متن خبر

با MongoDB، Venture Backed، InterSystems و سایرین در Disrupt 2024 بهترین شیوه های راه اندازی را بیاموزید.

با MongoDB، Venture Backed، InterSystems و سایرین در Disrupt 2024 بهترین شیوه های راه اندازی را بیاموزید.

شناسهٔ خبر: 728914 -




از ایده گرفته تا عرضه اولیه عمومی، Disrupt استارتاپ ها را در هر مرحله از نقشه راه تا پیشرفت بعدی آنها نمودار می کند. TechCrunch برخی از شرکت‌های پیشرو جهان استارت‌آپ را گرد هم می‌آورد - اما شرکای ما چیزی بیش از حمایت مالی ارائه می‌کنند. حضور آنها در Disrupt به بنیانگذاران جدید و بالقوه ابزار، دانش و جامعه مورد نیاز آنها برای ایجاد یک استارتاپ موفق را می دهد.

نگاهی به آخرین گروه از شرکت‌هایی بیندازید که آماده‌اند تا به شما کمک کنند تا شرکت خود را به سطح بعدی منتقل کنید. در اینجا این است که آنها چه کار می کنند و کجا آنها را پیدا خواهید کرد.

مراقب جلسات Breakout ما در سال 2024 باشید که اکنون دارای پشتوانه سرمایه گذاری است و دید و بینش در سطح ریز ارائه می دهد تا بنیانگذاران بتوانند برای هر سرمایه گذاری استراتژی های برنده ای ایجاد کنند. Venture Backed همچنین پذیرایی خود (تاریخ و ساعت TBD) را در طول Disrupt میزبانی خواهد کرد.

MongoDB به نوآوران قدرت می‌دهد تا با آزاد کردن قدرت نرم‌افزار و داده‌ها، صنایع را ایجاد، دگرگون و مختل کنند. و ما از آنها برای تامین انرژی شرکت کنندگان در Disrupt تشکر می کنیم کافئین به عنوان حامی رسمی کیوسک قهوه و اسپرسو.

غول هوش مصنوعی InterSystems را در طول جلسه میزگرد خود از دست ندهید، زیرا آنها در مورد فناوری و منابعی که به راه حل های سلامت دیجیتال بهترین شانس را برای موفقیت می دهند، خرد به اشتراک می گذارند.

SE Ventures رشد را برای بنیانگذاران پیشگام تقویت می کند و آنها حامی انحصاری صبحانه سرمایه گذاران سالانه در Disrupt خواهند بود که در روز چهارشنبه 30 اکتبر برگزار می شود.

Helm.ai به نرم افزار هوش مصنوعی در سراسر پشته رانندگی خودران L2-L4 مجوز می دهد. پس ، اگر دارنده مجوز سرمایه گذاری هستید، هنگام مدیریت جلسه استیج در مسیر StrictlyVC LP، حتماً به کافه Deal Flow بروید.

بیشتر بخوانید

چین هم تورم دارد؟


از Braindate به خاطر ارائه‌دهنده رسمی شبکه در Disrupt 2024 سپاسگزاریم. Braindate مکالمات اشتراک‌گذاری دانشی است که با دیگران رزرو می‌کنید تا به صورت انفرادی یا در گروه‌های کوچک در محل در سالن Braindate داشته باشید. آنها بهترین راه برای طوفان فکری، حل چالش ها، و به اشتراک گذاشتن تخصص یا تجربیات در حین برقراری ارتباط با افراد جدید (باهوش!) هستند.

و به یاد داشته باشید که در سالن نمایشگاه با این شرکت ها ارتباط برقرار کنید:

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است