولات و خدماتی که آنها به دریافت آن عادت دارند، تغییر دهیم.

سال گذشته، Epik پس از آشفتگی ناشی از بدهی، یک حمله هکری موفق که اطلاعات مشتریان را به بیرون درز کرد و رسوایی Masterbucks ، از Epik Holdings, Inc توسط Epik LLC خریداری شد.

در تعدادی از بررسی‌های TrustPilot، Epik LLC اغلب به این موضوع اشاره می‌کند که آنها یک "موجود جداگانه تحت مالکیت متفاوت از شرکت و افراد" هستند که ظاهراً بررسی‌ها به سمت آن‌ها هدایت می‌شوند. این تحلیل ها به احتمال زیاد به نهاد کاملاً متفاوت، Epik Holdings, Inc.

TechRadar Pro برای اظهار نظر با Epik LLC تماس گرفته است، اما آنها بلافاصله پاسخی ندادند. به روز رسانی های بعدی در اینجا ارسال خواهد شد.

بیشتر از TechRadar Pro

کارمند نویسنده (امنیتی)

بندیکت کالینز یکی از نویسندگان کارکنان TechRadar Pro است که حریم خصوصی و امنیت را پوشش می دهد. قبل از اینکه وارد روزنامه‌نگاری شود، او به‌عنوان مدیر تولید Livestream کار می‌کرد و به مدت 5 سال بازی‌های لیگ ملی هاکی روی یخ را پوشش می‌داد و کمک زیادی به پیشرفت پخش زنده در لیگ داشت. بندیکت عمدتاً بر روی مسائل امنیتی مانند فیشینگ، بدافزار و فعالیت‌های مجرمانه سایبری متمرکز است، اما او همچنین دوست دارد از دانش خود در زمینه ژئوپلیتیک و روابط بین‌الملل برای درک انگیزه‌ها و پیامدهای حملات سایبری تحت حمایت دولت استفاده کند.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد در امنیت، اطلاعات و دیپلماسی، در کنار مدرک لیسانس در سیاست با روزنامه نگاری، هر دو از دانشگاه باکینگهام است. پایان نامه کارشناسی ارشد او با عنوان "فروش تسلیحات به عنوان ابزار سیاست خارجی" استدلال می کند که صادرات سیستم های تسلیحاتی بخشی جدایی ناپذیر از جعبه ابزار دیپلماتیک مورد استفاده ایالات متحده، روسیه و چین از سال 1945 بوده است. بندیکت همچنین در مورد نقش ناتو در دوران جنگ ترکیبی، تأثیر گروه‌های ذینفع بر سیاست خارجی ایالات متحده، و اینکه چگونه ناامنی شهرت می‌تواند به سوء استفاده از اطلاعات کمک کند.

خارج از محل کار، بن ورزش های زیادی را دنبال می کند. مهمترین آنها هاکی روی یخ و راگبی. هنگامی که نمی دوید یا کوهنوردی نمی کنید، بن را اغلب می توان در اعماق درختچه های یک باغ میخانه پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است