متن خبر

این سریع‌ترین SSD قابل حمل در حال حاضر است – OWC یک درایو حالت جامد Thunderbolt 5 را راه‌اندازی می‌کند که می‌تواند از ۶ گیگابایت در ثانیه فراتر رود، ۲ برابر سریع‌تر از سریع‌ترین SSD خارجی بعدی.

این سریع‌ترین SSD قابل حمل در حال حاضر است – OWC یک درایو حالت جامد Thunderbolt 5 را راه‌اندازی می‌کند که می‌تواند از ۶ گیگابایت در ثانیه فراتر رود، ۲ برابر سریع‌تر از سریع‌ترین SSD خارجی بعدی.

شناسهٔ خبر: 777678 -




OWC Envoy Ultra SSD
(اعتبار تصویر: OWC)

Other World Computing (OWC) از عرضه Envoy Ultra Thunderbolt 5 SSD خود خبر داده است که اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است.

این SSD جدید برای استفاده کامل از تاندربولت 5 طراحی شده است و سرعتی بیش از 6000 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد که این شرکت ادعا می کند سرعت آن را تا دو برابر درایوهای Thunderbolt 4 و USB4 افزایش می دهد.

SSD Envoy Ultra Thunderbolt 5 برای کار با دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی، مک، آی‌پد پرو، کروم‌بوک و دستگاه‌های سرفیس ساخته شده است. از Thunderbolt 5، Thunderbolt 3 و 4 و USB4 پشتیبانی می کند. SSD همچنین برای دوام ساخته شده است و دارای محافظت در برابر آب، مقاوم در برابر گرد و غبار و ضد ضربه است که آن را برای کاربرانی که نیاز به ذخیره سازی خارجی قابل اعتماد در شرایط سخت دارند مناسب می کند.

در ظرفیت های 2 و 4 ترابایتی موجود است

علاوه بر دوام، Envoy Ultra SSD دارای طراحی آلومینیومی بدون فن و دفع کننده حرارت است که به آن اجازه می دهد در حالی که خنک می ماند، بی صدا کار کند. این درایو از طریق اتوبوس تغذیه می‌شود، به این معنی که نیازی به منبع تغذیه اضافی نیست و برای اتصال آسان، یک کابل Thunderbolt داخلی دارد.

لری اوکانر گفت: «فناوری نوآورانه Thunderbolt 5 اینتل استاندارد جدیدی را برای عملکرد و اتصال ساده ایجاد می‌کند، و Envoy Ultra SSD OWC نمونه کاملی از این است که چگونه می‌توان از این فناوری برای رفع نیازهای کاربران امروزی استفاده کرد. بنیانگذار و مدیر عامل OWC به پیشبرد مرزهای ممکن ادامه می دهد و راه حلی را ارائه می دهد که نه تنها از پتانسیل کامل Thunderbolt 5 بهره می برد، بلکه امکانات جدیدی را برای حرفه ای ها و خلاقان به طور یکسان باز می کند.

جیسون زیلر، نایب رئیس و مدیر کل بخش اتصال مشتری اینتل، گفت : "اینتل از اینکه می بیند OWC از فناوری Thunderbolt 5 با Envoy Ultra SSD جدید خود استفاده می کند هیجان زده است و محدودیت های سرعت انتقال داده و تطبیق پذیری را بالا می برد. این محصول نشان دهنده چگونگی استفاده Thunderbolt 5 است. فناوری می تواند به کاربران قدرت دهد تا حتی سخت ترین وظایف را با سهولت و کارایی انجام دهند."

SSD OWC Envoy Ultra Thunderbolt 5 در دو ظرفیت 2 ترابایتی با قیمت 399.99 دلار و 4 ترابایت با قیمت 599.99 دلار در دسترس خواهد بود. پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر باز است و انتظار داریم که محموله‌ها در اواخر اکتبر آغاز شود.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است