متن خبر

این ویژگی جدید اپل واچ تمرینات من را متحول کرده است، اما نه آنطور که فکر می کردم

این ویژگی جدید اپل واچ تمرینات من را متحول کرده است، اما نه آنطور که فکر می کردم

شناسهٔ خبر: 759717 -




بار آموزشی اپل واچ
(اعتبار تصویر: آینده)

با ظهور جدیدترین سیستم عامل اپل واچ ، watchOS 11 ، یک ویژگی جدید وجود دارد که مشتاقانه منتظر آن بودم، معیار جدید بار آموزشی.

برای سال‌ها، بهترین اپل واچ‌ها همه چیز این بوده‌اند که شما را روی پاهایتان، بیرون از خانه، به باشگاه بدنسازی و واقعاً تا جایی که ممکن است ورزش کنید. با watchOS 11، اپل بالاخره برخی از معیارها و آپشن های کلیدی را معرفی کرد که به شما کمک می‌کند تا کارهای کمتری انجام دهید، از جمله گنجاندن روزهای استراحت در اهداف تمرینی و معیار بار تمرینی ذکر شده در بالا.

اپل می گوید Training Load می تواند به کاربران کمک کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد تمرین خود بگیرند، تلاش های تمرینی خود را اندازه گیری کنند و گزارش های 28 روزه را ارائه دهند تا به آنها کمک کند تاثیر ورزش بر بدن خود را درک کنند.

بار تمرینی یک معیار کاملاً تثبیت شده است که توسط ورزشکاران عملکردی برای کمک به بهبود اثربخشی و کارایی تمریناتشان، به ویژه در آستانه رویدادها، استفاده می شود. بسیار مهم است که بار تمرینی برای جلوگیری از آسیب حیاتی است. با در نظر گرفتن این موضوع، انتظار دارید تأثیر کلی نظارت بر بار تمرینی شما منجر به انجام کمتر، نه بیشتر شود. بار تمرینی شما بالا می رود، اپل واچ شما به شما می گوید برای بازیابی موثرتر، عقب نشینی کنید. ساده است، درست است؟

با این حال، پس از چند روز استفاده از نسخه عمومی watchOS 11، خوشحالم که گزارش می‌دهم که بار آموزشی قبلاً نحوه تمرین من را تغییر داده است، اما اصلاً آنطور که انتظار داشتم نیست.

تو فقط خودت رو گول میزنی

بار آموزشی اپل واچ

(اعتبار تصویر: آینده)

من از Apple Watch Ultra 2 خود عمدتاً برای پیگیری تمرینات قدرتی استفاده می کنم که تقریباً شش بار در هفته انجام می دهم. اگر از watchOS 11 برای ردیابی تمرینات قلبی مانند دویدن یا دوچرخه سواری استفاده می کنید، به طور خودکار "تلاش" اعمال شده در تمرین شما را ثبت می کند و خوانش های لازم برای ردیابی بار تمرینی را در اختیار شما قرار می دهد.

با این حال، الگوریتم فانتزی اپل در مورد تمرینات قدرتی (هنوز) کاربرد ندارد، پس زمانی که یک تمرین قدرتی انجام می دهید، باید تلاش خود را به صورت دستی وارد کنید و به تمرین خود در مقیاس تلاش درک شده، از 1 تا 10 امتیاز دهید.

تنها پس از یک جلسه، متوجه شدم که روزهای تمرینات ساحلی من به پایان رسیده است. برای اینکه Training Load کار کند و بهترین توصیه های ممکن را برای من ارائه دهد، باید نتایج دقیقی ارائه دهم. اگر تلاشم را بیش از حد تخمین بزنم و هر تمرین را به عنوان 10 از 10 علامت گذاری کنم، مجموعه ای از داده های نادرست به دست می آورم که به من می گوید در زمانی که نباید عقب نشینی کنم. تمرینات و پیشرفت من متوقف خواهد شد و در نتیجه دستاوردهای کمتری خواهم داشت.

با این حال، اگر برای یک تمرین قرائت دقیقی ارائه دهم و در هر جلسه تمام تلاشم را نکنم، در 28 روز آینده بار تمرینی را دریافت خواهم کرد که نشان می‌دهد در حال تلف کردن زمان و پولی که به سختی به دست آورده‌ام باشگاه هیچ پیشرفتی ندارد

انگیزه خاموشی که نمی دانستم به آن نیاز دارم

بار آموزشی Apple watchOS 11

(اعتبار تصویر: اپل)

ناگهان، ویژگی ساده اپل واچ که فکر می کردم به من کمک می کند تا آن را راحت کنم، به منبع عظیمی از انگیزه تبدیل شد. از آنجایی که هر تمرینی اهمیت دارد، اکنون بیش از هر زمان دیگری بر روی طناب زدن بین حداکثر تلاش در باشگاه و عدم انجام آن تمرکز دارم. من نسبت به عملکرد خود بسیار هوشیار هستم و متوجه می شوم که روی هر تکرار، ست، استراحت و تمرین تمرکز می کنم. اینطور نیست که من لزوماً آن کارها را قبلاً انجام نمی‌دادم، اما به لطف ابزاری که فکر می‌کردم می‌خواهد به من بگوید پاهایم را بالا بگذارم، بیش از همیشه متمرکز و با انگیزه هستم.

استفاده از معیار بار تمرینی به عنوان الهام بخش برای تلاش بیشتر در باشگاه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما من مطمئن هستم که این فناوری تضمین می کند که در درازمدت زیاده روی نکنم. اما چه هدف به حداکثر رساندن نتایج باشد و چه آسان گرفتن، تنها راهی که بار تمرینی به شما کمک می کند این است که در مورد تلاشم صادق باشم. به نظر می رسد روزهای اتلاف وقت من در باشگاه به پایان رسیده است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده تناسب اندام و پوشیدنی

استفان وارویک نویسنده تناسب اندام و پوشیدنی TechRadar است که تقریباً یک دهه تجربه در زمینه پوشش فناوری دارد، از جمله پنج سال به عنوان سردبیر اخبار iMore. او یک مشتاق تناسب اندام است و هرگز از باشگاه محلی دور نیست، اپل واچ آماده است تا آخرین تمرین خود را ضبط کند. استفن تجربه نوشتن در مورد هر جنبه ای از فناوری از جمله محصولات، خدمات، سخت افزار و نرم افزار را دارد. او اخبار فوری را پوشش می دهد و داستان های در حال توسعه در مورد زنجیره های تامین، ثبت اختراع و دعاوی، رقابت، سیاست و لابی، محیط زیست و موارد دیگر را پوشش می دهد. او مصاحبه هایی با کارشناسان صنعت در زمینه های مختلفی از جمله مالی، دادخواهی، امنیت و موارد دیگر انجام داده است. خارج از محل کار، او یک علاقه‌مند به فناوری و تاریخ است و علاقه زیادی به Rome Total War، خواندن و موسیقی دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است