متن خبر

این دستگاه پخش کاست شفاف با برش‌های صوتی دوست‌داشتنی ممکن است جالب‌ترین ابزار سال 2024 باشد

این دستگاه پخش کاست شفاف با برش‌های صوتی دوست‌داشتنی ممکن است جالب‌ترین ابزار سال 2024 باشد

شناسهٔ خبر: 624165 -




پخش کاست شفاف FiiO CP13
(اعتبار تصویر: FiiO)

در اوایل سال جاری، FiiO پخش‌کننده کاست CP13 را راه‌اندازی کرد : یک محصول موسیقی آنالوگ برای دنیای دیجیتال که تقریباً 45 سال پس از تغییر صدای قابل حمل سونی واکمن اصلی عرضه شد. و ویرایشگر صوتی ما بکی اسکاروت کاملاً آن را دوست داشت، نه حداقل به این دلیل که نوار راهی بسیار ارزان‌تر برای ثبت آن هیجانات آنالوگ نسبت به هزینه رو به افزایش وینیل است. و اکنون - برای پخش موفقیت آمیز دیگر دهه 80، مجله موسیقی بی احترام Smash Hits - CP13 بازگشته است! بازگشت! بازگشت!

مهندسان در FiiO به وضوح احساس کردند که پخش کننده نوار CP13 موجود به اندازه کافی نوار نیست، پس این بار آن را شفاف کرده اند تا بتوانید نوار کاست را به درستی ببینید. من ظاهر این نسخه را بسیار ترجیح می‌دهم و همه ما می‌دانیم که جالب‌ترین فناوری‌ها شفاف است (نگاه کنید به: Nothing Ear (a) ، تلویزیون OLED شفاف ال‌جی ، لپ‌تاپ شفاف لنوو ، این بوق‌های بلندگوی ظالمانه ) - اما در عین حال واضح است. CP13 زیباست، این فقط یک ابزار ساده برای اینستاگرامرهایی نیست که بهتر بدانند. همچنین موادی برای مطابقت با سبک وجود دارد.

FiiO CP13 transparent: ویژگی های کلیدی

FiiO CP13 عمر باتری بهتری نسبت به من با بسیاری از Sanyos و Aiwas ارائه می دهد (بودجه من هرگز نمی تواند به یک سونی برسد): 13 ساعت پخش و شارژ USB-C وجود دارد و منبع تغذیه 4.2 ولت به جای بیشتر است. معمولی 1.8 ولت یا 3 ولت. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که با یک تثبیت‌کننده موتور برای ارائه سرعت‌های مطمئن‌تر کار کند، و مدارهای صوتی - تمام آنالوگ - نسبت سیگنال به نویز نسبتاً بالا و اعوجاج کم را نوید می‌دهند.

استفاده از باتری لیتیومی به جای استفاده از یک دسته از AA ها باعث کاهش وزن نیز می شود و همچنین FiiO را قادر می سازد تا پخش کننده را تا حد ممکن نازک کند با توجه به محدودیت هایی که برای قرار دادن کاست و موتور در آن وجود دارد. در اینجا: وزن آن 310 گرم و ابعاد آن 120 x 88.3 x 31.8 میلی متر است.

من ظاهر این را خیلی دوست دارم، زیرا نه تنها سنم خیلی زیاد است - دو گروه آخری که امسال دیدم پت شاپ پسران و دختران با صدای بلند بودند - بلکه چون مانند بسیاری از طرفداران موسیقی وسواسی، همیشه نوارها را دوست داشتم: نوار به خودی خود کیفیت خوبی دارد و کمی صدای خش خش در قطعات آرام برایتان مهم نیست، موسیقی دلپذیری که روی نوار کاست پخش می شود وجود دارد که از بهترین پخش کننده های MP3 دریافت نمی کنید.

و یک دلیل بسیار غیر یکپارچه برای دوست داشتن نوارها نیز وجود دارد: در عصر پخش موسیقی که هنرمندانی که دستمزد دریافت می کنند مبلغ ناچیزی می پردازند، خرید نوارهای گروه ها از مکان هایی مانند Bandcamp یک راه عالی برای حمایت مستقیم از هنرمندان و در عین حال دریافت چیزی است. محسوس. تماشای یک فهرست پخش هرگز به اندازه نگاه کردن به کتابخانه رسانه های فیزیکی شما سرگرم کننده نخواهد بود، به خصوص اگر میکس تیپ های خود را می سازید یا از هنرمندان مستقلی خرید می کنید که خود آنها را نیز می سازند.

FiiO CP13 (2024) جدید اکنون با قیمت 129 دلار / 99 پوند به طور رسمی در دسترس است، اگرچه نسخه هایی از آن را فقط با قیمت 99 دلار می بینیم.

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوژی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است