متن خبر

این تبلت با بزرگترین باتری تاریخ است – شرکت کوچک چینی قول داده است دستگاهی مقاوم با باتری خیره کننده 33280 میلی آمپر ساعتی، سه برابر ظرفیت iPad Pro اپل و همچنین بسیار ارزان تر باشد.

این تبلت با بزرگترین باتری تاریخ است – شرکت کوچک چینی قول داده است دستگاهی مقاوم با باتری خیره کننده 33280 میلی آمپر ساعتی، سه برابر ظرفیت iPad Pro اپل و همچنین بسیار ارزان تر باشد.

شناسهٔ خبر: 468180 -




Ulefone Armor Pad 3 Pro
(اعتبار تصویر: Ulefone)

Ulefone قرار است Armor Pad 3 Pro را روانه بازار کند، تبلتی مقاوم با آنچه که ادعا می‌کند بزرگترین باتری تبلت جهان است، طبق گزارشات، ظرفیت خیره کننده 33280 میلی آمپر ساعتی دارد.

این دستگاه که در 13 می عرضه می‌شود، سه برابر عمر باتری آی‌پد پرو اپل را به رخ می‌کشد و نوید می‌دهد که بازده انرژی فوق‌العاده‌ای را با قیمت مناسب ارائه دهد.

Armor Pad 3 Pro دارای صفحه نمایش 10.36 اینچی با رزولوشن 2000 x 1200 (2K) 60 هرتز با حداکثر روشنایی 500 نیت است که توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود. این صفحه نمایش توسط MT8788 SoC مدیاتک، در کنار 8GB RPD4XAMplus مجازی (8 گیگابایت RPDPLus) پشتیبانی می شود. رم) و حافظه 256 گیگابایتی UFS 2.2، قابل ارتقا تا 2 ترابایت از طریق کارت microSD.

بیش از دو ماه زمان آماده به کار

این تبلت با اندروید 13 دارای دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و دوربین عقب 50 مگاپیکسلی است. پنل پشتی دستگاه دارای دو چراغ کمپینگ 1100 لومن است که توسط یک دکمه اختصاصی در قاب سمت چپ کنترل می شود. همچنین بلندگوهای استریو جلویی را ارائه می دهد.

Armor Pad 3 Pro دارای پورت HDMI، جک هدفون 3.5 میلی متری، اسکنر اثر انگشت در کنار، اتصال LTE (دو سیم کارت) و NFC است. همچنین دارای گواهی IP68/IP69K و MIL-STD-810H برای آب، گرد و غبار و شوک است.

نکته قابل توجه، طبیعتاً باتری عظیم دستگاه است که می تواند از طریق درگاه USB-C تا 66 وات به سرعت شارژ شود. باتری به گونه ای طراحی شده است که زمان آماده به کار 1812 ساعت (بیش از دو ماه!)، زمان مکالمه 181 ساعت و 18 ساعت پخش ویدئو را ارائه می دهد. این یک جهش نسبت به Armor Pad Pro اصلی است که دارای باتری 7650 میلی آمپر ساعتی بود که زمان آماده به کار 414 ساعت و زمان مکالمه 41 ساعت را ارائه می کرد.

Ulefone مجموعه‌ای از گفت نی‌ها را برای تبلت ارائه می‌کند، از جمله پایه چرخان، کیف چند منظوره و بلندگوی بلوتوث خارجی که همگی جداگانه فروخته می‌شوند.

Armor Pad 3 Pro با قیمت 559.99 دلار و ارسال رایگان به سراسر جهان، می‌تواند از طریق AliExpress پیش‌سفارش شود.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است