متن خبر

این گجت با تبدیل صفحه نمایش های ICE به نمایشگر وعده افزایش بهره وری در داخل وسیله نقلیه شما را می دهد – و حتی سازگاری Samsung DeX را به صورت رایگان در بر می گیرد.

این گجت با تبدیل صفحه نمایش های ICE به نمایشگر وعده افزایش بهره وری در داخل وسیله نقلیه شما را می دهد – و حتی سازگاری Samsung DeX را به صورت رایگان در بر می گیرد.

شناسهٔ خبر: 466047 -




AutoPro X
(اعتبار تصویر: Mayton Motion)

Mayton Motion یک آداپتور بی سیم ساخته است که صفحه ناوبری خودرو را به یک صفحه نمایش لپ تاپ مانند تبدیل می کند. کاربران می توانند با اتصال دستگاه از طریق پورت USB خودرو به طیف وسیعی از ویژگی های جدید دسترسی داشته باشند.

AutoPro X توسط Android Auto/ Samsung DeX (فقط با مدل‌های Samsung Galaxy که از DeX پشتیبانی می‌کنند کار می‌کند) و جفت‌سازی بلوتوث را ارائه می‌دهد، پس کاربران می‌توانند کنترل‌کننده‌های بازی، صفحه کلید و سایر دستگاه‌ها را به صفحه نمایش متصل کنند. این لزوما بهترین ایده نیست، زیرا ممکن است در نهایت باعث حواس پرتی راننده شود، اما ما امیدواریم که در اینجا از عقل سلیم استفاده شود.

میتون او میگوید که AutoPro X همه قابلیت‌هایی مانند پخش جریانی GPS، YouTube یا OTT، مرور اینترنت، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، چت GPT، پردازش اسناد، بازی و تشخیص صدا را امکان‌پذیر می‌کند.

بازگشت به Kickstarter

AutoPro X دارای یک "حالت انتخاب صفحه" است که به رانندگان اجازه می دهد اندازه صفحه نمایش را برای پر کردن صفحه یا نمایش آن در نسبت اصلی تنظیم کنند.

AutoPro X با قیمت Early Bird 140 دلار برای بازگشت در Kickstarter در دسترس است.

این دستگاه با وسایل نقلیه قابل اتصال به گوشی های سامسونگ گلکسی و اندروید اتو سازگار است. ماشین شما باید از Android Auto سیمی پشتیبانی کند. میتون او میگوید : «ساده‌ترین راه برای تحلیل این است که وسیله نقلیه خود را با کابل وصل کنید و ببینید آیا Android Auto کار می‌کند یا خیر. اگر اینطور باشد، باید بتوانید از محصول ما استفاده کنید.» همچنین می توانید فهرست گوشی ها و وسایل نقلیه سازگار را در صفحه Kickstarter مرور کنید.

مانند هر پروژه جمع‌سپاری، باید توجه داشته باشید که پشتیبان‌گیری از یک محصول به این معنی نیست که آن محصول تکمیل می‌شود یا موردی را که از آن حمایت کرده‌اید دریافت خواهید کرد. گفتنی است، در زمان نگارش این مقاله، 142984 دلار تعهد داده شده بود که بسیار بالاتر از هدف 5000 دلاری بود، پس مثبت به نظر می رسد.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است