متن خبر

این وب‌کم جدید لاجیتک مملو از ویژگی‌هایی است که در نهایت به شما کمک می‌کند در یک تماس کاری بهترین ظاهر را داشته باشید

این وب‌کم جدید لاجیتک مملو از ویژگی‌هایی است که در نهایت به شما کمک می‌کند در یک تماس کاری بهترین ظاهر را داشته باشید

شناسهٔ خبر: 456022 -




وب کم MX Brio 705 لاجیتک برای کسب و کار
(اعتبار تصویر: آینده / مایک مور)

لاجیتک در تلاشی برای مقابله با برخی از حیاتی‌ترین جنبه‌های کار از خانه، از آنچه که او میگوید پیشرفته‌ترین وب‌کم تجاری خود است، رونمایی کرده است.

این شرکت او میگوید MX Brio 705 برای کسب‌وکار یک وب‌کم پیشرفته «انقلابی» است که کاربران سازمانی می‌توانند از ویدیوی Ultra HD 4K برای جلسات و ارائه‌های ویدیویی خود لذت ببرند.

آخرین گفت ه به سری محصولات لاجیتک MX که شامل ماوس و صفحه کلید نیز می شود، MX Brio 705 for Business با تمامی پلتفرم های کنفرانس ویدیویی پیشرو از جمله تیم های مایکروسافت ، زوم و گوگل میت سازگار است.

Logitech MX Brio 705 for Business

(اعتبار تصویر: لاجیتک)

همراه با ارائه وضوح Ultra HD 4K، نسخه جدید همچنین دارای 70 درصد پیکسل های بزرگتر از وب کم پرچمدار قبلی لاجیتک است که امکان تصویری فوق العاده واضح را فراهم می کند که می توان جزئیات بیشتری را از طریق فناوری بهبود هوش مصنوعی از جمله تصحیح نور خودکار و حتی تصویر چهره ارائه داد. بهبودها

لاجیتک او میگوید نسخه جدیدش دو برابر بهتر دید چهره و جزئیات تصویر بسیار دقیق‌تر را در شرایط نوری سخت در مقایسه با ساخت قبلی خود ارائه می‌دهد، که دوباره به ارائه تجربه تماس ویدیویی بسیار بهتر کمک می‌کند. همچنین ویژگی قاب خودکار RightSight این شرکت وجود دارد که می‌تواند روی یک بلندگو متمرکز شود، حتی اگر در یک فضا حرکت کنند، با دو میکروفون شکل‌دهنده پرتو برای کاهش نویز پس‌زمینه به طوری که صدای شما به وضوح شنیده شود.

MX Brio 705 for Business همچنین طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت دستی تنظیمات مختلفی مانند نوردهی، لرزش و کوچک را تغییر دهند تا مطمئن شوند که بهترین ظاهر را دارند. حتی یک حالت نمایش ویژه طراحی شده برای همکاری روی طرح ها یا سایر اشیاء فیزیکی دنیای واقعی در طول تماس و یک شاتر حریم خصوصی داخلی برای محافظت از نمای خصوصی شما وجود دارد.

آناتولی پولیانکر، مدیر کل MX Business در لاجیتک، گفت: «ما می دانیم که کاربران MX از محیط های مختلف با یکدیگر همکاری و ارتباط برقرار می کنند و به یک وب کم همه کاره نیاز دارند که بهترین کیفیت ویدیو و صدا را ارائه دهد. "MX Brio وب‌کم ما با کیفیت‌ترین است که دارای سفارشی‌سازی و توانایی نشان دادن خود یا کارشان به بهترین شکل ممکن است. "

MX Brio 705 فعلاً در یک طرح رنگی گرافیتی در دسترس خواهد بود و اکنون می توان آن را با قیمت 199.99 دلار سفارش داد - و امیدواریم سایر بازارها به زودی ارائه شوند.

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است