متن خبر

با فینالیست‌های راه‌اندازی استارت‌آپ در مرحله اولیه TC 2024 آشنا شوید: ChargeBay، GovGPT، Ti¢ker

با فینالیست‌های راه‌اندازی استارت‌آپ در مرحله اولیه TC 2024 آشنا شوید: ChargeBay، GovGPT، Ti¢ker

شناسهٔ خبر: 462214 -




TechCrunch Early Stage 2024 در حال آماده شدن برای نمایش موج بعدی نوآوری است. در میان فینالیست‌های برجسته بخش موردانتظار «پس فکر می‌کنید می‌توانید راه اندازی کنید»، سه استارت‌آپ پیشگام هستند که آماده نشان دادن جای خود هستند. این فینالیست‌ها بخش‌های مختلفی از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا فناوری مدنی و راه‌حل‌های انرژی پایدار را نمایندگی می‌کنند و صدها متقاضی استارت‌آپ را برای برنامه امسال شکست می‌دهند.

اول از همه، Ti¢ker است، یک پلت فرم رسانه اجتماعی انحصاری که نحوه تعامل کاربران با فعالیت های سرمایه گذاری در زمان واقعی را متحول می کند. Ti¢ker با مدل فقط دعوتی خود فضای امنی را برای به اشتراک گذاری و دنبال کردن روندهای سرمایه گذاری فراهم می کند و تجربه بی نظیری را برای علاقه مندان به امور مالی و حرفه ای ها ارائه می دهد.

بعدی در فهرست، GovGPT است، یک محصول نرم افزاری تغییر دهنده بازی که برای توانمندسازی شهرداری ها در استفاده از قدرت بازخورد عمومی طراحی شده است. GovGPT با بهره گیری از فناوری پیشرفته پردازش زبان طبیعی، به شهرها، شهرستان ها و ایالت ها امکان تجزیه و تحلیل و استخراج بینش های ارزشمند از حجم زیادی از نظرات عمومی را می دهد و راه را برای تصمیم گیری آگاهانه تر و حکمرانی فراگیر هموار می کند.

تکمیل این سه گانه ChargeBay است، یک پلتفرم پویا که کاربران را با ایستگاه های شارژ خصوصی و مزایای میزبان متصل می کند و هزینه را به سمت راه حل های حمل و نقل پایدار هدایت می کند. با آپشن های ی مانند قیمت‌گذاری پویا، اشتراک‌ها و ادغام هوش مصنوعی، ChargeBay آماده است تا چشم‌انداز شارژ خودروهای الکتریکی را متحول کند، و در عین حال، نظارت بر محیط‌زیست را به کاربران راحتی و دسترسی ارائه دهد.

در حالی که این استارتاپ‌ها برای حضور در مرحله اولیه TechCrunch 2024 در بوستون آماده می‌شوند، روحیه نوآوری و کارآفرینی را تجسم می‌دهند و آماده هستند تا صنایع را مختل کنند و آینده فناوری را شکل دهند. با بازخورد کارشناسان و راهنمایی داوران محترم، این فینالیست ها آماده هستند تا پتانسیل خود را به نمایش بگذارند و با راه حل های تغییر دهنده بازی خود مخاطبان را مجذوب خود کنند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است