متن خبر

این رنگ‌های زیبای کنترلر بی‌سیم Xbox ‘Vapor’ به تازگی به آزمایشگاه طراحی Xbox اضافه شده است.

این رنگ‌های زیبای کنترلر بی‌سیم Xbox ‘Vapor’ به تازگی به آزمایشگاه طراحی Xbox اضافه شده است.

شناسهٔ خبر: 447338 -




کنترلر بی سیم Xbox
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

طرح‌های جدید کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس به آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس اضافه شده‌اند که به افراد اجازه می‌دهد یک گیم‌پد سفارشی را با مجموعه‌ای از رنگ‌های با تم بخار سفارشی کنند.

از طریق پست رسمی Xbox Wire اعلام شد، شش طرح "Vapor" به مجموعه Xbox Design Lab اضافه شده است. اینها شامل نوع آبی تیره Stormcloud Vapor است که می‌توان آن را به‌عنوان گیم‌پد جداگانه خریداری کرد. علاوه بر آن، اکنون رنگ‌های Dream، Cyber، Fire، Electric و Nocturnal نیز وجود دارد.

مانند سایر رنگ‌های خاص موجود در آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس، این طرح‌های Vapor 9.99 دلار / 7.99 پوند به هزینه کنترلر بی‌سیم سفارشی Xbox اضافه می‌کنند، که قیمت آن قبل از انتخاب طراحی اضافی از 69.99 دلار / 59.99 پوند شروع می‌شود.

علاوه بر این، پست Xbox Wire همچنین تأیید می کند که هر طراحی Vapor "الگویی پویا دارد که برای هر کنترل کننده ای منحصر به فرد است. " در تئوری، این بدان معنی است که درجه‌ای از تصادفی بودن در طراحی اعمال می‌شود، به این معنی که هیچ دو کنترل‌کننده‌ای که با Vapor-painted الگوهای یکسانی ندارند.

در نهایت، ایکس باکس نیز ورود کنترلر بی سیم Xbox - Dream Vapor Edition را تایید کرده است. این به عنوان کنترلر خود در فروشگاه Xbox از 6 فوریه با قیمت 69.99 دلار / 59.99 پوند به فروش می رسد. می‌توان آن را هم‌اکنون مستقیماً از ایکس‌باکس یا در خرده‌فروش‌های شرکت‌کننده پیش‌سفارش کرد.

اگر با Xbox Design Lab آشنا نیستید، اساساً این یک سرویس رسمی ایکس باکس است که به شما امکان می‌دهد یک کنترلر بی‌سیم Xbox یا Xbox Elite Wireless Series 2 بسازید. شما می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های منحصربه‌فرد سفارشی کنید، دستگیره‌های لاستیکی و یک پد فلزی d به عنوان گزینه‌ها و همچنین متن حکاکی شده را در صورت انتخاب اضافه کنید. البته، هر شخصی سازی جداگانه هزینه را بالا می برد و طراحی نهایی می تواند بسیار گرانتر از گیم پد استاندارد Xbox باشد. اما، برای کسانی که عمدتاً روی کنسول بازی می‌کنند، این یک سرویس سرگرم‌کننده است که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا استعداد منحصربه‌فردی را به تنظیمات بازی خود اضافه کنند.

برای پوشش بیشتر سخت‌افزار ایکس‌باکس، راهنمای ما را در مورد بهترین کنترل‌کننده‌های Xbox و بهترین لوازم جانبی Xbox Series X و Series S مرور کنید .

ویرایشگر سخت افزار

Rhys ویرایشگر سخت افزار TRG است و بیش از دو سال است که بخشی از تیم TechRadar بوده است. Rhys به ویژه علاقه‌مند به کنترل‌کننده‌ها و هدست‌های شخص ثالث با کیفیت بالا، و همچنین جدیدترین و بهترین‌ها در جنگنده‌ها و VR، تلاش می‌کند تا پوششی آموزنده و خوانا را برای انواع سخت‌افزارهای بازی ارائه دهد. در مورد خود بازی‌ها، Rhys به‌ویژه به بازی‌های مبارزه‌ای و مسابقه‌ای و همچنین بازی‌های روحی و RPG علاقه‌مند است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است