متن خبر

این RPG فانتزی تاریک با الهام از بازی های سرکش کلاسیک اکنون در Steam رایگان است

این RPG فانتزی تاریک با الهام از بازی های سرکش کلاسیک اکنون در Steam رایگان است

شناسهٔ خبر: 440055 -




Moonring یک بازی RPG نوبتی است که توسط یک طراح سابق Fable ساخته شده است و اکنون بازی در Steam رایگان است.

خالق Moonring ، Dene Carter، یک کهنه‌کار صنعت است که بیشتر به خاطر ساخت مشترک سری Fable شناخته می‌شود، بازی‌هایی که به برخی از بهترین بازی‌های RPG دهه ۲۰۰۰ تبدیل شدند.

اکنون توسعه‌دهنده بازی از تخصص خود برای ایجاد RPG فانتزی تاریک خود استفاده کرده است که او آن را "نامه عاشقانه" به بازی‌های کلاسیک یکپارچهسازی با سیستمعامل که در زمان گم شده‌اند می‌نامد.

کارتر در صفحه Steam بازی گفت: "سلام، دوستان. من از اوایل دهه ۱۹۸۰ عاشق بازی های RPG بودم و با بازی هایی مانند سری Ultima از Lord British و Roguelikes اولیه بزرگ شدم."

"این نامه عاشقانه من به سبکی از بازی است که تا حد زیادی از مد افتاده است: با جن های زنده و روشن که روی پس زمینه های سیاه و سفید پوشانده شده اند، گیم پلی واقعی دنیای باز و عدم استفاده از دست. روزهایی که من با این بازی ها سپری کردم در کاوش و اکتشاف شادی آور، جسارت به ناشناخته های تاریک، یکی از نویسندگان این تجربه و پر کردن شکاف های باقی مانده توسط هنر بدوی با تخیل من.

"برای کسانی از شما که همین کار را انجام دادید، امیدوارم Moonring بخشی از روح آن روزها را برای شما بازگرداند. برای کسانی که این کار را نکردند، امیدوارم که امکانات مدرن تری که در این بازی پیدا می کنید به شما این امکان را بدهد که نگاهی اجمالی به آنچه داشته باشید. ما ۴۰ سال پیش این کار را انجام دادیم. من از صمیم قلب از همه کسانی که حتی یک لحظه برای این بازی صرف کردند، تشکر می کنم. لطفاً با اشتباهات من مهربان باشید. من آنها را برطرف خواهم کرد. "

در دنیای Caldera در Moonring ، پنج ماه نشان دهنده پنج خدا هستند که هر کدام دارای قدرت های منحصر به فرد خود هستند که انسان ها را هدایت می کنند، به جز بی رویاها که سرنوشت خود را انتخاب می کنند - نقشی که بازیکن بر عهده می گیرد.

بازیکنان یک جهان باز عظیم طراحی شده با دست، یک منبع "بی نهایت" از سیاه چال ها را کشف خواهند کرد که هر بار که ترک می کنید یا می میرید در آن پیکربندی مجدد گم می شوند، بیش از ۱۰۰ نوع دشمن - از جمله باس فایت های متنوع - یک سیستم جادویی پنهان و موارد دیگر.

اگر از طرفداران بازی های RPG الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل و ماجراجویی های سرکش هستید، Moonring بازی عالی برای گم شدن به نظر می رسد.

به دنبال چیز جدیدی برای بازی هستید؟ بهترین انتخاب‌های ما را برای بهترین بازی‌های Steam و همچنین فهرست بهترین بازی‌های رایانه‌ای را که می‌توانید در حال حاضر انجام دهید، بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است