متن خبر

با کیبورد کلیک به سبک بلک بری برای آیفون کار کنید

با کیبورد کلیک به سبک بلک بری برای آیفون کار کنید

شناسهٔ خبر: 558727 -




متأسفم که به شما اطلاع می‌دهم که هنوز نمی‌توانم در مورد این موضوع صحبت کنم.

کیبورد Clicks وارد شده است، و اگر برای استفاده روزمره کاملاً کاربردی نباشد لذت‌بخش است - حداقل بدون هفته‌ها تمرین.

دستگاه جدید که صفحه کلیدی با دکمه‌های فیزیکی به پایین آیفون شما اضافه می‌کند، حس نوستالژی دوران بلک‌بری را برمی‌انگیزد، اما در شکل فعلی، استفاده از آن سخت است، به‌ویژه در دستگاه‌های سنگین‌تر و بلندتر مانند آیفون 15 پرو. حداکثر

مشکل اصلی کلیک ها این است که آیفون ها شبیه دستگاه های بلک بری نیستند که کوتاه، چمباتمه و پهن بودند. در عوض، وزن آیفون قاب را به سمت پایین می کشد، پس شما همیشه در حال مبارزه با نیروی گرانش هستید که سعی می کنید تایپ کنید. این باعث می شود که کیس کمی در دستان شما تکان بخورد و ضربه زدن به کلید سمت راست را سخت تر کند.

اگر منصف باشیم، Clicks اذعان می‌کند که ممکن است استفاده از این مورد در ابتدا دشوار باشد.

در صفحات راهنمای خود، این شرکت یک تکنیک نگه‌داشتن مناسب را برای پایدار کردن کلیک‌ها پیشنهاد می‌کند. این توصیه می کند که کاربران گوشی را در پایه قرار دهند، به طوری که لبه پایینی دستگاه روی انگشتان صورتی شما قرار گیرد در حالی که پشت آن توسط انگشتان میانی و حلقه پشتیبانی می شود. در همین حال، انگشتان اشاره شما می توانند در پشت یا کناره های کیف قرار بگیرند.

وب سایت هشدار می دهد که اگر گوشی را با هر دو دست در پایین صفحه کلید بگیرید، ممکن است احساس سنگینی روی آن پیدا کنید.

اعتبار تصویر: کلیک ها

با این حال، گوشی شما در هر صورت احساس سنگینی می‌کند، اما اینکه تا چه حد بتوانید به درستی صفحه‌کلید را متعادل کنید به عوامل مختلفی از جمله مدل آیفون و وزن و همچنین طول و قدرت انگشتان شما بستگی دارد. برای مثال، افرادی که انگشتان کوتاه‌تر و سفت‌تری دارند، ممکن است در نگه‌داشتن دستگاه نسبت به سایرین با انگشتان بلندتر مشکل بیشتری داشته باشند.

Clicks او میگوید که بالاست را به پایین قاب اضافه کرده است تا به تعادل مناسب کمک کند، اما کاربران اولیه می‌گویند که در حال تحلیل ارتقاء به یک مدل آیفون کوچک‌تر برای آسان‌تر کردن Clicks هستند – و این گوی است.

آیفون 13 مینی احتمالاً برای استفاده با کلیک ها عالی خواهد بود، اما افسوس که پشتیبانی نمی شود.

در عوض، صفحه‌کلید Clicks با مدل‌های iPhone 14 و iPhone 15 کار می‌کند، اولی فقط در مدل‌های Pro و Pro Max کار می‌کند، در حالی که از طیف کامل مدل‌ها برای iPhone 15 پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، وزن آیفون می‌تواند بین دستگاه‌ها متفاوت باشد. از 6.02 اونس برای آیفون 15 تا 7.09 اونس برای 15 پلاس و 6.60 اونس برای مدل 15 پرو. 15 Pro Max با 7.81 اونس سنگین ترین است. اگرچه این تفاوت‌ها در هنگام استفاده از آیفون با قاب‌های سنتی تفاوت‌های جزئی دارند، حتی کوچک‌ترین وزن اضافی در استفاده از کلیک‌ها اهمیت دارد. به نظر می رسد هرچه آیفون سنگین تر باشد، نگه داشتن آن سخت تر است.

اعتبار تصویر: کلیک ها

Clicks سعی می‌كند مشكلی را در ایجاد تعادل در تلفن به روش‌های مختلفی توضیح دهد. این کیس علاوه بر آموزش تکنیک صحیح نگه‌داشتن به کاربران، دارای یک پد چرمی گیاهی در قسمت پایین کمر است که احتمال لیز خوردن انگشتان شما را کاهش می‌دهد و به شما یادآوری می‌کند که آنها را کجا قرار دهید.

علاوه بر این، قاب دارای یک سطح بافت کمی است که به نگه داشتن آیفون شما در حالت عمودی کمک می کند.

با وجود این امکانات، مشکل دیگری در استفاده از کلیک ها وجود دارد، و این موضوع تعجب آور است.

اگر «کلیک‌ها» برای شما جذاب است، شاید به سنی رسیده‌اید که به یاد بیاورید چه حسی دارد از ارسال سریع ایمیل‌ها و پیام‌های متنی در بلک‌بری، دکمه‌های صفحه‌کلید فیزیکی آن ارتقای قابل توجهی نسبت به ارسال پیامک T9 دارند. اما در سال‌های پس از آن، احتمالاً با تایپ کردن روی صفحه لمسی سازگار شده‌اید. بازگشت به دکمه ها، همانطور که مشخص است، مانند دوچرخه سواری نیست. در اینجا کمی منحنی یادگیری وجود دارد، به خصوص با گوشی هوشمند بسیار طولانی شما.

به عبارت دیگر، ممکن است بلافاصله استفاده از کلیک‌ها را به همان اندازه که بلک بری قدیمی خود را به یاد می‌آورید، پیدا نکنید. شما باید نحوه تایپ کردن به این شکل را دوباره یاد بگیرید و ممکن است تنظیم آن کمی طول بکشد. طبق وب‌سایت کلیکز، ۲۰ دقیقه برای یادگیری کلیک‌ها، دو ساعت برای راحت بودن با آن، دو روز برای تسلط بر آن، و دو هفته طول می‌کشد تا حافظه عضلانی مورد نیاز برای اینکه واقعاً با کلیک‌ها راحت باشید، ایجاد کنید. (من گمان می کنم ممکن است برخی افراد در نهایت به زمان بیشتری نیاز داشته باشند. من هنوز هفته ها را با کلیک ها سپری نکرده ام، پس نمی توانم در آنجا وزن کنم.)

وقتی کلیدها را فشار می‌دهید، صفحه‌کلید Clicks یک صدای رضایت‌بخش «کلیک» تولید می‌کند، از این رو نام دستگاه را می‌بینید. اما دلیلی وجود دارد که بسیاری از ما در نهایت صداهای کیبورد آیفون را خاموش می کنیم: تیک تیک کلیک های کیبورد ممکن است بعد از مدتی آزاردهنده شود و باعث آزار دیگران نیز شود. صفحه‌کلید Clicks صدای کلیک طبیعی‌تری دارد، اما همیشه صدایی قابل شنیدن ایجاد می‌کند که توجه را به خود جلب می‌کند.

اعتبار تصویر: کلیک ها

البته، کسانی که کیبورد Clicks را می‌خرند، ممکن است این توجه را دوست داشته باشند - به‌خصوص اگر بدنه زرد موزی روشن یا قاب جدید «Miami Heat» صورتی داغ با کلیدهای آبی را انتخاب کنید. این موارد می تواند یک یخ شکن عالی باشد. من به شما تضمین می‌دهم که اگر کلیک‌ها را در یک نوار بیرون بکشید، کسی با شما صحبت خواهد کرد. (این به تنهایی می تواند برای برخی ارزش قیمت آن را داشته باشد!)

به گفته این شرکت، این شرکت او میگوید رنگ خاکستری «London Sky» که ظاهری شرکتی دارد، گزینه محبوب‌تری در زمان عرضه بوده است و اولین دستگاه‌های «Founders Edition» خود را در کمتر از دو هفته به فروش رساند. در نمایشگاه Consumer Electronics امسال، این شرکت اعلام کرد که اگر از هر 1000 مشتری آیفون یک نفر به کلیک علاقه مند باشد، می تواند یک کسب و کار موفق ایجاد کند. بر اساس تقاضایی که Clicks تاکنون مشاهده کرده است، این شرکت می گوید که این علاقه "بسیار قوی تر از آن" است.

کلیک‌ها که توسط MrMobile (مایکل فیشر) و کرک بری کوین (کوین میچالوک) آغاز شده است، تعداد فروش‌های تا به امروز را فاش نمی‌کند، اما قبلاً قاب‌های آبی داغ صورتی و جوهر سلطنتی را به خط تولید خود اضافه کرده است. این شرکت در حال حاضر در حال افزایش یک دور اولیه برای گسترش بیشتر سبد محصولات Clicks است.

اعتبار تصویر: TechCrunch

برای کسانی که قصد دارند بین کلیک‌ها و یک کیس معمولی (یا بدون کیس) جابه‌جا شوند، هشدار داده می‌شود: با درگاه USB-C یا Lightning Clicks حساس باشید. این کیف دارای برچسبی است که به شما توصیه می‌کند هنگام قرار دادن یا خارج کردن گوشی خود مراقب باشید. این توصیه آسان‌تر برای دنبال کردن در هنگام درج است. اما اگر عادت دارید که قاب آیفون خود را از هر زاویه ای بدون فکر زیاد جدا کنید، بسیار مراقب باشید. 159 دلار شما دقیقاً مثل آن دود خواهد شد. هشدار کلیک‌ها او میگوید گوشی را از درگاه به سمت بالا خم نکنید تا زمانی که اتصال کامل آن قطع نشده است و آنها شوخی نمی‌کنند. حتی در یک زاویه کوچک، به راحتی می توانید به پورت آسیب برسانید. (کلیک می گوید هنوز مشکل شکستگی ندیده است. من می گویم به آن زمان بیشتری بدهید.)

به همین دلیل، من توصیه نمی‌کنم، مثلاً بخش فناوری اطلاعات یک شرکت، کلیک‌ها را برای کاربران نهایی قدیمی‌ترشان بخرد که هنوز هم از دست دادن بلک‌بری‌هایشان ابراز تاسف می‌کنند. به احتمال زیاد، بخش کوچکی از آنها در اولین باری که کیس را جدا می‌کنند، دستگاه را می‌شکنند یا پورت را خم می‌کنند. در صورت لزوم، آن را به عنوان یک هدیه تعطیلات، نه یک جزوه شرکتی تبدیل کنید.

در مورد صفحه‌کلید، دکمه‌ها از هم فاصله دارند و اگر کمی کوچک باشند، به‌طور مناسبی کلیک می‌کنند. همچنین چند لمس هوشمندانه وجود دارد. یک میکروفون داخلی، Shift، CMD و کلید "123" وجود دارد که می توانید یک بار برای اعداد و نمادها یا دو بار برای قفل فشار دهید. دکمه "%+-" را نیز می توان برای نمایش و پنهان کردن صفحه کلید iOS فشار داد، جایی که می توانید به راحتی به ایموجی ها دسترسی پیدا کنید. (همچنین، می‌توانید صفحه‌کلید شکلک را به عنوان گزینه‌ای اضافه کنید که با فشار دادن کلید globe روی کلیک‌ها ظاهر می‌شود.)

هنگامی که در تایپ کردن روی صفحه کلید تسلط پیدا کردید، چند میانبر صفحه کلید وجود دارد که می توانید یاد بگیرید تا استفاده از آن را آسان تر کنید. برای مثال، CMD + H شما را به صفحه اصلی خود بازمی گرداند، در حالی که CMD + spacebar جستجو را راه اندازی می کند. هنگامی که در مرورگر وب سافاری یا کروم هستید، می‌توانید از نوار فاصله برای پیمایش در صفحات وب نیز استفاده کنید. بسیاری دیگر از میانبرهای صفحه کلید محبوب iOS نیز پشتیبانی می شوند، Clicks Notes.

اعتبار تصویر: TechCrunch

اما اندازه کیس Clicks را نمی توان به عنوان یک عامل تصمیم گیری در مورد خرید نادیده گرفت.

شکل عجیب و طولانی آن حمل آن را در یک جیب دشوارتر می کند، جایی که به ناچار از قسمت بالایی بیرون زده و پارچه را کشیده می شود. قاب Clicks در کیف‌های دستی کوچکی که آیفون شما قبلاً به راحتی در آن جا می‌شد، قرار نمی‌گیرد. همچنین کلیک‌ها برای جیب بالای کوله‌پشتی SwissGear من که برای سفر استفاده می‌کردم، خیلی بزرگ بود، جایی که معمولاً تلفنم را با عجله نگه می‌دارم، مانند زمانی که کیف‌هایم را برای غربالگری TSA آماده می‌کنم. بسته به مدل گوشی شما، گوشی شما نیز با قاب، 62 یا 65 گرم سنگین‌تر می‌شود.

این کیس همچنین از لوازم جانبی MagSafe پشتیبانی نمی‌کند، پس امیدی به استفاده از نوعی PopSocket برای ثابت کردن آن نیست. (همچنین خیلی بالا قرار می گیرد تا واقعاً کمک کند.)

علیرغم چالش‌هایی که با کلیک‌ها همراه است، به سختی می‌توان حس هوس‌بازی و نشاط را از بین برد. مطمئناً نیازی به کلیک ندارید، اما با 139 تا 159 دلار، می توانید خود را متقاعد کنید که باید آن را امتحان کنید. این شبیه به چمبی یا خرگوش است: عجیب، سرگرم کننده و برای بازاری خاص از علاقه مندان طراحی شده است. این محصولی نیست که شما برای عملکرد آن خریداری کنید. این نوع هنری است که شما از آن حمایت می کنید زیرا به فناوری علاقه دارید.

فکر کنم یکی دیگه رو صورتی بگیرم

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است