متن خبر

بازی‌های PS Plus برای ماه مارس شامل Sifu، Hello Neighbor 2 و EA Sports FC 23 خواهند بود.

بازی‌های PS Plus برای ماه مارس شامل Sifu، Hello Neighbor 2 و EA Sports FC 23 خواهند بود.

شناسهٔ خبر: 454502 -




Sifu – Tische und andere Umgebungsgegenstände unterstützen dich im Kampf gegen deine Widersacher
(اعتبار تصویر: Sloclap)

بازی‌هایی که در ماه مارس به فهرست PS Plus ملحق می‌شوند فاش شده‌اند و اگر اشتراک فعال داشته باشید، چهار عنوان جدید در راه است. Sifu ، Hello Neighbor 2 ، EA Sports FC 23 و Destiny 2: The Witch Queen قرار است در تاریخ 5 مارس وارد سرویس شوند. این همچنین به این معنی است که زمان خداحافظی با آخرین دسته نیز فرا رسیده است.

تا اول آوریل فرصت دارید عناوین رایگانی که در ماه مارس برای PS Plus عرضه می شوند را مطالبه کنید. Sifu ، Hello Neighbor 2 و Destiny 2: The Witch Queen همگی گفت ه‌های ارزشمندی هستند که ژانرهای مختلفی مانند ترسناک، FPS و اکشن شخصیت را پوشش می‌دهند. و حتی اگر EA Sports FC 23 دقیقاً یک ویترین مبتنی بر روایت نیست، هنوز هم بخشی از سرگرمی فوتبالی سالانه را به بازیکنانی ارائه می دهد که می خواهند از تمام اکشن ها استراحت کنند.

با این حال، خط تولید PS Plus مارس این بار فقط مختص بازی ها نیست. به غیر از تعداد زیادی بازی عالی PS5، هر بازیکن The Finals به یک بسته انحصاری شامل دو لباس حماسی و 12 پوسته سلاح برای بازی دسترسی خواهد داشت. این باندل در کنار بازی‌های PS Plus این ماه برای دانلود در دسترس خواهد بود و پس از دانلود در داخل بازی برای شما نمایش داده می‌شود تا آن را تجهیز کنید.

و اگر هنوز نمی‌خواهید از فهرست فوریه بهترین استفاده را ببرید، هنوز چند روزی برای دانلود Foamstars ، Rollerdrome و Steelrising باقی مانده است. این بازی‌ها در تاریخ ۴ مارس به‌طور رسمی از سرویس حذف خواهند شد، پس تا زمانی که هنوز می‌توانید قبل از اینکه زمان ایجاد مجموعه‌ای از بازی‌های جدید فرا برسد، ارزش دانلود را دارد.

اگر به دنبال استفاده حداکثری از کنسول خود هستید، راهنمای بهترین نسخه های انحصاری PS5 را داریم . با این حال، ارزش تحلیل فهرست کلی ما از بهترین بازی‌های PS5 را نیز دارد ، زیرا برخی از ماجراجویی‌های غیرقابل فراموشی نیز در آنجا در انتظار شما هستند.

نویسنده همیشه سبز

کارا یک نویسنده همیشه سبز در TechRadar Gaming است. او با مدرک روزنامه‌نگاری و علاقه به چیزهای عجیب و غریب و شگفت‌انگیز، چند سال اخیر را به‌عنوان یک روزنامه‌نگار مستقل در بازی‌های ویدیویی گذرانده است. در خارج از بازی، او را در حال تماشای مجدد Gilmore Girls یا تلاش برای جمع کردن یک مجموعه دیگر در قفسه ای خواهید دید که به شدت نیاز به سازماندهی دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است