متن خبر

این کارت گرافیک صورتی رنگ Nvidia RTX 4060 دارای گربه ها و پاگ های شایان ستایش است، اوه من!

این کارت گرافیک صورتی رنگ Nvidia RTX 4060 دارای گربه ها و پاگ های شایان ستایش است، اوه من!

شناسهٔ خبر: 468302 -




کارت گرافیک صورتی در پس زمینه بنفش
(اعتبار تصویر: Nvidia)

یک کارت گرافیک جدید Nvidia GeForce RTX 4060 در این بلوک وجود دارد و اگرچه ممکن است بهترین کارت گرافیک موجود نباشد، اما یک مزیت بزرگ دارد: آن را با مضمون گربه ای دوست داشتنی.

این کارت در حال حاضر از طریق یکی از شرکای هیئت مدیره چینی انویدیا ، ASL در دسترس است و می توان آن را به ایالات متحده ارسال کرد. حتی بهتر از آن، قیمت آن کمتر از یک RTX 4060 معمولی است. این طراحی با همکاری ASL و SupremoCat، یک برند کارتونی چینی است و Wuhuang و Bazhahey (یک دو نفر از گربه‌ها و پاگ‌ها) را با عینک آفتابی و در مرکز هر طرفدار قرار می‌دهند. . برای تکمیل آن، این کارت صورتی پاستلی زیبا است که به آن حال و هوای زیباتری می دهد.

اگر در ایالات متحده هستید، می توانید این کارت را در AliExpress به قیمت 374.99 دلار سفارش دهید که خیلی هم کهنه نیست. و اگر برای اشتراک AliExpress Choice ثبت نام کنید، می توانید تحویل رایگان سفارش خود را دریافت کنید، که از آنجایی که حمل و نقل بین المللی چقدر کند و گران است، انگیزه بهتری است.

لطفا رایانه های شخصی بازی و لوازم جانبی را زیباتر کنید

سال‌هاست که از پشت بام‌های دیجیتال فریاد می‌زنم که برای مبارزه با زیبایی‌شناسی ترسناک گیمر که هنوز بین تولیدکنندگان محبوب است، به فناوری‌های زیباتری نیاز داریم. دیدن این تولد دوست داشتنی، چنین کارت گرافیک زیبا، برای من موسیقی است و من می خواهم در آینده بیشتر از اینها ببینم.

لوازم جانبی زیبای دیگری در گذشته منتشر شده‌اند که شامل چندین دستگاه Razer صورتی رنگ ، کلاه‌کلید لباس خواب HyperX برای گربه و حتی این ربات بسیار زیبا که قهوه می‌دهد . من عاشق دیدن طرح‌ها و رنگ‌های این چنینی در طبیعت هستم و به تعداد بیشتری از آنها نیاز داریم.

تنظیمات بازی معمولاً فوق‌العاده کسل‌کننده هستند، ترکیبی عمومی از نورپردازی RGB که تلاش می‌کند تا رایانه‌ها و لوازم جانبی سیاه را زنده کند. اما داشتن رنگ‌ها، طرح‌ها، شکل‌ها و غیره منحصربه‌فرد باعث می‌شود شخصیت واقعی و متمایز بودن به فضای گیمر اضافه شود. من می‌خواهم مردم همان لحظه که چشمانشان را روی میز من می‌گذارند، فوراً وسواس من را نسبت به حیوانات ناز و ناز ببینند، نه اینکه چراغ‌های بارق در چشمانشان چشمک بزند.

پس بله، من لپ‌تاپ‌ها و صفحه‌کلیدهای صورتی و بنفش بیشتری می‌خواهم با کلاه‌کلیدهای سگ و گربه، و قطعاً بازاری برای افرادی مثل من وجود دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده کارکنان محاسباتی

Allisa که توسط CTA به عنوان پیشگام رسانه CES 2023 نامگذاری شده است، یک نویسنده محاسباتی است که اخبار و شایعات فوری در صنعت محاسبات و همچنین تحلیل ها، پیش نمایش های عملی، مقالات برجسته و آخرین معاملات و روندها را پوشش می دهد. در اوقات فراغتش می‌توانید او را در حال چت کردن در دو پادکست خود، Megaten Marathon و Combo Chain، و همچنین پخش هر JRPG که در دستش باشد، بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است