متن خبر

بازیگر جدی جنگ ستارگان تایید کرد که بازی “سومین” جدی در راه است

بازیگر جدی جنگ ستارگان تایید کرد که بازی “سومین” جدی در راه است

شناسهٔ خبر: 437071 -




این اتفاق می افتد، طرفداران جنگ ستارگان - سومین بازی Star Wars Jedi در حال توسعه است.

تایید نه از سوی استودیوی توسعه Respawn یا ناشر EA بلکه خود Cal Kestis - یا به‌طور دقیق‌تر، مردی که چهره و صدای او را به کال می‌دهد.

کامرون موناگان در یک پنل اخیر در Ocala Comic Con صحبت می کرد و در طول مصاحبه اعتراف کرد که تیم در حال "در حال ساختن بازی سوم" است (البته با اذعان به اینکه به نظر می رسد بیشتر این کار عمدتاً "مکالمات" بوده است. اکنون به جای هر چیز ملموس تر).

موناگان در طول پنل خود گفت: "ما در حال کار روی یک [بازی] سوم هستیم، و در حال انجام آن هستیم."

"این یک تعهد بزرگ است و تا کنون صحبت هایی انجام شده است، اما امیدواریم وقتی همه چیز گفته و انجام شود، بتوانیم وارد عمل شویم و چیز بسیار جالبی بسازیم."

اندرو ویلسون، مدیر اجرایی Electronic Arts اخیراً به پروژه‌های سری جدید در حال توسعه در توسعه‌دهنده Jedi Survivor ، Respawn Entertainment اشاره کرده است.

در جریان کنفرانس اخیر Goldman Sachs Communacopia & Technology، ویلسون در مورد موفقیت EA با خرید Respawn صحبت کرد و از کار اخیر استودیو در سری Star Wars Jedi و Apex Legends تجلیل کرد.

ویلسون گفت: «ما خریدهای زیادی انجام نداده‌ایم، چند مورد را انجام داده‌ایم. البته Respawn شاید یکی از باورنکردنی ترین خریدهایی بود که تا به حال در این صنعت انجام شده است.

"آنها یک تیم باورنکردنی هستند، و ارزش باورنکردنی برای ما، برای سهامداران ما، و قطعا برای این جوامع جهانی از بازیکنان در سراسر Apex و سری Jedi ایجاد کرده اند. و باید تصور کنید که چیزهای دیگری در Respawn در حال انجام است. ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم، که قرار نیست در مورد آن صحبت کنیم، اما با توجه به کیفیت آن گروه، بسیار هیجان زده هستیم."

آیا سومین قسمت از سری جنگ ستارگان جدی می تواند یکی از آن چیزهایی باشد که در Respawn در جریان است؟ این فضا را تماشا کنید... به معنای واقعی کلمه، در این مورد.

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما را در مورد همه چیزهایی که باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید ، و همچنین انتخاب های ما را برای بهترین بازی های RPG که می توانید در حال حاضر بازی کنید، تحلیل کنید.

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است