متن خبر

این می تواند طراحی آیپد ایر 12.9 اینچی جدید برای سال 2024 باشد

این می تواند طراحی آیپد ایر 12.9 اینچی جدید برای سال 2024 باشد

شناسهٔ خبر: 444672 -




آیپد ایر 2022 با کیبورد
iPad Air آخرین بار در سال 2022 به روز شد (اعتبار تصویر: آینده)

ما فکر می‌کنیم که نسل ششم آی‌پد ایر احتمالاً در نقطه‌ای از سال جاری پوشش خود را از دست خواهد داد، و یک اشاره بزرگ دیگر با طرح‌های فاش شده برای سایز بزرگ‌تر 12.9 اینچی که شایعات در دست انتشار است، ارائه شده است.

این شماتیک‌ها از 91 موبایل (از طریق 9to5Mac ) می‌آیند که ظاهراً رندرهای CAD iPad Air 6 را نشان می‌دهند.

البته بزرگ‌ترین تغییری که وارد می‌شود، جهش در حداکثر اندازه نمایشگر است، از 10.9 اینچ در نسل پنجم آی‌پد ایر 2022 به 12.9 اینچ این بار - اگرچه به نظر می‌رسد درک این است که هر دو اندازه در نسخه بعدی در دسترس خواهند بود.

همچنین به نظر می رسد که از نظر دوربین پشتی نیز کمی تغییر طراحی شده است. iPad Air کنونی دارای یک برآمدگی دوربین بسیار ساده در اطراف یک لنز است، اما این شماتیک‌ها یک برآمدگی را در اطراف لنز و فلاش نشان می‌دهند.

[اختصاصی] طراحی 12.9 اینچی iPad Air در رندرهای جدید CAD نشان داده شد https://t.co/Yp8OdG9d9r 20 ژانویه 2024

به روز رسانی در راه است

همانند مدل‌های قبلی تبلت اپل آی‌پد ایر، ما همچنان دکمه Touch ID را در لبه دستگاه داریم و پورت USB-C معمول و دکمه‌های پاور و صدا نیز در این رندرهای CAD لو رفته قابل مشاهده هستند.

در حالی که 91mobiles به این تبلت اشاره می کند که از تراشه M2 اپل استفاده می کند، منابع دیگر پیشنهاد کرده اند که جدیدترین تراشه M3 قرار است به جای آن استفاده شود. در هر صورت، این دستگاه زمانی که در نهایت وارد شود، دستگاه قدرتمندی خواهد بود.

با اندازه جدید 12.9 اینچی، حتی کمتر می توان iPad Air را از مدل های گران قیمت iPad Pro که در حال حاضر در نسخه های 11 و 12.9 اینچی در دسترس هستند متمایز کرد. همچنین انتظار داریم که این تبلت‌ها در مقطعی در سال جاری به‌روزرسانی شوند.

سال 2023 برای اپل قابل توجه بود زیرا اولین سال از زمان عرضه iPad اصلی بود که هیچ تبلت جدید اپل ظاهر نشد. همانطور که قبلاً نوشتیم ، همه اینها احتمالاً در سال 2024 تغییر می کند و تقریباً برای هر مدل به روز رسانی پیش بینی می شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است