متن خبر

این چت ربات هوش مصنوعی به تمام سوالات شما در مورد تغییرات آب و هوا پاسخ خواهد داد

این چت ربات هوش مصنوعی به تمام سوالات شما در مورد تغییرات آب و هوا پاسخ خواهد داد

شناسهٔ خبر: 643578 -




هوش مصنوعی تغییر اقلیم واشنگتن پست
(اعتبار تصویر: واشنگتن پست)

یک چت ربات جدید هوش مصنوعی می تواند به شما در درک تغییرات آب و هوا و چگونگی ایجاد یک بحران جهانی کمک کند. واشنگتن پست پاسخ های آب و هوا را معرفی کرده است که برای پاسخگویی مستقیم به سوالات شما با استفاده از روزنامه نگاری آب و هوای روزنامه طراحی شده است.

هوش مصنوعی از آرشیو گسترده نشریه در مورد این موضوع استفاده می کند تا پاسخ خود را به زبان روزمره، همراه با پیوندهایی به قطعاتی که به عنوان منبع استفاده می کند، تنظیم کند.

«ظهور رابط‌های چت با استفاده از هوش مصنوعی مولد ما را به این فکر انداخت: چگونه می‌توانیم تجربه‌ای ارائه دهیم که به تخصص و گزارش‌های باکیفیت تولید شده توسط واشنگتن پست متکی باشد؟» وینیت خوسلا، مدیر ارشد فناوری واشنگتن پست در یک پست وبلاگ توضیح داد. این آزمایش از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران ما برای کشف و کشف گزارش‌های آب و هوایی معتبر ما استفاده می‌کند.»

Climate Answers به ​​مقالات منتشر شده توسط بخش های آب و هوا و محیط زیست و آب و هوا واشنگتن پست از سال 2016 برای پاسخ به سؤالات مراجعه می کند. هوش مصنوعی چند نرده محافظ محکم روی خود دارد تا از توهم یا اطلاعات نادرست جلوگیری کند. اگر ابزار هیچ مقاله مفیدی برای استفاده به عنوان منبع برای پاسخ پیدا نکند، به جای ارائه پاسخ نادرست یا نامربوط، فقط می گوید نمی تواند پاسخ دهد.

خبرنگاری هوش مصنوعی تعاملی

اطلاعات اقلیمی دقیق و قابل دسترس به طور فزاینده ای حیاتی است. نادیده گرفتن اثرات تغییرات آب و هوایی برای هر کسی که کمی توجه دارد غیرممکن است، اما آگاهی بیشتر از آنچه اتفاق می‌افتد و نحوه مبارزه با آن برای کاهش واقعی آینده مرگباری که همه ما با آن روبرو هستیم، بسیار مهم است. استفاده از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی دسترسی به گزارش ‌های آب و هوا راهی مفید برای مشارکت واشنگتن پست است. گفته می‌شود، در حالی که این مقاله به مدل‌های خاص هوش مصنوعی درگیر اشاره نکرده است، برخی از آنها هزینه‌های انرژی بسیار بالایی دارند، که طعنه‌ای به پروژه می‌دهد.

Khosla پاسخ‌های آب و هوا را به عنوان راهی برای شخصی‌سازی تجربیات خوانندگان و تنظیم نحوه جذب گزارش‌های روزنامه به ترجیحات خود ارائه می‌کند. ایده این است که روزنامه نگاری واشنگتن پست از طریق هوش مصنوعی محاوره ای تعاملی تر و قابل دسترس تر شود. خوسلا بيان کرد که امیدوار است این پروژه خاص درک عمومی از مسائل آب و هوایی را عمیق تر کند.

Climate Answers گام بزرگی در برنامه های بزرگتر واشنگتن پست برای ادغام هوش مصنوعی در عملیات خود به عنوان بخشی از برنامه "Build It" است. این روزنامه قبلاً در برخی موارد خلاصه مقالات نوشته شده با هوش مصنوعی را معرفی کرده است و از صدای مصنوعی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای خواندن خبرنامه ها با صدای بلند استفاده می کند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست برای Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند درباره فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است