متن خبر

بادوام ترین گوشی هوشمند سامسونگ با یک دوربین 50 مگاپیکسلی، باتری قابل جابجایی و یک پورت صوتی در یدک کش ارتقا یافته است.

بادوام ترین گوشی هوشمند سامسونگ با یک دوربین 50 مگاپیکسلی، باتری قابل جابجایی و یک پورت صوتی در یدک کش ارتقا یافته است.

شناسهٔ خبر: 444219 -




Galaxy XCover7
(اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمند مقاوم خود برای شرکت ها با نام Galaxy XCover7 رونمایی کرد. طراحی شده برای مقاومت در برابر سختی های کار میدانی و خط مقدم، و با اتصال 5G، پردازنده موبایل ارتقا یافته و افزایش حافظه ارائه شده است.

گوشی هوشمند ارتقا یافته دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ TFT، دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری قابل جابجایی 4050 میلی آمپر ساعتی است که در گوشی های هوشمند مدرن نادر است.

گلکسی ایکس کاور 7 به یک پردازنده 6 نانومتری هشت هسته ای مجهز شده و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد که می تواند از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت افزایش یابد. دوربین عقب آن دارای لنز 50 مگاپیکسلی Wide F1.8 با فلاش است، در حالی که دوربین جلویی لنز 5 مگاپیکسلی F2.0 را ارائه می دهد.

Galaxy XCover7، ساخته شده برای مقاومت در برابر محیط های خشن

گلکسی XCover7 همچنین دارای دو سیم کارت با گزینه سیم کارت تعبیه شده است. این رابط شامل یک USB 2.0 Type-C، پین POGO برای شارژ و یک جک 3.5 میلی متری صدا است.

این دستگاه از اتصال 5G و LTE پشتیبانی می کند و شامل Wi-Fi 5، بلوتوث نسخه 5.3 و NFC است.

از نظر دوام، این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP68 است، به این معنی که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین استاندارد MIL-STD-810H را برآورده می کند و در برابر شرایط محیطی خاص مانند رطوبت، غوطه وری، مه نمک، گرد و غبار، لرزش و قطرات آزمایش شده است. صفحه نمایش آن توسط Corning Gorilla Glass Victus+ محافظت می شود، پس باید از اکثر برخوردهای تصادفی با زمین جان سالم به در ببرد.

Galaxy XCover7 دارای قابلیت تشخیص چهره و کلید قابل برنامه ریزی است که می تواند از طریق XCover Key شخصی سازی شود. این دستگاه از صدای Dolby Atmos پشتیبانی می کند و برای امنیت با Samsung Knox از جمله Samsung Knox Vault همراه است.

جری پارک، EVP و رئیس تیم Global Mobile B2B، MX Business در Samsung Electronics، گفت: "سامسونگ درک می کند که امروزه کسب و کارها با چالش ها و فرصت های بی سابقه ای روبرو هستند و آنها به دستگاه هایی نیاز دارند که بتوانند با نیازهای پویای آنها مطابقت داشته باشند. به همین دلیل است که ما را ایجاد کردیم. Galaxy XCover7، دستگاه مقاوم نهایی برای خط مقدم."

Galaxy XCover7 تا پایان ژانویه 2024 در دسترس خواهد بود.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است