متن خبر

با طولانی شدن زمستان کریپتو، بودجه Web3 دوباره کاهش می یابد

با طولانی شدن زمستان کریپتو، بودجه Web3 دوباره کاهش می یابد

شناسهٔ خبر: 440178 -




به نظر می رسد که کریپتو تا حد زیادی جذابیت خود را در مورد سرمایه گذاران خطرپذیر از دست داده است. بر اساس داده‌های جدید Crunchbase، سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های وب ۳ در سه ماهه سوم نسبت به سه ماهه دوم کاهش یافته است، که نشان دهنده هفتمین سه ماهه متوالی کاهش برای این بخش از زمان اوج گرفتن سرمایه‌های مخاطره‌آمیز در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ است.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را تحلیل می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


این تکان دهنده نیست. همانطور که TechCrunch+ در ماه آگوست گزارش داد، زمانی که اعداد جمع‌آوری سرمایه ارزهای دیجیتال از انتظارات بیشتر مردم فراتر رفت:

هرچند اعداد خوب ماه اوت ممکن است نتوانند این خونریزی را مهار کنند. برای ایجاد یک چرخش خوش بینانه، شاید سه ماهه سوم ۲۰۲۳ روند را بشکند، زیرا چند وسیله سرمایه گذاری مانند صندوق ۵۵ میلیون دلاری Vessel Capital و بازوی مخاطره آمیز MoonPay در هفته های اخیر راه اندازی شدند و به زودی شروع به استقرار سرمایه خواهند کرد. اما هر کسی حدس می‌زند که آیا سرمایه‌گذاران به سرعت حرکت می‌کنند یا چک‌های بزرگ‌تری امضا می‌کنند.

داده‌های Crunchbase نشان می‌دهد که استارت‌آپ‌های web3 در سه ماهه سوم ۱.۳ میلیارد دلار جمع‌آوری کرده‌اند که از حدود ۲ میلیارد دلار در سه ماهه اول و دوم کمتر است.

در مقایسه با چند سال گذشته، این اعداد به شدت ناچیز هستند. به طور متوسط، استارت آپ های وب ۳ در هر سه ماهه بین سه ماهه سوم ۲۰۲۱ و سه ماهه دوم ۲۰۲۲ بیش از ۸ میلیارد دلار جمع آوری کردند. و سپس همه چیز از صخره خارج شد: برای مرجع، ۴.۵ میلیارد دلاری که استارت آپ های کریپتو در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ جمع آوری کردند، تقریباً نصف مبلغی بود که در سه ماهه دوم جمع آوری شده بود.

در اینجا روند به نظر می رسد:

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است