متن خبر

بازار بورس اولین روز هفته را بی رمق شروع کرد

بازار بورس اولین روز هفته را بی رمق شروع کرد

شناسهٔ خبر: 436662 -




به گزارش رکنا، بازار سهام اولین روز کاری هفته را همانند دو سه ماهه اخیر، همچنان در مدار نزولی قرار دارد و کاهش روز افزون ارزش معاملات نشان از عدم رغبت سرمایه گذاران خرد به سرمایه گذاری در بازار سهام دارد. البته ساعات انتهایی بازار توجهات به سمت گروه قطعاتی بیشتر بود و بیش از نیمی از سهام این گروه با افزایش تقاضا روبرو شدند.

پس در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی جزئی به ارتفاع ۷۲۱  هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «حکشتی»، «فارس» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «خاور» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «تکاردان»، «شستا» و «حکشتی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نطرین»، «خاور» و «بمولد» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱ مهر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۷۶ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۸ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۷۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۴۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع:تسنیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است