متن خبر

بازسازی متال گیر سالید 3 – هر آنچه می دانیم

بازسازی متال گیر سالید 3 – هر آنچه می دانیم

شناسهٔ خبر: 450030 -




نمای نزدیک <a href= از Snake در بازسازی Metal Gear Solid 3 Snake Eater. صورتش غرق در گل است. " class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bMtWXqb7xKddhtJNSbYXoE-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bMtWXqb7xKddhtJNSbYXoE-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bMtWXqb7xKddhtJNSbYXoE-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bMtWXqb7xKddhtJNSbYXoE-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bMtWXqb7xKddhtJNSbYXoE-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bMtWXqb7xKddhtJNSbYXoE-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bMtWXqb7xKddhtJNSbYXoE-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bMtWXqb7xKddhtJNSbYXoE.jpg">
(اعتبار تصویر: Konami)

بازسازی Metal Gear Solid 3 یک سری بازی های مخفی کاری برجسته را با شکوه 4K ، با تمام درخشش و درخشش حاصل از بازسازی مدرن، دوباره معرفی خواهد کرد. اکنون زمان داشتیم تا اجازه دهیم تریلر اعلامی کمی پخش شود و به تریلر فیلم درون بازی که در پایان اکتبر 2023 منتشر شد نگاه کنیم، دلایل بیشتری برای هیجان زده شدن در مورد بازدید مجدد یکی از معتبرترین متال وجود دارد. بازی‌های Gear Solid که تا به حال ساخته شده‌اند.

تقریباً بیست سال پس از انتشار نسخه اصلی، ما انتظار داریم که بازسازی تجربه مشابهی را در حالی که مکانیک‌ها و بصری مدرن‌تر را به رخ می‌کشد، بازآفرینی کند. با عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ، و همچنین به عنوان " Metal Gear Solid Delta" نامیده می شود، اطلاعاتی که ما در مورد عنوان در حال حاضر داریم بسیار نازک است، اما این مانع از تبدیل شدن آن به یکی از این عنوان نشده است. مورد انتظارترین بازی های آینده

اگرچه در حالی که تریلری را دیده‌ایم که حاوی چند تخم‌مرغ خوب است و به این سری اشاره می‌کند، هنوز هیچ اکشن یا جزئیاتی در بازی مشاهده نکرده‌ایم. ما هنوز موفق شده ایم تمام اطلاعاتی را که در اختیار داریم جمع آوری کنیم، پس در اینجا همه چیزهایی که در مورد بازسازی متال گیر سالید 3 می دانیم آورده شده است.

تمساح در جنگل در بازسازی Metal Gear Solid 3 Snake Eater

(اعتبار تصویر: Konami)

چیست؟ ریمستر بازی معتبر Metal Gear Solid 3: Snake Eater

کی بیرون می آید؟ TBA

روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S، رایانه شخصی

چه کسی آن را می سازد؟ کونامی

پلتفرم های بازسازی متال گیر سالید 3

تصویری بلند <a href= از ساکن شدن جنگل در بازسازی Metal Gear Solid 3 Snake Eater" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EaZse7daZ8gkSNxb7FRq85-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EaZse7daZ8gkSNxb7FRq85-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EaZse7daZ8gkSNxb7FRq85-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EaZse7daZ8gkSNxb7FRq85-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EaZse7daZ8gkSNxb7FRq85-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EaZse7daZ8gkSNxb7FRq85-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EaZse7daZ8gkSNxb7FRq85.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EaZse7daZ8gkSNxb7FRq85.jpg">

(اعتبار تصویر: Konami)

ما تاریخ انتشار را نمی دانیم، اما می دانیم که بازی قرار است روی کدام پلتفرم عرضه شود، و با وجود پیوندهای تاریخی این سری با سونی ، این بازی انحصاری پلی استیشن نیست. Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای PS5 ، Xbox Series X |S و PC عرضه خواهد شد. اینکه آیا این بازی در روز اول در Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود یا خیر، هنوز اعلام نشده است - اگرچه ممکن است اخباری در مورد این اتفاق بیفتد، یا بعد از آن، تاریخ دقیق انتشار تایید شود.

متأسفانه، این بازی قرار نیست هیچ پورت نسل آخری دریافت کند، پس اگر هنوز سخت‌افزار قدیمی‌تری را دنبال می‌کنید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که تنظیمات خود را قبل از انتشار ارتقا دهید، اگر بازی برای شما ضروری است. از آنجایی که بازی اصلی چقدر مورد تحسین قرار گرفت، این احتمال وجود دارد که پس از رسیدن نسخه بازسازی شده، نه تنها در بین بهترین بازی های Xbox Series X ، بلکه در بین بهترین بازی های PS5 نیز قرار بگیرد.

تریلرهای بازسازی متال گیر سالید 3

تریلر بازسازی یک پرنده در حال حمل قورباغه بر فراز Jungle in the Metal gear solid 3

(اعتبار تصویر: Konami)

از اواخر اکتبر 2023، تعداد تریلرهای بازسازی شده Metal Gear Solid 3 در دسترس ما دو برابر شده است و کونامی نگاهی خیره کننده به این بازی دارد.

این تریلر نه تنها نگاهی عالی به نحوه اجرا و حرکت بازی به ما می‌دهد، بلکه تعدادی عکس به‌روز از بخش‌ها و مناطق نمادین بازی، از ویرانه‌هایی که Snake در آن سوکولوف را پیدا می‌کند، تا سنگرهای بالای کوه، تا باتلاق‌ها را به ما نشان می‌دهد. دوستان خزنده بزرگ، پل طنابی که نقطه اوج ماموریت فضیلت را در خود جای داده است، و چیزی که شبیه محل نبرد رئیس با The Pain است. واقعاً باورنکردنی به نظر می رسد و به نظر می رسد که در موتور Unreal 5 به طرز شگفت انگیزی زنده شده است.

با این حال، در این کلیپ‌های کوتاه، نگاهی کوتاه به گیم‌پلی بازی با مار می‌بینیم که در پشت درختان برای تحلیل نگهبانان گشت‌زنی می‌کند و همچنین به یکی برای شلیک در دید اول شخص نگاه می‌کند. آن را در تمام شکوه 4K آن در زیر تحلیل کنید.

قبل از ویدیوی بالا، ما فقط یک تریلر بازسازی Metal Gear Solid 3 در قالب اعلامیه داشتیم - و هیچ اطلاعاتی در مورد محتوای درون بازی ارائه نمی دهد. درعوض، ما را به بازنمایی متحرکی از منظره جنگلی که بازیکنان اصلی Metal Gear Solid 3 ممکن است بشناسند، می برد.

پس از دنبال کردن کلنی مورچه ها، به دنبال آن یک پرنده در حال پرواز، و سپس یک مار بزرگ و تمساح، اولین نگاه خود را به Snake می بینیم. پایان تریلر نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را اعلام می‌کند، اما چیزی در مورد پلتفرم‌ها یا تاریخ انتشار دریافت نمی‌کنیم.

با این حال، چیزی که می‌توانیم از تریلر به‌دست آوریم، مجموعه‌ای از تماس‌ها، تکان دادن سر و «تخم‌های عید پاک» است که شناسایی آن‌ها برای طرفداران فعلی بسیار سرگرم‌کننده است - حتی اگر هیچ اکشن یا مکانیکی در بازی نبینیم. برخی از تکان دادن سرهای خوب می توانند شبح شاگود را در ابتدا در ابرها تشخیص دهند، طوطی تقریباً مطمئناً پرنده همراه The End است، و قورباغه دارت سمی که به The Fear اشاره می کند.

همچنین، و همچنین تریلر، اسکرین شات‌های رسمی منتشر شده نیز باعث تماشای فوق‌العاده می‌شوند: و مهمتر از همه به نظر می‌رسد که نشان می‌دهد که محیط‌ها و فضاها به‌شدت تغییر نخواهند کرد، و با حفظ چیدمان، سبک اصلی، رفتار زیبایی را دریافت خواهند کرد. ، و ویژگی ها

داستان و صحنه بازسازی متال گیر سالید 3

پایگاهی در جنگل در بازسازی متال گیر سالید 3

(اعتبار تصویر: Konami)

با انتشار چنین تریلر کوتاهی، چیزهای زیادی برای یادگیری درباره داستان و محیط بازسازی Metal Gear Solid 3 وجود دارد. گفتنی است، از آنجایی که بازی اصلی MGS 3 را دوباره تحلیل می‌کند، بر اساس آنچه قبلاً می‌دانیم می‌توانیم چند نتیجه بگیریم. بیشتر صحنه‌های Metal Gear Solid 3 در جنگلی در روسیه، در دوران جنگ سرد است، که در تریلر اعلامی دریافت می‌کنیم.

تایید شده است که داستان مانند بازی اصلی باقی می ماند، پس اگر قبلاً نسخه 2004 را بازی کرده اید، احتمالاً می دانید که چه انتظاری دارید. اما، اگر شما جزو بازیکنانی هستید که هنوز چیزی را که Metal Gear Solid 3 ارائه می‌کند تجربه نکرده‌اید، و ترجیح می‌دهید اکنون به جای بازی کردن نسخه اصلی، منتظر نسخه‌ی بازسازی شده باشید، پس داستان هنوز ارزش دارد که در مورد آن صحبت کنید. قادر خواهید بود بدون نیاز به یادگیری زیاد در محل، اکشن با ریسک بالا را تجربه کنید.

MGS 3 به عنوان پیش درآمدی برای بقیه حماسه عمل می کند، و به همین دلیل، منشا Big Boss، شخصیت اصلی مجموعه را نشان می دهد و شما را از طریق نفوذ به خاک شوروی برای جلوگیری از ساخت سلاح راهنمایی می کند. کشتار جمعی وظیفه شما به‌عنوان «مار برهنه» این است که مأموریت‌هایی را انجام دهید (به عنوان بخشی از مأموریت بزرگ‌تر) که از طریق پیام‌های رادیویی، جنگ‌های رئیس‌جمهور، اقدامات جاسوسی مخفیانه ترجمه شده‌اند، و از دمیدن پوشش خود برای انجام آنچه درست است اجتناب کنید.

علاوه بر راه اندازی این سری، MGS 3 اولین بازی است (علیرغم اینکه یک پیش درآمد است) که از نظر فناوری از فرمول سنتی بازی های Metal Gear Solid خارج شده است و بیشتر به استفاده از طبیعت به نفع خود متکی است تا تکیه بر آن. و از خود در برابر فناوری پیشرفته دفاع کنید. حتی اگر می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید، بیابان و ساکنان وحشی آن نیز آماده هستند تا پوشش Snake را منفجر کنند، پس باید همیشه هوشیار باشید.

گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3

نبرد مار با تمساح در رودخانه در جنگل در Metal Gear Solid 3 Snake Eater

(اعتبار تصویر: Konami)

همانطور که در بالا ذکر شد، آخرین نگاه درون موتوری به بازسازی متال گیر 3 نیز اجمالی از گیم پلی، هرچند آشنا، را به نمایش گذاشت. ما مار را می‌بینیم که در نمای اول شخص از روی چمن‌های بلند نشانه می‌گیرد، با احتیاط از میان باتلاق‌ها عبور می‌کند و از کنار جانوران خزنده می‌گذرد، پشت درختان و خرابه‌ها پناه می‌گیرد، و همچنین راهی واضح از نحوه حرکت مار در حالی که خمیده، راه می‌رود، بالا می‌رود و تکیه می‌دهد. با این حال، ما همچنین شاهد یک کلیپ کوتاه اما ابریشمی از مار هستیم که نگهبانی را از پشت پایین می‌کشد - حرکات آشنا هستند اما بسیار روان‌تر و بدون درز.

با این حال، به دور از آنچه در آن تریلر دیده‌ایم، و مشابه داستان، انتظار داریم که گیم‌پلی بازسازی Metal Gear Solid 3 کاملاً به مواد اولیه پایبند باشد. در حالی که پیش بینی می شود پیش فرض کلی تعاملات مخفیانه و جنگی سنگین ادامه یابد، ما انتظار داریم که جدیدترین تکرار این بازی در مقایسه با همتای سال 2004 خود جذاب تر باشد.

با این اوصاف، ممکن است چندین مکانیک وجود داشته باشد که به‌خوبی تنظیم شده یا تطبیق داده شده است تا تجربه را ساده‌تر و به‌روزتر کند. همانطور که در توییت منتشر شده در صفحه رسمی Metal Gear Solid تایید شده است، MGS Delta: Snake Eater قصد دارد "بازآفرینی وفادارانه داستان اصلی و طراحی بازی باشد، در حالی که گیم پلی بازی را با جلوه های بصری خیره کننده و تجربه کاربری یکپارچه تکامل می دهد." شاید بازی با بازسازی کامل رزیدنت اویل در سال‌های اخیر، با بازنگری کامل دوربین و مکانیک برای آوردن بازی به قرن بیست و یکم، رفتاری مشابه داشته باشد.

محتوای بازی اصلی به دلیل اینکه قبل از زمان خود بود، مانند تصویربرداری حرارتی مورد ستایش قرار گرفت، پس ما مشتاق هستیم که ببینیم دقیقاً چگونه این موارد برای یک تجربه کاربری مفیدتر سازگار شده اند. مکانیک‌هایی مانند شفا در نسخه اصلی بسیار چالش‌برانگیز بود و کارهای درون منوی زیادی را شامل می‌شد، اما اینکه آیا این یکی از عناصر در حال تکامل خواهد بود یا خیر، در حال حاضر ناشناخته است. اگر هدفی وجود داشته باشد که این، به ویژه، روان‌تر شود، آنگاه این موسیقی برای گوش بسیاری از طرفداران فعلی و همچنین مخاطبان جدید خواهد بود.

پس ، در حالی که هنوز چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد که دقیقاً چگونه بازسازی بر اساس پایه‌های تعیین‌شده توسط نسخه اصلی ساخته می‌شود، ما کاملاً کور نمی‌شویم. ما انتظار داریم که بسیاری از مکانیک‌های عمومی برای تکرار تجربه اصلی با استانداردهای مدرن‌تر یکسان باقی بمانند.

اخبار بازسازی متال گیر سالید 3

منظره ای <a href= از جنگل در بازسازی متال گیر سالید 3" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zT7vYgfEUExFV3BxqR53B8-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zT7vYgfEUExFV3BxqR53B8-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zT7vYgfEUExFV3BxqR53B8-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zT7vYgfEUExFV3BxqR53B8-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zT7vYgfEUExFV3BxqR53B8-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zT7vYgfEUExFV3BxqR53B8-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zT7vYgfEUExFV3BxqR53B8.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zT7vYgfEUExFV3BxqR53B8.jpg">

(اعتبار تصویر: Konami)

شایعات از یک پنجره انتشار در سال 2024 خبر دادند
به نظر می‌رسید که یک حلقه سیزل پلی‌استیشن در اوایل ژانویه ۲۰۲۴ نشان می‌داد که بازسازی Metal Gear Solid 3 یکی از عرضه‌های این کنسول در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. کونامی پس از آن نظر داد و از طرفداران خواست که منتظر اعلام [تاریخ انتشار] در آینده باشند - نه تایید یا رد سال انتشار. هنگامی که اطلاعات دقیق تر به طور رسمی ارائه شود، در این مورد گزارش خواهیم کرد.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شامل تمام صداهای اصلی خواهد بود
همانطور که در یک توییت تایید شد ، تمام صداهای اصلی Metal Gear Solid 3 2004 در بازسازی استفاده خواهند شد . به‌جای دعوت صداپیشگان به خط‌های ضبط مجدد، صدا از بازی اصلی گرفته می‌شود، که به بازآفرینی صادقانه‌ای که بازسازی وعده داده است کمک می‌کند.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به عنوان بخشی از State of Play سونی معرفی شد
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ، بازسازی شده Metal Gear Solid 3 در سال 2004، به عنوان بخشی از وضعیت بازی سونی در 24 می 2023 معرفی شد. اگرچه این تریلر هیچ محتوای درون بازی یا اطلاعاتی در مورد خط داستانی یا تاریخ انتشار به نمایش نمی‌گذارد، اما تایید شده است که بازسازی آن در دست ساخت است و احتمالاً در یکی دو سال آینده انتظار می‌رود.

بازی Metal Gear Solid 3 بازسازی هیدئو کوجیما

هنگامی که اعلام رسمی بازسازی Metal Gear Solid 3 منتشر شد، یکی از مهمترین چیزهایی که طرفداران درگیر آن بودند این بود که آیا خود هیدئو کوجیما در این بازی نقش خواهد داشت یا خیر. حتی با وجود اینکه خالق معروف بازی دیگر در کونامی نیست و استودیوی بازی سازی مخصوص به خودش را دارد، این فتنه همچنان قوی بود که آیا ممکن است با نسخه بازسازی شده مشورت کند یا در حدی توصیه کند - بالاخره این یکی از بازی های اوست ، و یکی از بهترین هایی که ساخته است

با این حال، همانطور که IGN پس از صحبت با Konami در مورد بازسازی اوایل تابستان امسال گزارش داد . IGN در مورد اینکه آیا کوجیما یا یوجی شینکاوا - یکی دیگر از چرخ دنده‌های مهم در سری Metal Gear Solid - درگیر خواهند بود یا خیر پرسید. یکی از سخنگویان کونامی به صراحت پاسخ داد و گفت: "آنها درگیر نیستند."

پس ، مثل روز روشن است که هیدئو کوجیما در بازسازی Metal Gear Solid 3 نقشی ندارد.

برای بازی‌های بیشتری که ارزش گفت ن به رادارتان را دارند، اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار Clockwork Revolution به دست آورده‌ایم ، یا اگر برای ماجراجویی آماده هستید، راهنمای ما برای بهترین بازی‌های تک‌نفره احتمالا چیزی را ارائه می‌دهد که علاقه شما را برانگیزد.

معاون سردبیر، TechRadar Gaming

راب معاون سردبیر TechRadar Gaming، روزنامه‌نگار، منتقد، ویراستار و نویسنده بازی‌های ویدیویی است و سال‌ها تجربه از چندین نشریه به دست آورده است. قبل از اینکه معاون ویراستار TechRadar Gaming باشد، او یکی از اعضای قدیمی GamesRadar+ بود و سال‌ها ویرایشگر سخت‌افزار در آنجا بود، در حالی که قبل از پیوستن به TechRadar Gaming در مدت کوتاهی به عنوان ویرایشگر بازی در WePC مشغول به کار بود. او همچنین یک نویسنده مستقل در زمینه فناوری، سخت‌افزار بازی، بازی‌های ویدیویی، باغ‌ها و مناظر است و در حال سرمایه‌گذاری جمعی کتابی در مورد مناظر بازی‌های ویدیویی است که می‌توانید آن را هم اکنون پشتیبان و پیش‌سفارش دهید.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است