متن خبر

این درز در آخرین لحظات Pixel 8 و Pixel Watch 2 قیمت و مشخصات را فاش کرد

این درز در آخرین لحظات Pixel 8 و Pixel Watch 2 قیمت و مشخصات را فاش کرد

شناسهٔ خبر: 440699 -




اکنون تنها چند ساعت تا معرفی Google Pixel 8، Pixel 8 Pro و Pixel Watch 2 فاصله داریم و همه این دستگاه‌ها قرار است اواخر امروز (۴ اکتبر) رونمایی شوند. اما ممکن است چیز زیادی برای پرده برداری وجود نداشته باشد، زیرا برخی از اطلاعات لحظه آخری ظاهراً تقریباً همه چیز را در مورد تلفن ها و همچنین قیمت ساعت فاش کرده است.

در انبوهی از پست‌ها در X (از طریق Phone Arena و NotebookCheck)، افشاگر @MysteryLupin قیمت‌ها، فهرست‌های مشخصات و تصاویر بازاریابی تلفن‌ها را به اشتراک گذاشته است، و در حالی که نمی‌توانیم مطمئن باشیم که اینها دقیق هستند - به خصوص که این یک جدید است. افشاگر، یا شاید قدیمی با نام جدید - تصاویر مطمئناً واقعی به نظر می رسند، و بقیه باورپذیر هستند.

با شروع قیمت‌ها، آنها ادعا می‌کنند که Pixel 8 با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۶۹۹ دلار (حدود ۵۷۵ پوند / ۱۱۰۵ دلار استرالیا) قیمت خواهد داشت و با ۲۵۶ گیگابایت به ۷۵۹ دلار (تقریباً ۶۲۵ پوند / ۱۲۰۰ دلار استرالیا) می‌رسد.

قیمت رویداد Google: Pixel 8 Pro (128، ۲۵۶، ۵۱۲): ۹۹۹ دلار، ۱۰۵۹ دلار، ۱۱۷۹ دلار Pixel 8 (128، ۲۵۶): ۶۹۹ دلار، ۷۵۹ دلار Pixel Watch 2 (LTE): 349 دلار، ۳۹۹ دلار ۲۰۲۳

بیشتر ببین

در مورد Pixel 8 Pro، ظاهراً از ۹۹۹ دلار (تقریباً ۸۲۵ پوند / ۱۵۸۰ دلار استرالیا) شروع می شود که برای آن ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد و به ۱۰۵۹ دلار (تقریباً ۸۷۵ پوند / ۱۶۷۵ دلار استرالیا) برای ۲۵۶ گیگابایت و ۱،۱ دلار افزایش می یابد. ۹۷۰ پوند / ۱۸۶۵ دلار استرالیا) برای ۵۱۲ گیگابایت. اگر درست باشد، هر دو گوشی از ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل های قبلی خود شروع می کنند.

این پست و سایر پست‌های منبع نیز برخی از تصاویر بازاریابی تلفن‌ها را نشان می‌دهد، عمدتاً افرادی که آن‌ها را در حالی که لبخند می‌زنند، می‌خندند و کار می‌کنند. در اینجا چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد که قبلاً ندیده باشیم، زیرا خود گوگل طراحی خط پیکسل ۸ را نشان داده است، اما بعید است که این تصاویر جعلی باشند.

در ادامه به فهرست مشخصات می‌رسیم که از آنجایی که این گوشی‌ها تا چه حد فاش شده‌اند، شگفت‌انگیز نیستند، اما این فهرست ‌ها جزء جزئی‌ترین فهرست‌هایی هستند که تاکنون دیده‌ایم.

مشخصات کلیدی فهرست شده پیکسل ۸ شامل صفحه نمایش ۶.۲ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۱۰.۵ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۷۵ میلی آمپر ساعتی، چیپست Tensor G3 و ۸ گیگابایت رم است. .

در مورد پیکسل ۸ پرو، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۴۴ در ۲۹۹۲، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی ذکر شده است که آخرین مورد به طرز عجیبی دارای زوم اپتیکال ۴.۵ برابری است. به جای ۵ برابر نسخه قبلی خود.

Pixel 8 Pro همچنین دارای دوربین سلفی ۱۰.۵ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی، چیپست Tensor G3 و ۱۲ گیگابایت رم است.

Pixel Watch 2 قیمت و تبلیغ شد

در مورد Pixel Watch 2، فاش‌های امروز کمی گسترده‌تر است، اما ما قیمت‌هایی داریم که ظاهراً از ۳۴۹ دلار شروع می‌شود و تا ۳۹۹ دلار افزایش می‌یابد. متن پست کمی نامشخص است، اما بر اساس ساعت اصلی پیکسل، احتمالاً پایین‌تر از این قیمت‌ها مربوط به نسخه Wi-Fi و بالاتر برای مدل LTE است.

در این صورت قیمت ایالات متحده مانند مدل قبلی خواهد بود، پس قیمت گذاری در جاهای دیگر نیز ممکن است باشد. این می تواند به معنای ۳۴۰ پوند / ۵۵۰ دلار استرالیا برای مدل Wi-Fi و ۳۸۰ پوند / ۶۵۰ دلار استرالیا برای مدل LTE باشد.

فراتر از آن، همان منبع همچنین یک تبلیغ ویدیویی کوتاه برای Pixel Watch 2 به اشتراک گذاشت که در آن مانیتور ضربان قلب، ردیابی استرس، توانایی آن برای به اشتراک گذاشتن مکان واقعی، ردیابی خواب و موارد دیگر و همچنین ادعای آن را برجسته کرد. که ۲۴ ساعت باتری حتی با نمایشگر همیشه روشن وجود دارد.

برای هر چیز دیگری درباره Pixel Watch 2، Pixel 8 و Pixel 8 Pro، زمان زیادی برای انتظار باقی نمانده است، زیرا عرضه در ساعت ۷ صبح PT / 10 صبح به وقت شرقی / ۱۵:۰۰ BST (که برای بینندگان استرالیایی ساعت ۱۲ صبح در ۵ اکتبر است) آغاز می شود. .

ما این رویداد را به طور کامل پوشش خواهیم داد، پس برای همه اقدامات به TechRadar برگردید - یا نحوه تماشای زنده راه اندازی Google Pixel 8 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است