متن خبر

این می تواند کوچکترین منبع تغذیه بدون وقفه باشد – شخصی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را با یک دوشاخه ادغام کرده و محافظ های شارژ نسبتا مفیدی را برای تولید یک گجت بسیار خوب و بسیار متفاوت با پاوربانک استاندارد شما اضافه کرده است.

این می تواند کوچکترین منبع تغذیه بدون وقفه باشد – شخصی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را با یک دوشاخه ادغام کرده و محافظ های شارژ نسبتا مفیدی را برای تولید یک گجت بسیار خوب و بسیار متفاوت با پاوربانک استاندارد شما اضافه کرده است.

شناسهٔ خبر: 621336 -




Elecom DE-AC08-5000
(اعتبار تصویر: Elecom)

شرکت الکترونیک ژاپنی Elecom که بیشتر به خاطر اختراع اولین ماوس بیضی شکل در سال 1988 شناخته می شود، دستگاه جدیدی را روانه بازار کرده است که یک شارژر AC را با یک باتری موبایل تطبیق می دهد تا یک نیروگاه فوق العاده همه کاره تولید کند.

DE-AC08-5000 فوق العاده قابل حمل است، با طراحی باریک که به راحتی می تواند در کیسه ها یا کیسه های کوچک جا شود. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوشاخه است و از USB Power Delivery 20W پشتیبانی می کند و امکان شارژ سریع گوشی هوشمند را فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که هرگز به طور غیرمنتظره باتری تمام نمی شود.

Elecom ادعا می کند که باتری می تواند یک تلفن هوشمند معمولی 1800 میلی آمپر ساعتی را حدود 1.6 بار و یک تلفن هوشمند 3000 میلی آمپر ساعتی را حدود 0.9 بار در زمانی که گوشی خاموش است شارژ کند. چیزی که این دستگاه را از سایر پاوربانک ها متمایز می کند این است که می توانید آن را به یک پریز وصل کنید و گوشی هوشمند خود را مستقیماً با استفاده از آن مانند یک شارژر معمولی وصل کنید. این دستگاه از شارژ همزمان پاوربانک و دستگاه متصل پشتیبانی می‌کند و به طور مفید تا زمانی که شارژ کامل شود، دومی را در اولویت قرار می‌دهد.

سیاه یا سفید (با صورت)

دوشاخه برق دارای مکانیزم چرخشی است، پس در صورت عدم استفاده می توان آن را در بدنه اصلی قرار داد. می توانید سطح باتری باقیمانده را از طریق یک نشانگر LED چهار مرحله ای تحلیل کنید تا همیشه بدانید چقدر انرژی باقی مانده است.

شارژر AC 2 در 1 و باتری موبایل Elecom در دو نسخه مشکی و شیرو چان، خط تولید دمدمی مزاج Elecom که به رنگ سفید با چهره ای کارتونی روی آن (همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید) موجود است. قیمت هر دو یکسان است در 5980 ین، حدود 37 دلار.

Elecom می گوید این دستگاه از یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ استفاده می کند که حدود 500 چرخه شارژ دوام می آورد و شامل پنج عملکرد محافظتی است: شارژ بیش از حد، تخلیه بیش از حد، جریان بیش از حد، حفاظت از اتصال کوتاه و تشخیص دما. همچنین برای سفرهای هوایی ایمن است و استانداردهای UN38.3 را برآورده می کند.

Elecom DE-AC08-5000 مشکی

(اعتبار تصویر: Elecom)

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است