متن خبر

بازیگر مرد عنکبوتی ۲ مارول می گوید که پیتر پارکر می تواند “شبیه یک گابلین به نظر برسد” تا زمانی که بازی او بهتر باشد.

بازیگر مرد عنکبوتی ۲ مارول می گوید که پیتر پارکر می تواند “شبیه یک گابلین به نظر برسد” تا زمانی که بازی او بهتر باشد.

شناسهٔ خبر: 436806 -




یوری لوونتال، بازیگر و صداپیشه مرد عنکبوتی ۲ مارول، پیشنهاد کرده است که وقت آن رسیده است که طرفدارانی که از تغییر چهره جنجالی پیتر پارکر ناراضی هستند، «آن را پشت سر بگذارند».

اظهار نظر لوونتال در مصاحبه ای با ComicBook بیان شده است که در آن او درباره احساس خود وقتی که زیرمجموعه ای از طرفداران به خاطر تصمیم Insomniac برای به روز رسانی چهره قهرمان بدون نقاب مرد عنکبوتی مارول، پیتر پارکر، زمانی که بازی مورد علاقه طرفداران در سال ۲۰۲۰ بازسازی شد، شورش کردند، صحبت کرد. .

این تغییر - که برای اطمینان از تطابق بیشتر انیمیشن‌های صورت با عملکرد لونتال ایجاد شد - باعث سر و صدای زیادی شد و به لونتال نشان داد که مردم چقدر می‌توانند از نظر احساسی با بازی‌ها و شخصیت‌های مورد علاقه‌شان مرتبط باشند.

لوونتال گفت: «اجرا برای من یکسان بود. "به محض اینکه گفتند "هی، ما قصد داریم این تغییر را ایجاد کنیم تا انیمیشن صورت بهتر شود، از آن گذشتم." من گفتم: "من همه در هستم!" برای من مهم نیست که او شبیه یک اجنه به نظر می رسد - اگر عملکرد من بهتر باشد، من در آن هستم."

لوونتال پس از اعتراف به اینکه "از صحبت کردن در موردش به نوعی خسته شده است"، اذعان کرد که "برخی از مردم هرگز از پس آن بر نمی آیند"، اما اضافه کرد که از این وضعیت نیز موارد خوبی وجود داشته است.

لوونتال در پایان گفت: «یک چیز مثبتی که من از این تجربه حذف می‌کنم این است که مردم در بازی اول به قدری سخت و عمیق با هم ارتباط عاطفی برقرار می‌کنند که وقتی احساس می‌کنند آن شخص تغییر می‌کند، عصبانی می‌شوند. "من فقط می توانم از این بابت خیلی عصبانی باشم، زیرا کار کرد، نه تغییر، اما شما با شخصیت ارتباط برقرار کردید، که عالی است. حالا، از آن عبور کنید!"

Developer Insomniac Games اخیراً اعلام کرده است که Marvel's Spider-Man 2 طلایی شده است و قبل از انتشار در ۲۰ اکتبر PS5 به حالت آماده راه اندازی رسیده است.

در Cat به طور مفیدی برای ما در آن زمان خلاصه شد، برای کسانی که نمی دانند، "going gold" یک اصطلاح صنعت بازی است، به این معنی که تا آنجا که به چرخه توسعه مربوط می شود، بازی "تمام" شده است. این بدان معنا نیست که ممکن است Insomniac در این مدت بازی را تغییر ندهد و آن را اصلاح نکند، اما به این معنی است که اگر بازی فردا منتشر شود، در حالت راه اندازی مناسب قرار می گیرد.

یکی از موردانتظارترین بازی‌های آینده امسال، Marvel 's Spider-Man 2، قرار است به دنبال مرد عنکبوتی اصلی مارول و دنباله آن ، مرد عنکبوتی مارول: مایلز مورالس باشد . هر دو بازی‌های اکشن-ماجراجویی هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کردند که مملو از نبردهای عالی و درام بین‌فردی جذابی بود که داستان‌های بزرگ مرد عنکبوتی برای آن شناخته شده است.

وقتی منتظر مرد عنکبوتی ۲ هستید، چیزی برای بازی می خواهید؟ فهرست ما از بهترین بازی های داستانی و بهترین بازی های تک نفره را بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است