متن خبر

بازی Devs of Color Expo 2023: جایی که می توان پخش مستقیم و پخش مستقیم بازی را تماشا کرد

بازی Devs of Color Expo 2023: جایی که می توان پخش مستقیم و پخش مستقیم بازی را تماشا کرد

شناسهٔ خبر: 438159 -




چهارشنبه، ۲۷ سپتامبر، آغاز هشتمین سال برگزاری Game Devs of Color Expo است، که چهار رویدادی است که بازی‌های ساخته‌شده توسط توسعه‌دهندگان بازی‌های رنگی از سراسر جهان را جشن می‌گیرد.

می‌توانید مستقیم یک ساعته را تماشا کنید، که برخی از عناوین متعددی را که در صفحه رسمی نمایش داده می‌شوند، هم در YouTube و هم در Twitch برجسته می‌کند. حتماً صفحه رسمی Steam را نیز تحلیل کنید، که نه تنها فروش مداوم بازی‌های منتشر شده قبلی را دارد، بلکه برنامه‌نویسان را در حال پخش زنده بازی‌های خود از چهارشنبه، ۲۷ سپتامبر تا شنبه، ۳۰ سپتامبر به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگاه تعدادی از عناوین را نشان می‌دهد که POC و فرهنگ‌ها، حیوانات یا هیولاهای خارق‌العاده آن‌ها را ستاره‌دار و دارای آپشن های ی هستند، و مطمئناً بسیاری از آنها از بهترین بازی‌های رایانه‌های شخصی هستند. اگر بیننده بلیت هستید، می‌توانید پنل‌ها، مصاحبه‌ها و صحبت‌های برنامه‌نویسان بازی و سخنرانان برجسته در مورد موضوعات مختلف، از داستان سرایی گرفته تا تجارت و موارد دیگر را مشاهده کنید.

هنوز هم می توان بلیت ها را در صفحه رسمی GDoCExpo خریداری کرد و می توانید برنامه کامل رویدادها و موارد دیگر را در اینجا مشاهده کنید.

اهمیت رویدادهایی مانند Game Devs of Color Expo

همانطور که قبلاً ذکر شد، سال ۲۰۲۳ هشت سال از Game Devs of Color Expo می‌گذرد، رویدادی برای برجسته کردن بازی‌هایی که توسط توسعه‌دهندگان بازی‌های رنگی ایجاد شده‌اند که در غیر این صورت نادیده گرفته می‌شوند یا کنار گذاشته می‌شوند.

از آن زمان به بعد، میزبان گفتگوها، مصاحبه‌ها و پنل‌هایی به رهبری POC شد تا دیگران را در مورد واقعیت‌های توسعه مستقل و همچنین بحث در مورد داستان‌گویی و توسعه شخصیت از دیدگاه POC آموزش دهد.

حتی یک مراسم جایزه وجود دارد که در آن حداقل ۹۰,۰۰۰ دلار کمک هزینه توسعه اعطا خواهد شد، از جمله کمک هزینه ۱۵,۰۰۰ دلاری "ساخت نیویورک" و گرنت Game Devs of Color Expo که توسط Humble حمایت می شود. که دومی به سه توسعه دهنده رنگ تعلق می گیرد که هر کدام ۲۵۰۰۰ دلار دریافت می کنند.

Game Devs of Color Expo به رویدادی با ارزش و حیاتی تبدیل شده است که به POC در معرض دید رسانه ای و بودجه ای قرار می دهد که هرگز در چنین صنعت سفید محور دریافت نمی کرد. و امیدواریم که بتواند به رشد خود ادامه دهد و به توسعه دهندگان رنگی بیشتری در آینده کمک کند و سابقه ای برای آینده صنعت بازی عادلانه تر ایجاد کند.

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است