متن خبر

بازیگران Wheel of Time نشان می‌دهند که چه مقدار از فصل ۳ فیلمبرداری شده است: ‘یک قسمت خوب انجام شده’

بازیگران Wheel of Time نشان می‌دهند که چه مقدار از فصل ۳ فیلمبرداری شده است: ‘یک قسمت خوب انجام شده’

شناسهٔ خبر: 441014 -




یادداشت سردبیر: این مصاحبه ها قبل از اعتصاب بازیگران هالیوود، که در ۱۴ جولای آغاز شد، انجام شده است.

طبق گفته بازیگران سریال، فصل ۳ Wheel of Time راه درازی تا آماده شدن برای پخش در Prime Video دارد.

جوشا استرادوسکی و دانیل هنی در اواخر ژوئن در گفتگوی انحصاری با TechRadar در قسمت دوم سریال The Wheel of Time فاش کردند که تعداد بیشتری برای فیلمبرداری قسمت بعدی سریال فانتزی بالا باقی مانده است.

در اکتبر ۲۰۲۲، استودیو آمازون اعلام کرد که فصل سوم سریال تلویزیونی موفق خود را می‌سازد، حتی اگر فصل ۲ در سرویس استریم اصلی خود تا ۱۱ ماه دیگر عرضه نشود. واضح است که آمازون اعتماد خود را به چرخ زمان حفظ می‌کند، حتی اگر تا حدودی تحت‌الشعاع بخش‌های فانتزی The Rings of Power ، سری پیش‌درآمد Lord of the Rings از Prime Video قرار گرفته است.

متأسفانه، شانس ورود فصل ۳ The Wheel of Time به یکی از بهترین سرویس‌های استریم جهان در آینده نزدیک، عملاً صفر است. فیلمبرداری فقط در آوریل ۲۰۲۳ آغاز شد (بر اساس WoTseries.com) و به لطف اعتصاب بازیگران در حال انجام، تولید قسمت بعدی سریال در اواسط جولای متوقف شد.

لن مجروح در فصل دوم The Wheel of Time روی یک مبل می نشیند

صبر کنید، چقدر باید منتظر بمانیم تا فصل ۳ The Wheel of Time؟ (اعتبار تصویر: Jan Thijs/Prime Video)

با این حال، قبل از شروع آن اقدام صنعتی، من این فرصت را داشتم که از استرادوسکی و هنی، که نقش رند الثور و آل لان ماندراگوران را در سریال بازی می کنند، بپرسم که چه مقدار از فصل ۳ در قوطی است. قابل درک است که این زوج در افشای بیش از حد مردد بودند، اما سرنخ هایی در مورد اینکه چقدر کار تکمیل شده بود را ارائه کردند.

استرادوسکی در ۲۷ ژوئن به من گفت: "من دیروز (۲۶ ژوئن) سر صحنه فیلمبرداری بودم. "با وجود همه چیز [اعتصاب نویسندگان ۲۰۲۳، که حل شده است]، بسیار سپاسگزارم که در موقعیتی هستم که در آن قرار دارم. می تواند خلاق باشد. اما بله، فصل ۳، ما هنوز در حال فیلمبرداری آن هستیم. ما خطوط را با فصل ۱ و ۲ ترسیم کرده ایم، و اکنون احساس می کنم که می توانیم واقعاً این دنیا را کشف کنیم، کمی رنگ به اطراف پرتاب کنیم و آن را بچرخانیم. به چیزی بزرگ."

هنی در همان تاریخ گفت : فیلمبرداری آغاز شده است. ما فیلمنامه‌ها را [قبل از اعتصاب نویسندگان] انجام داده بودیم، پس یکی از خوش‌شانس‌ترین نمایش‌هایی بودیم که آنها را قفل کردیم. در حال حاضر، ما هنوز در حال فیلم‌برداری هستیم و توانستیم بخش خوبی از آن را انجام دهیم. اما باید ببینیم در این راه چه اتفاقی می‌افتد."

این هفته پایان فصل حماسی #TheWheelOfTime را فقط در Prime Video از دست ندهید. pic.twitter.com/HLKtU1L8Ai 2 اکتبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

به سختی می توان بیان کرد که چه زمانی فیلمبرداری اصلی در فصل ۳ The Wheel of Time دوباره آغاز می شود. در زمان نگارش این مقاله، انجمن بازیگران سینما (SAG-AFTRA) و اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) در حال مذاکره برای تلاش هستند. و راه حلی برای اعتصابات بیابند. طبق Deadline، این گفتگوها از دوشنبه، ۲ اکتبر، با دور جدید مذاکرات در ۴ اکتبر ادامه داشت. پس از توافق همه طرف ها، اعضای SAG-AFTRA، از جمله بازیگران The Wheel of Time ، می توانند بازگشت به کار.

به همین ترتیب، تعیین مدت زمان مورد نیاز برای فیلمبرداری بقیه فصل ۳ دشوار است. به لطف همه گیری کووید-۱۹، فیلمبرداری فصل اول سریال ۱۸ ماه طول کشید. در همین حال، تولید بدون مشکل فصل ۲ به این معنی بود که فیلمبرداری تنها در هفت ماه به پایان رسید. اگر بتوان گزارش فوق‌الذکر Wotseries.com را باور کرد، فصل ۳ شش ماه را در تولید کامل سپری کرده است، اگرچه تقریباً سه مورد از آن‌ها به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران در بلاتکلیفی سپری شده‌اند.

به طور خلاصه: انتظار نداشته باشید فصل ۳ The Wheel of Time تا اواخر سال ۲۰۲۴ با ما باشد. اما، از آنجایی که احتمالاً فصل دوم «حلقه‌های قدرت» در سال آینده منتشر می‌شود، ممکن است استرادوسکی، هنی و کمپانی را تا سال ۲۰۲۵ در یکی از بهترین نمایش‌های Prime Video روی صفحه نمایش خود نبینیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است