متن خبر

این مینی کامپیوتر فوق‌العاده قدرتمند با ایستگاه اتصال GPU خارجی ممکن است خلاقان را متقاعد کند که از جعبه‌های بزرگ دور شوند – Beelink GTi Ultra بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد، و ما نمونه آن را درخواست کرده‌ایم.

این مینی کامپیوتر فوق‌العاده قدرتمند با ایستگاه اتصال GPU خارجی ممکن است خلاقان را متقاعد کند که از جعبه‌های بزرگ دور شوند – Beelink GTi Ultra بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد، و ما نمونه آن را درخواست کرده‌ایم.

شناسهٔ خبر: 541668 -




Beelink GTi Ultra
(اعتبار تصویر: Beelink)

Beelink مینی پی سی های بسیار خوبی تولید می کند، از جمله GTR7 Pro که از AMD Ryzen 7940HS پشتیبانی می کند و در چهار رنگ نارنجی، مشکی ابسیدین، خاکستری فضایی و سبز عرضه می شود.

نسخه بزرگ بعدی Beelink وعده می دهد که حتی قدرتمندتر خواهد بود، اگر نه کاملاً رنگارنگ، و با نامی مناسب عرضه می شود - GTi Ultra. ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد دستگاه جدید نداریم، زیرا جدای از چند پست تیزر در X ، جزئیات در زمین بسیار نازک هستند.

آنچه ما می دانیم این است که مینی پی سی جدید مجهز به پردازنده مرکزی Intel 12 تا 14 (هیچ نشانه ای از نسخه AMD که کمی ناامیدکننده است) مجهز خواهد بود که توسط "راه حل انحصاری eGPU Beelink" پشتیبانی می شود.

بنادر فراوان

اولین پست در X می گوید که دستگاه جدید از پردازنده های گرافیکی خارجی از طریق اسلات 8 خطی PCIe Gen4/5 با پهنای باند حداکثر 4 گیگابایت بر ثانیه در هر خط (مجموع 32 گیگابایت در ثانیه) پشتیبانی می کند. این به اندازه کافی برای بازی های بدون درز AAA، مدل های محلی AI در مقیاس بزرگ و رندر و پردازش تصویر بدون دردسر قدرتمند خواهد بود. عکس GTi Ultra نشان می دهد که در کنار یک RTX 4090 نشسته است.

طبق آنچه که می‌بینیم، به نظر می‌رسد که مینی پی سی دارای دو درگاه USB-A، یک پورت USB-C و یک جک 3.5 میلی‌متری صدا در ردیف بالا، با دو پورت USB-A و HDMI دیگر در ردیف وسط و دو درگاه است. پورت های اترنت و یک کانکتور برق در ردیف پایین.

جدیدترین پست X نشان می دهد که GTi Ultra به لطف میکروفون داخلی با پیکاپ صوتی هوشمند و تراشه هوش مصنوعی کاهش نویز، تعامل صوتی هوش مصنوعی را ارائه می دهد. این به آن اجازه می دهد تا صدای انسان را به طور هوشمند تشخیص دهد و به دستورات صوتی در شعاع 3 متر پاسخ دهد.

ما یک واحد تحلیل درخواست کرده‌ایم و به محض دریافت آن و فرصتی برای ارزیابی کامل ویژگی‌ها و عملکرد GTi Ultra به شما اطلاع خواهیم داد.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است