متن خبر

این می تواند تاریخی باشد که Samsung Galaxy Watch FE عرضه می شود

این می تواند تاریخی باشد که Samsung Galaxy Watch FE عرضه می شود

شناسهٔ خبر: 532001 -




سامسونگ گلکسی واچ 4 متوقف شد
Galaxy Watch FE ممکن است بر اساس Galaxy Watch 4 باشد (اعتبار تصویر: سامسونگ)

در بیشتر مواقعی که شایعاتی مبنی بر وجود Samsung Galaxy Watch FE می شنویم، تصور می شد که این ساعت در Samsung Unpacked بعدی (که تصور می شد در 10 جولای اتفاق بیفتد) عرضه خواهد شد – اما اکنون به نظر می رسد که در حال اجر است. زودتر از آن ظاهر شود

به گفته مشاور معروف MysteryLupin @MysteryLupin ، Galaxy Watch FE در واقع در روز دوشنبه، 24 ژوئن عرضه خواهد شد. این با گزارش‌های چند روز پیش که نشان می‌داد این ساعت بخشی از پیشنهاد تبلیغاتی سامسونگ در این ماه خواهد بود، مطابقت دارد.

شاید تعجب آور نباشد که سامسونگ بخواهد یکی از دستگاه های آینده خود را به طور جداگانه از Unpacked عرضه کند: پیش بینی می شود در رویداد جولای شاهد رونمایی از Samsung Galaxy Z Fold 6 و Samsung Galaxy Z Flip 6 باشیم.

یک رونمایی کامل برای Samsung Galaxy Ring و همچنین رونمایی از Samsung Galaxy Watch 7 و شاید Samsung Galaxy Watch Ultra اضافه کنید، و زمان زیادی برای صحبت در مورد چیز دیگری باقی نمانده است.

آنچه ما فکر می کنیم تا کنون می دانیم

ورودی Samsung Galaxy Unpacked 2024 در لندن

یکی دیگر از رویدادهای بزرگ سامسونگ Unpacked در ماه جولای شایعه شده است (اعتبار تصویر: آینده / الکس واکر-تاد)

اگر شایعات تا به امروز را باور کنیم، Galaxy Watch FE جایگزین مقرون به صرفه تری برای Galaxy Watch 7 خواهد بود (با استفاده از برند Fan Edition مانند گوشی های سامسونگ). قیمت 199-219 یورو ذکر شده است .

این باعث می شود ساعت جدید از نظر قیمت کمی بالاتر از Samsung Galaxy Watch 4 باشد. این ساعت که در ابتدا در سال 2021 عرضه شد، هنوز با قیمت 199 دلار / 199 پوند / 399 دلار استرالیا به فروش می رسد - و ظاهرا Galaxy Watch FE بر اساس آن ساخته شده است.

مشخصاتی که فاش شده است بسیار نزدیک با Galaxy Watch 4 مطابقت دارد، اگرچه به نظر می رسد که صفحه نمایش در مدل جدید ممکن است کمی کوچکتر باشد: قطر 1.2 اینچ به جای 1.4 اینچ.

به نظر می رسد که ما زمان زیادی برای کشف دقیق این موضوع نداشته باشیم ، و هر زمان که ساعت هوشمند ظاهر شد، ما فوراً اخبار را به شما ارائه خواهیم داد. ما همچنین رویداد بزرگ بعدی Samsung Unpacked را، هر زمان که سامسونگ تصمیم به برگزاری آن داشته باشد، پوشش خواهیم داد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است