متن خبر

با این نقشه راه اندازی عصر GenAI را طی کنید

با این نقشه راه اندازی عصر GenAI را طی کنید

شناسهٔ خبر: 445108 -




با تأمل در سفر از زمان آغاز به کار ChatGPT در یک سال پیش، واضح است که هوش مصنوعی (GenAI) فراتر از یک روند تکنولوژیکی است. این یک تغییر اساسی در چشم انداز کسب و کار است.

با تقریباً دو دهه تجربه در نقش‌های استراتژیک و عملیاتی در مک‌کینزی، ای‌بی، نایک، و اکنون در پروسوس، بر تبدیل فناوری‌های نوظهور به استراتژی‌هایی متمرکز شده‌ام که باعث رشد و ارزش کسب‌وکار معنادار می‌شوند. در Prosus، این امر مستلزم هدایت استارت‌آپ‌ها از طریق چشم‌انداز GenAI است و به آن‌ها کمک می‌کند نه تنها سازگار شوند، بلکه در بازاری که به سرعت در حال تغییر است نیز برنده شوند.

در این مقاله، من آن آموخته‌ها را در یک کتاب بازی کاربردی برای GenAI تقطیر می‌کنم که هدف آن کمک به استارت‌آپ‌ها است تا نه تنها در دوران GenAI زنده بمانند، بلکه پیشرفت کنند.

ایجاد ارزش GenAI

متعادل کردن اقدامات حفاظتی، مانند پروتکل‌های حفاظت از داده، با استراتژی‌های مترقی، مانند عرضه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، ضروری است.

با تمرکز اختصاصی بر GenAI، مجموعه شرکت‌های ما طی 12 ماه گذشته توانسته‌اند ارزش قابل توجهی در حفظ، خط لوله فروش، نرخ تبدیل، پیشگیری از تقلب و کارایی عملیاتی به دست آورند.

در حالی که ما این پیروزی‌های سریع را جشن می‌گیریم، قدرت واقعی GenAI در توانایی آن در ایجاد پایه‌ای برای موفقیت طولانی‌مدت و پایدار در چشم‌اندازی دائماً در حال تحول نهفته است.

شکل 1. نتایج نمونه از ابتکارات خلق ارزش Prosus GenAI. اعتبار تصویر: Prosus

عملی شدن

با تکیه بر این تجربه عملی، من یک فرآیند سه مرحله‌ای را ترسیم کرده‌ام که به استارت‌آپ‌ها اجازه می‌دهد موقعیت خود را ارزیابی کنند، استراتژی خود را تعیین کنند و ارزش خود را باز کنند.

تشخیص اختلال: تشریح خطر و آمادگی

درک موقعیت فعلی شرکت شما در رابطه با اختلال GenAI بسیار مهم است. این شامل یک تجزیه و تحلیل کامل از قرار گرفتن در معرض خطر و آمادگی عملیاتی است که پایه و اساس یک استراتژی قوی GenAI را فراهم می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است