متن خبر

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس: در اینجا بازی های PS Plus برای آوریل 2024 آمده است

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس: در اینجا بازی های PS Plus برای آوریل 2024 آمده است

شناسهٔ خبر: 462360 -




جک با جادوی آبی قدرت یافته است
(اعتبار تصویر: Ascendant Studios)

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ابتدای هر ماه تغییر می‌کنند، و این بازی‌های رایگان بدون هزینه اضافی برای اعضای PS Plus ارائه می‌شوند، این بازی‌های رایگان راهی عالی برای گسترش کتابخانه‌تان با هزینه کم یا انتخاب و امتحان بازی‌هایی هستند که شاید فکرش را نمی‌کردید. در مورد ابتدا

اغلب اوقات، با کاهش هر ماه، سه بازی برای امتحان خواهید داشت - که هر دو PS5 و PS4 را پوشش می‌دهد ( پس اگر هنوز به آخرین نسل نپرداخته‌اید، هنوز آماده هستید) - اگرچه گاهی اوقات شاهد برخی از بازی‌ها هستیم. توپ های منحنی به شکل یک یا دو بازی کمتر یا بیشتر. و همچنین احتمالاً شاهد عرضه بازی‌های PSVR بیشتری در میکسر بازی رایگان PS Plus نیز خواهیم بود.

اگر مشترک هستید و ماه به ماه از بازی‌های رایگان ارائه شده بهترین استفاده را نمی‌برید، ارزش آن را دارد که هر وقت می‌توانید آن‌ها را درخواست کنید، زیرا تا زمانی که اشتراکتان همیشه در دسترس شما خواهند بود. زنده است. از آنجایی که بهترین بازی‌های PS5 می‌توانند پول خوبی برای شما به ارمغان بیاورند، این یک راه عالی برای استفاده حداکثری از کنسول خود بدون نیاز به انتشار نسخه‌های جدید هر ماه است.

خط تولید برای آوریل 2024 شامل یک تیرانداز با رنگ جادویی، یک خزنده سیاهچال خانوادگی، و یک پلتفرمر اکشن دو بعدی است - برای دیدن ترکیب کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس: آوریل 2024

یک خزنده کلاه بر سر دارد

(اعتبار تصویر: موجانگ)

Immortals of Aveum (PS5)
این تیرانداز جادوی اول شخص تک‌نفره داستان جک را روایت می‌کند که او به گروهی از نبردهای نخبه می‌پیوندد تا جهانی را در لبه پرتگاه نجات دهد. سحر و جادو هسته اصلی حمله و دفاع شم است. نبردهای سریع، روان و مبتنی بر طلسم اول شخص را تجربه کنید. بیش از 25 طلسم و 80 استعداد را باز و ارتقا دهید. صدها قطعه ابزار جادویی را کشف کنید، ارتقا دهید و بسازید، سبک بازی خود را در سه نیروی جادویی اصلاح کنید و به قدرتمندترین Triarch Magnus Aveum تبدیل شوید.

Minecraft Legends (PS5، PS4)
اسرار Minecraft Legends را کشف کنید. در این بازی استراتژی اکشن سرزمینی ملایم با منابع غنی و زیست بوم های سرسبز در آستانه نابودی را کاوش کنید. پیگلین‌های وحشی وارد شده‌اند، و این شما هستید که باید با دوستان جدید و گروه‌های آشنا اتحاد ایجاد کنید، سپس در نبردهای حماسی علیه پیگلین‌های خشن برای دفاع از جهان فراگرد رهبری کنید. شما می توانید دوستان خود را به چالش بکشید یا در نبردهای شدید در بازی آنلاین تا هشت بازیکن تیم شوید، همانطور که از دهکده خود دفاع می کنید و در عین حال واحدهای خود را برای نابود کردن شهرک های مخالفان خود هدایت می کنید.

Skul: The Hero Slayer (PS4)
حمله به قلعه شیطان پادشاه توسط یک گروه قهرمان ماجراجو، همه ساکنان آن به جز یک نفر را دستگیر و زندانی کرده است. اکنون، به عنوان یک اسکلت پست، شما باید برادران شیطانی خود را نجات دهید. این پلتفرمر اکشن دوبعدی دارای آپشن های سرکش است، با نقشه‌ای در حال تغییر و زرادخانه رو به رشدی از توانایی‌ها، که هر کدام محدوده حمله، سرعت و قدرت منحصربه‌فرد خود را دارند. دو نوع را در یک زمان برای تناسب با سبک بازی خود تجهیز کنید، و در حین مبارزه جابجا شوید تا بهترین استراتژی را برای شکست دادن دشمنان خود پیدا کنید.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس: 2024

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس: مارس 2024

سیفو یک زمین رقص پر <a href= از دشمنان را بزرگ می کند که در سایه قرار دارند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jPKtiFFASRND7EVjv8Noe-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jPKtiFFASRND7EVjv8Noe-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jPKtiFFASRND7EVjv8Noe-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jPKtiFFASRND7EVjv8Noe-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jPKtiFFASRND7EVjv8Noe-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jPKtiFFASRND7EVjv8Noe-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jPKtiFFASRND7EVjv8Noe.jpg">

(اعتبار تصویر: Sloclap)

Sifu (PS4، PS5)
در این ضرب و شتم شیک و در عین حال سخت، روی نبرد تن به تن احشایی در یک محیط شهری شلوغ تمرکز خواهید کرد. به عنوان یک دانش آموز کونگ فو در مسیر انتقام پس از قتل خانواده خود، باید با دشمنان بیشماری روبرو شوید و برای حفظ میراث خانواده خود به تسلط بی نظیر کونگ فو تکیه کنید.

Hello Neighbor 2 (PS4، PS5)
پس از ناپدید شدن چند کودک در شهر روستایی ریون بروکس، این وظیفه شماست که اسرار آنچه را که در این بازی ترسناک سرقت خانوادگی رخ داده است، کشف کنید. شما نقش یک روزنامه نگار تحقیقی را بازی می کنید که در حال شکار است تا تاریک ترین اسرار همسایگان خود را کشف کنید و پرونده آقای پیترسون را حل کنید، و خوشبختانه، کل شهر زمین بازی شم است.

EA Sports F1 23 (PS4، PS5)
این عنوان با موضوع فرمول یک، فصل جدید هیجان انگیزی را در حالت داستانی Braking Point در کنار گیم پلی مسابقه ای سنتی خود ارائه می دهد. در این بازی، شما قادر خواهید بود تیم رویایی خود را بسازید و برای پیروزی در هر دو صفحه چند نفره بر روی پلتفرم متقابل مسابقه دهید. در اصل، شما باید برای بهترین بودن مسابقه دهید.

Destiny 2: Witch Queen (PS4، PS5)
شما به چالش کشیده خواهید شد تا در دنیای تاج و تخت Savathûn جستجو کنید و ماموریت خواهید داشت که راز چگونگی دزدیدن نور را کشف کنید. شما وظیفه ساختن سلاح های جدید و زنده ماندن از حقیقت را در شبکه دروغ های او خواهید داشت. برای طرفداران عناوین سنگین رزمی، این یک بازی ضروری است.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس: فوریه 2024

قهرمان Rollerdrome در حال پریدن <a href= به هوا" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zvSSPWLDUH6KtEoTgB2sRn-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zvSSPWLDUH6KtEoTgB2sRn-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zvSSPWLDUH6KtEoTgB2sRn-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zvSSPWLDUH6KtEoTgB2sRn-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zvSSPWLDUH6KtEoTgB2sRn-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zvSSPWLDUH6KtEoTgB2sRn-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zvSSPWLDUH6KtEoTgB2sRn.jpg">

(اعتبار تصویر: Roll7)

Foamstars (PS4، PS5)

این شوتر پارتی پر جنب و جوش 4v4 مملو از سرگرمی است و مهارت های شما را در نبردهای آنلاین دیوانه وار آزمایش می کند تا ببینید کدام تیم می تواند زمین را با فوم خیس کند. همانطور که در حالت های مختلف بازی کار می کنید، استفاده شما از فوم محیط را تغییر می دهد. به همین دلیل، باید از نظر تاکتیکی با هم کار کنید تا پیروز شوید.

Rollerdrome (PS4، PS5)

این تیراندازی سوم شخص شما را برای نبردهای احشایی و حرکت سیال در یک عقب‌نشینی خاطره‌انگیز آماده می‌کند. به عنوان یک هیبرید تیرانداز و اسکیت باز، باید در حالی که ترفندهای خود را میخکوب می کنید و دشمنان خود را از بین می برید تا در صدر قرار بگیرید و قهرمان شوید.

Steelrising (PS5)

این اکشن RPG که در تاریخ متناوب پاریس می گذرد، شما را به مبارزه و کاوش در خیابان ها، محله ها، پشت بام ها و قلعه ها به عنوان یک شاهکار اتوماسیون مرموز به چالش می کشد. نبردهای بی رحمانه و در عین حال جذاب شما را سرپا نگه می دارد و پیچیدگی شگفتی های تکنولوژیکی این تجربه را فراموش نشدنی می کند.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس: ژانویه 2024

(اعتبار تصویر: Focus Entertainment)

A Plague Tale: Requiem (PS5)

در طول این داستان غم انگیز استقامت در زمان ناامیدی، شما نقش پسر جوانی به نام هوگو را بازی خواهید کرد. در تلاش برای شروع یک زندگی جدید و کنترل نفرینی که هوگو بر آن سنگینی شده است، شما به کاوش در جنوب و کشف سرزمین های جدید خواهید پرداخت، اما زمانی که قدرت های او دوباره بیدار شوند، باید یک بار دیگر برای فرار آماده شوید.

Evil West (PS4، PS5)

Evil West شما را به جای یکی از آخرین ماموران در یک موسسه فوق سری شکار خون آشام قرار می دهد، زیرا یک وحشت واقعی از سایه ها بیرون می آید. مسلح به زرادخانه ای از سلاح ها، باید هیولاهای تشنه به خون را در طول یک کمپین روایت محور از بین ببرید.

هیچ کس دنیا را نجات نمی دهد (PS4، PS5)

Nobody Saves the Word یک رویکرد جدید در بازی های RPG اکشن ارائه می دهد و شما را به چالش می کشد تا مجموعه ای از ماموریت ها را به روش های خلاقانه انجام دهید. شما مجهز به توانایی هایی برای ترکیب و تطبیق برای کمک به پیدا کردن مسیرهای جدید برای حل پازل خواهید بود، در حالی که جهان را نجات می دهید.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس - قیمت اشتراک

برای دریافت هر دسته از بازی های رایگان پلی استیشن پلاس، باید اشتراک PS Plus فعال داشته باشید. این می تواند یک اشتراک Essential (سطح پایه)، اشتراک میانی Extra یا اشتراک Premium درجه یک باشد، زیرا همه بازی های رایگان ماهانه را در اختیار شما قرار می دهند. اگر می‌خواهید وارد شوید یا می‌خواهید آخرین قیمت‌ها را برای گفت ن به اشتراک موجود خود برای ارتقاء تحلیل کنید، ما آخرین و پایین‌ترین قیمت‌ها را در زیر داریم.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس - سوالات متداول

آیا بازی های رایگان در PS Plus وجود دارد؟

آره! همانطور که در اینجا در صفحه اختصاصی بازی‌های رایگان PlayStation Plus خود بیان کرده‌ایم، هر ماه تعداد انگشت شماری از بازی‌ها در دسترس اعضای PS Plus هستند و تا زمانی که اشتراک شما زنده و فعال است، آن‌ها را نگه دارید و بازی کنید!

آیا می توانم بازی های رایگان PS Plus را بدون اشتراک بازی کنم؟

متأسفانه، نه، بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس فقط برای کسانی که اشتراک فعال دارند قابل اجرا و اجرا هستند. این بدان معناست که اگر یک ماه زمانی که زیرمجموعه شما فعال بود، برخی از بازی‌ها را خریداری می‌کردید، اما اجازه می‌دادید از کار بیفتد، آن بازی‌ها از دسترس خارج می‌شوند.

ویرایشگر مدیریت، TechRadar Gaming

راب سردبیر TechRadar Gaming، روزنامه‌نگار، منتقد، ویراستار و نویسنده بازی‌های ویدیویی است و سال‌ها تجربه کسب‌شده از چندین نشریه دارد. قبل از اینکه ویرایشگر TechRadar Gaming باشد، معاون ویرایشگر TRG و یکی از اعضای قدیمی GamesRadar+ بود و سال‌ها به عنوان ویرایشگر سخت‌افزار در آنجا فعالیت می‌کرد، در حالی که درست قبل از پیوستن به TechRadar Gaming در مدت کوتاهی به عنوان ویرایشگر بازی در WePC مشغول به کار بود. او همچنین یک نویسنده مستقل در زمینه فناوری، سخت‌افزار بازی، بازی‌های ویدیویی، باغ‌ها و مناظر است و در حال سرمایه‌گذاری جمعی کتابی در مورد مناظر بازی‌های ویدیویی است که می‌توانید آن را هم اکنون پشتیبان و پیش‌سفارش دهید.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است