متن خبر

این ترفند خوب دوربین آیفون به شما این امکان را می دهد که با استفاده از هیچ چیزی جز صدای خود عکس بگیرید

این ترفند خوب دوربین آیفون به شما این امکان را می دهد که با استفاده از هیچ چیزی جز صدای خود عکس بگیرید

شناسهٔ خبر: 461284 -




آیفون 14 پرو مکس در پس زمینه صورتی
آرایه دوربین عقب آیفون 14 پرو مکس (اعتبار تصویر: آینده / اپل)

اگر تا به حال از تایمر دوربین آیفون خود استفاده کرده اید، قبل از شمارش معکوس ثانیه ها، تلاش برای لبخند زدن در بهترین لحظه و سپس ناامید شدن از تصاویر غیرقابل استفاده کاملاً ناامید و ناامید خواهید شد. پس از بازگشت شما به دوربین (به ما اعتماد کنید: همه ما آنجا بوده ایم).

اما اگر به شما بگویم راهی برای عکس گرفتن با آیفون خود با استفاده از هیچ چیزی جز صدایتان وجود دارد، چه؟ سیستم کنترل صوتی اپل در درجه اول برای کاربران با تحرک محدود در نظر گرفته شده است. می‌توانید از آن برای باز کردن و بستن برنامه‌ها از راه دور، به عنوان مثال، یا فشار دادن طولانی مدت از راه دور، از آن استفاده کنید. اما Voice Control را می‌توان به گونه‌ای سفارشی کرد که برای نیازهای خاص شما کار کند، و در این روزگار، نیازی مهم‌تر از نیاز به گرفتن تصویر کامل از خودتان نیست (درسته؟).

اتفاقاً، ترفندی که می‌خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم، اگر یک کاربر معمولی اپل واچ هستید، بسیار اضافی است، زیرا تمام مدل‌های اپل واچ می‌توانند به عنوان شاتر دوربین از راه دور و تایمر خودکار عمل کنند که به شما امکان می‌دهد قبل از عکس گرفتن، کادربندی خود را تحلیل کنید. تصویر. با این حال، برای بقیه، برای آشنایی با نحوه عکس گرفتن با استفاده از چیزی جز صدای خود، ادامه مطلب را بخوانید.

ابتدا وارد تنظیمات شوید، سپس روی Accessibility ضربه بزنید. سپس، Voice Control را انتخاب کنید، سپس Voice Control را از طریق جابجایی در بالای صفحه فعال کنید (بسته به اینکه آیفون شما از کدام نسخه iOS استفاده می کند، ممکن است به جای آن، Set Up Voice Control را ببینید). روی Commands و سپس Create New Command ضربه بزنید.

رابط دستورات صوتی

(اعتبار تصویر: آینده)

در مرحله بعد، می‌خواهید کلمه یا عبارت سفارشی را که قرار است عکس را شروع کند انتخاب کنید و آن را در کادر عبارت تایپ کنید (مثلاً «عکس» یا «snap» می‌تواند کار کند). به خاطر داشته باشید که – زمانی که خارج از منزل هستید – باید این کلمه یا عبارت را به اندازه کافی بلند بگویید تا آیفون شما بتواند آن را بشنود، پس توصیه می کنیم چیزی خجالت آور را انتخاب نکنید.

رابط دستورات صوتی

(اعتبار تصویر: آینده)

پس از انجام این کار، روی Action و سپس Run Custom Gesture کلیک کنید. اکنون، می‌خواهید همان حرکتی را که برای فعال کردن حالت Burst در دوربین آیفون خود استفاده می‌کنید، دوباره بسازید (اگر به یادآوری نیاز دارید، به سادگی دکمه شاتر را نگه دارید و آن را به سمت چپ بکشید). این مهم است، زیرا شما می‌خواهید فرمان صوتی سفارشی‌تان باعث گرفتن چند عکس شود، به‌جای اینکه فقط یک عکس (مگر اینکه مایلید بیشتر از آن ناامیدی در عکس‌های فوق‌الذکر را تجربه کنید.) روی ذخیره در گوشه سمت راست بالای عکس ضربه بزنید. صفحه نمایش

سپس روی New Command ضربه بزنید تا به صفحه قبلی بازگردید و سپس Application. به سمت پایین به دوربین بروید، روی آن ضربه بزنید، سپس به صفحه قبلی برگردید و روی ذخیره ضربه بزنید.

و این تمام چیزی است که در آن وجود دارد. اکنون، هنگامی که برنامه دوربین را باز می‌کنید و عبارت مورد نظر خود را بیان می‌کنید، آیفون شما به‌طور خودکار عکس Burst را ایجاد می‌کند. بین گفتن عبارت خود و عکس‌هایی که گرفته می‌شوند فقط یک ثانیه زمان خواهید داشت، اما حداقل تمام وقت دنیا را خواهید داشت تا به درستی خود را در مقابل دوربین قاب کنید.

شما همچنان باید چالش قرار دادن آیفون خود را به طور کامل در نظر بگیرید – هیچ مقدار از دستورات صوتی آن را به حرکت در نمی‌آورد، مگر اینکه شما آناکین اسکای واکر باشید – پس توصیه می‌کنیم بهترین راهنمای سه‌پایه‌های گوشی خود را برای یک نگاه دقیق تحلیل کنید. در برخی لوازم جانبی درجه یک و مناسب دوربین.

برای ترفندهای پنهان بیشتر آیفون، راهنمای ما در مورد آپشن های iOS را تحلیل کنید که باعث می‌شود آیفون شما دو برابر سریع‌تر احساس کند ، در زمان گرانبهای Safari صرفه‌جویی کنید و نحوه عکس‌برداری از صفحه را تغییر دهید .

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده ارشد ستاد

Axel یک نویسنده ارشد در TechRadar مستقر در لندن است که به عنوان بخشی از خروجی اخبار روزانه سایت از همه چیز از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین فیلم‌ها گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته است، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی آشناست و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود.

اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است