متن خبر

این همان چیزی است که بزرگترین دیوار ویدئویی LED در جهان به نظر می رسد – صفحه نمایش فوق العاده 44000 فوت مربعی ادل مستقیماً وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس می شود.

این همان چیزی است که بزرگترین دیوار ویدئویی LED در جهان به نظر می رسد – صفحه نمایش فوق العاده 44000 فوت مربعی ادل مستقیماً وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس می شود.

شناسهٔ خبر: 750562 -




دیوار تصویری LED ادل
(اعتبار تصویر: Solotech)

ادل با بزرگترین صفحه نمایش LED پیوسته در فضای باز ، رکورد جدیدی در گینس ثبت کرده است.

صفحه موقت که در 23 آگوست 2024 تأیید شد، در طول مجموعه کنسرت‌های «ادل در مونیخ» که اکنون تکمیل شده است، استفاده شد و مساحت چشمگیر 4159.7 متر مربع (44774.6 فوت مربع) داشت و یکی از آپشن های برجسته محل اقامت او در Messe München در آلمان بود.

این نمایشگر عظیم در کنار سایر نمایشگرهای نمادین در مقیاس بزرگ، از جمله Las Vegas Sphere ، که دارای 1.2 میلیون چراغ LED و وضوح داخلی 16x16K است و صفحه نمایش 100 متری در موزه Gasometer در اوبرهاوزن قرار دارد.

هل دادن فراتر از محدودیت ها

صفحه نمایش LED در نمایشگاه ادل که با همکاری Solotech، یک شرکت کانادایی AV و خدمات فناوری سرگرمی طراحی شده بود، شکل موجی منحصر به فردی داشت که شبیه به یک طومار باز شده توصیف شده بود.

در طول کنسرت ها، تصاویر سفارشی به طور خاص برای هر آهنگی که در سراسر صفحه پخش می شود ایجاد می شود و تجربه مخاطب را افزایش می دهد. این اقامتگاه از 2 آگوست تا 31 آگوست 2024 در یک سالن 80000 صندلی در فضای باز اجرا شد. پس از نمایش نهایی، صفحه نمایش جدا شد و Solotech برنامه ریزی کرد تا بخش هایی از آن را برای نصب های بعدی و رویدادهای زنده تغییر دهد.

جوآن برنت، داور رکوردهای جهانی گینس اظهار داشت: "من برای دیدن اینکه چگونه از چنین صفحه نمایش گسترده و بدون درز در طول کنسرت استفاده می شود، کنجکاو شدم. جلوه‌های بصری سفارشی، متناسب با هر آهنگ، واقعاً اجرا را بالا می‌برد و عاملی غیرقابل انکار «واو» را اضافه می‌ کرد. »

ایان وودال، مدیر تورهای جهانی و پروژه‌های ویژه سولوتک، بيان کرد : «این اقامتگاه مونیخ شبیه هیچ‌چیزی است که قبلاً انجام شده است.

"هیچ الگوی وجود نداشت، هیچ مقایسه ای وجود نداشت - فقط امکانات. آنچه این نمایش را پیشگامانه می کند، فقط مقیاس صفحه نمایش LED رکوردشکنی نیست، بلکه تفکر خلاقانه ای است که این امکان را فراهم کرده است. این تولید باز تعریف می کند که چگونه می توان سرگرمی زنده را تجربه کرد. با کار در کنار تیم رویایی ادل و سایر تامین کنندگان سطح بالا، ما توانستیم از محدودیت هایی که هر کسی فکر می کرد ممکن است فراتر برویم. ”

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC انگلستان نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است