متن خبر

بازیکن Final Fantasy 14 اولین بازیکنی است که تمام ۲۷۵۱ دستاورد را تکمیل می کند

بازیکن Final Fantasy 14 اولین بازیکنی است که تمام ۲۷۵۱ دستاورد را تکمیل می کند

شناسهٔ خبر: 440200 -




بالاخره یک نفر تمام دستاوردهای Final Fantasy 14 را ۱۰ سال پس از عرضه بازی به پایان رساند.

همانطور که توسط GamesRadar گزارش شده است، در فرعی Final Fantasy 14 اعلام شد که یک بازیکن در سرور Garuda در ژاپن اولین کسی است که تمام ۲۷۵۱ دستاورد MMO را باز کرده است.

این بر اساس وب سایت ردیابی دستاورد Lalachievements است که موفقیت بازیکن Lalafell را تأیید می کند. دستاوردها در Final Fantasy 14 ممکن است از نظر سختی متفاوت باشند، اما هنوز هم یک شاهکار خیره کننده است، به خصوص اگر محتوای هاردکور بیشتری را در نظر بگیرید که بازیکن برای انجام این کار باید شکست دهد.

آنها هر پنج حمله نهایی را به پایان رساندند، هر سه Deep Dungeons را به تنهایی پاکسازی کردند - که به خودی خود قابل توجه است - حداقل ۲۰۰۰۰ انبار از Deep Dungeons، ۲۰۰۰ رولت مربیگری را که با موفقیت انجام شد، به ۳۰۰۰ پیروزی در Frontline دست یافتند، و هر سلاح باقیمانده را از A بدست آوردند. Realm Reborn to Endwalker ; چندتا را نام بردن.

آنها حتی تمام دستاوردهای Levequest را به پایان رساندند، که به دلیل زمان بندی در فاینال فانتزی ۱۴ ، حداقل هفت سال طول می کشد تا این کار را انجام دهند.

البته، با هر به‌روزرسانی بزرگ، دستاوردهای بیشتری نیز به دست می‌آید، پس بازیکن احتمالاً زمانی که این اتفاق می‌افتد، به آن بازمی‌گردد، اما در حال حاضر آنها رتبه اول را در بین هر بازیکن Final Fantasy 14 دارند.

در جای دیگر، به‌روزرسانی ۶.۵ Final Fantasy 14 « Growing Light » قرار است فردا در تاریخ ۳ اکتبر با محتوای کاملاً جدید منتشر شود و اولین قسمت از آخرین پچ در آماده‌سازی برای توسعه بعدی: Dawntrail خواهد بود.

Dawntrail قرار است در تابستان ۲۰۲۴ راه اندازی شود و بازیکن را در ماجراجویی جدیدی در سراسر اقیانوس به سمت دنیای جدید، تورال، ببیند. انتشار این الحاقیه همچنین نشان‌دهنده راه‌اندازی MMO در Xbox Series X|S و همچنین معرفی اولین به‌روزرسانی گرافیکی بازی پس از ۱۰ سال خواهد بود.

اگر به دنبال چیز جدیدی برای بازی هستید، فهرست ما را از بهترین عناوین رایگان بازی ، و همچنین بهترین بازی های RPG برای کنسول و رایانه شخصی بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است