متن خبر

این VPN محبوب به طور رسمی یک محصول آنتی ویروس برتر را نیز ارائه می دهد

این VPN محبوب به طور رسمی یک محصول آنتی ویروس برتر را نیز ارائه می دهد

شناسهٔ خبر: 693133 -




Surfshark
(اعتبار تصویر: Surfshark)

رسمی است - Surfshark یکی از بهترین برنامه های VPN در بازار و یک راه حل برتر آنتی ویروس را ارائه می دهد.

این حکم AV-test است، یک شرکت مستقل تست آنتی ویروس که پس از آزمایش کامل، به ابزار Surfshark جایزه 'TOP PRODUCT' را اعطا کرد.

Nedas Kazlauskas، مدیر محصول آنتی ویروس در Surfshark گفت: «این واقعیت که آنتی ویروس Surfshark نه تنها استانداردهای صنعت را برآورده می کند، بلکه به عنوان یک محصول برتر توسط AV-TEST نیز شناخته می شود، بسیار اطمینان بخش است. "ما متعهد به بهبود مستمر آن هستیم تا کاربران خود را ایمن نگه داریم."

آنتی ویروس Surfshark گواهینامه AV-TEST را دریافت کرده است که امتیاز عالی در حفاظت و قابلیت استفاده (6/6) و عالی در عملکرد (5.5/6) کسب کرده است. بیشتر در وبلاگ ما کشف کنید! https://t.co/liE7uKHpLH 12 اوت 2024

سه معیار اصلی کارشناسان AV-Test را در طول ارزیابی خود راهنمایی می‌کرد: حفاظت، عملکرد و قابلیت استفاده.

آنتی ویروس Surfshark هم در حفاظت و هم قابلیت استفاده به خوبی عمل کرد و به امتیاز بالای 5.5/6 در عملکرد دست یافت. برای اطلاعات بیشتر، می توانید نتایج کامل را اینجا بخوانید.

گفته می شود که Kazlauskas از نرخ تشخیص 100٪ در برابر حملات پیشرفته بدافزار 0 روزه خوشحال است. او گفت : «علاوه بر این، نمرات برتر در رده قابلیت استفاده AV-TEST هدف ما را برای ارائه امنیت آنلاین که هم موثر و هم برای استفاده آسان باشد، تأیید می کند.

در حالی که Surfshark بیشتر به عنوان یک ارائه دهنده VPN امن شناخته می شود، ارائه دهنده یک مجموعه امنیتی کامل را در سال 2022 توسعه داد، Surfshark One ، که شامل ابزار آنتی ویروس Surfshark نیز می شود.

چرا باید از آنتی ویروس Surfshark استفاده کنید؟

یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) یک ابزار ضروری است که با رمزگذاری اتصال اینترنتی شما و پوشاندن آدرس IP واقعی شما، فعالیت های آنلاین شما را ایمن می کند. با این حال، یک VPN نمی تواند از دستگاه شما در برابر ویروس ها و حملات بدافزار محافظت کند.

این وظیفه نرم افزار آنتی ویروس است – و این شغلی است که هرگز مهمتر از این نبوده است، از آنجایی که ، به لطف ابزارهای هوش مصنوعی، مهاجمان می توانند کمپین های فیشینگ در مقیاس بزرگ را بدون دانش فنی زیاد راه اندازی کنند.

آنتی ویروس Surfshark حفاظتی بی‌درنگ ارائه می‌کند که هر زمان که برنامه‌ها و فایل‌های جدید را دانلود، نصب یا باز می‌کنید، شما را ایمن نگه می‌دارد. همچنین به شما کمک می‌کند تا با اسکن‌های برنامه‌ریزی‌شده، از بهداشت دیجیتال دستگاه خود مراقبت کنید. اینها می توانند به طور کامل اجرا شوند یا به طور خاص روی پوشه های پر استفاده شما تمرکز کنند.

البته لازم به ذکر است که نمی توانید آنتی ویروس Surfshark را به عنوان یک محصول مستقل خریداری کنید. این تنها به عنوان بخشی از بسته Surfshark One در کنار VPN، سیستم تشخیص نشت داده (Surfshark Alert) و یک موتور جستجوی خصوصی (Surfhsark Search) ارائه می شود.

خبر خوب این است که قیمت‌های Surfshark مقرون به صرفه است به خصوص وقتی در نظر بگیرید که می‌توانید هر چهار ابزار امنیت سایبری را با مبلغی معادل 2.69 دلار در ماه در زمان نوشتن دریافت کنید.

نویسنده ارشد ستاد

کیارا یک روزنامه‌نگار چندرسانه‌ای است که متعهد به پوشش داستان‌ها برای کمک به ترویج حقوق و محکوم کردن سوء استفاده از جنبه دیجیتالی زندگی است - هرجا که امنیت سایبری، بازارها و سیاست در هم پیچیده باشند.   او عمدتاً اخبار، مصاحبه‌ها و تحلیل‌هایی را درباره حریم خصوصی داده‌ها، سانسور آنلاین، حقوق دیجیتال، جرایم سایبری و نرم‌افزار امنیتی، با تمرکز ویژه بر VPN‌ها، برای TechRadar Pro، TechRadar و Tom's Guide می‌نویسد. داستان، نکته یا چیز جالب فنی برای گفتن دارید؟ با chiara.castro@futurenet.com تماس بگیرید

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است