متن خبر

با Samsung Galaxy Z Flip5 و Samsung Galaxy Z Fold5 به طرف مقابل بپیوندید

با Samsung Galaxy Z Flip5 و Samsung Galaxy Z Fold5 به طرف مقابل بپیوندید

شناسهٔ خبر: 440061 -




در سال‌های اخیر احساس می‌شود که هر گوشی هوشمند جدید از یک الگو پیروی می‌کند: صفحه‌ای از شیشه و فلز حدود ۶ اینچ از گوشه‌ای به گوشه دیگر. این در مورد گوشی‌های تاشوی جدید Samsung Galaxy Z Flip5 و Samsung Galaxy Z Fold5 صادق نیست که ترکیبی جذاب از تازگی، کلاس و نوآوری را با خود به ارمغان می‌آورند.

با پیوستن به طرف مقابل با هر یک از این گوشی‌های سامسونگ، اساساً دو فاکتور برای قیمت یکی از آنها دریافت می‌کنید: یک اندازه تلفن استاندارد و یک تلفن کوچک جیبی با Z Flip5، و یک اندازه تلفن استاندارد و یک پنل تبلت توسعه یافته با Z Fold5. آنها تلفن هایی هستند که به دادن ادامه می دهند.

Samsung Galaxy Z Flip5

Z Flip5 بسته یا باز، دنیایی از امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. با بسته شدن ناگهانی، شما یک دستگاه فوق‌العاده جمع‌وجور دارید که می‌تواند در تنگ‌ترین جیب‌ها جای بگیرد – و در عین حال دستگاهی کاملاً کاربردی به دلیل صفحه روکش گسترده‌اش است.

اندازه‌گیری مورب، اندازه پنجره فلکس گلکسی Z Flip5 به شکل مستطیل کامل ۳.۴ اینچ است، اما منطقه قابل مشاهده واقعی تقریباً ۹۵٪ مساحت مستطیل کامل است که به دلیل گوشه‌های گرد و بریدگی پایین‌تر است. اطلاعات کلیدی را در یک نگاه ببینید، سلفی عالی بگیرید یا برنامه های خود را از طریق ویجت های قابل تنظیم کنترل کنید.

Z Flip5 را باز کنید و یک گوشی قدرتمند ۶.۷ اینچی دارید که از جدیدترین و بهترین پردازنده Snapdragon® ۸ Gen 2 بهره می برد. شما همه چیزهایی را که برای تحلیل آخرین گرایش‌های اینفلوئنسرها (یا انجام برخی روندهای خودتان)، گوش دادن به پادکست‌ها و موسیقی و اتصال به رسانه‌های اجتماعی نیاز دارید، دارید.

Samsung Galaxy Z Flip 5

Galaxy Z Flip5 (اعتبار تصویر: سامسونگ)

Samsung Galaxy Z Fold5

و از کجا باید با Z Fold5 شروع کرد؟ صفحه نمایش زیبای ۷.۶ اینچی با وضوح ۲۱۷۶ در ۱۸۱۲ پیکسل برای فیلم، وب و اجرای دو برنامه در کنار هم عالی است. وقتی در حال حرکت هستید، با پشتیبانی از قلم S Pen 1 بهره‌مند شوید، یا فقط وقتی از دستگاه تاشو خود استفاده می‌کنید، لذت بیشتری ببرید.

وقتی بسته است، شما همچنان یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی روشن و توانا، ۲۳۱۶ در ۹۰۴ پیکسل دارید که آماده بارگذاری برنامه ها و محتوای مورد علاقه شم است. در کل گوشی شما یک دوربین سه گانه دارید، پس همیشه آماده هستید که آن عکس یا ویدیوی عالی را بگیرید، چه گوشی باز باشد و چه بسته.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5

Galaxy Z Fold5 (اعتبار تصویر: سامسونگ)

تجربه گوشی هوشمند خود را متحول کنید

هنگامی که به سمت تلنگر پیوستید، متوجه خواهید شد که نمی خواهید به عقب برگردید. گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ هر چیزی را که از یک گوشی پرچمدار رده بالا در سال ۲۰۲۳ بخواهید ارائه می دهند، از جمله شارژ بی سیم، مقاومت در برابر آب ۲ ، جدیدترین نرم افزار اندروید و یک پلتفرم عالی برای همه برنامه ها و محتوای شما.

این سخنی نیست که وقتی یکی از این تاشوها را از کیف یا جیب خود بیرون می آورید، بیان می کنید. با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های سرد برای انتخاب، و منحنی‌ها و لهجه‌هایی که همه در مکان‌های مناسب قرار دارند، متوجه خواهید شد که هر بار که از Z Flip5 و Z Fold5 استفاده می‌کنید، طرفداران بیشتری را به دست خواهید آورد.


۱ S Pen Fold Edition به طور جداگانه فروخته می شود

۲ غوطه ور شدن در آب شیرین تا عمق ۱.۵ متری تا ۳۰ دقیقه (برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی شود)

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است