متن خبر

بازی چند نفره PvP در Warhammer 40,000: Space Marine 2 همراه با حالت جدید Co-op بازمی‌گردد.

بازی چند نفره PvP در Warhammer 40,000: Space Marine 2 همراه با حالت جدید Co-op بازمی‌گردد.

شناسهٔ خبر: 474118 -




هنر کلیدی Warhammer 40,000: Space Marine 2.
(اعتبار تصویر: Focus Entertainment)

بازی چند نفره PvP در Warhammer 40,000: Space Marine 2 علاوه بر یک حالت Co-op کاملاً جدید بازخواهد گشت.

این اطلاعات در تریلر جدیدی که برای اولین بار در جریان پخش زنده جشنواره جمجمه های Warhammer منتشر شد و جزئیات حالت های چند نفره تیرانداز سوم شخص آینده را نشان داد. طرفداران بازی اول از شنیدن اینکه حالت های PvP آن (که شامل Annihilation، Seize Ground و Capture & Control) در دنباله آن باز خواهند گشت، خوشحال خواهند شد.

این در بالای یک حالت عملیاتی کاملاً جدید است که به شما امکان می دهد با یک یا دو دوست برای کشتن بیگانگان متحد شوید. هر دو حالت PvP و Co-op دارای شش کلاس جداگانه برای انتخاب خواهند بود که هر کدام دارای سبک‌ها و توانایی‌های خاص خود هستند. این از بالوارک تانک دار، که با یک سپر جنگی قدرتمند مسلح می شود، تا یک تک تیرانداز رادارگریز مجهز به شنل کامو را شامل می شود. با دیدن تریلر زیر می توانید نگاهی اجمالی به برخی از حالت ها و کلاس های فعال داشته باشید.

درست مانند مینیاتورهای بازی رومیزی Warhammer 40,000 ، می‌توانید ظاهر Space Marine خود را با تعداد انگشت شماری از گزینه‌های آرایشی مانند پالت‌های رنگی مختلف، عکس برگردان‌های مختلف و طرح‌های زرهی فراوان سفارشی کنید. برخی از لوازم آرایشی را می توان از طریق پیشرفت توسط همه بازیکنان به دست آورد، در حالی که برخی دیگر به عنوان بخشی از یک پاس فصل پولی در دسترس خواهند بود. این بازی پس از انتشار به‌روزرسانی‌های رایگان دریافت می‌کند که محتوای جدیدی مانند مأموریت‌های اضافی و سلاح‌های جدید را به همراه خواهد داشت.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 قرار است در تاریخ 9 سپتامبر 2024 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. اکنون می‌توانید بازی را پیش‌سفارش کنید، با چهار نسخه جداگانه، از جمله نسخه کلکسیونی گران‌قیمت که شامل تمام محتوای قابل دانلود (DLC) در هنگام پرتاب است و مجسمه رزین کاملاً عظیم یک تفنگدار فضایی.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

سخت افزار نویس

Dash یک روزنامه نگار فناوری است که سخت افزارهای بازی را در TechRadar پوشش می دهد. قبل از پیوستن به تیم TechRadar، او یک روزنامه نگار چاپی بود که برای برخی از بزرگترین مجلات بازی بریتانیا مانند PLAY، Edge، PC Gamer و SFX مقاله می نوشت. حالا، وقتی او دستکش‌های چرب خود را روی جدیدترین سخت‌افزار یا گجت بازی نمی‌آورد، می‌توان او را با تب و تاب در حال بلعیدن جدیدترین دستگاه نینتندو سوییچ یافت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است