متن خبر

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد DM ها را تا 15 دقیقه پس از ارسال آنها ویرایش کنید

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد DM ها را تا 15 دقیقه پس از ارسال آنها ویرایش کنید

شناسهٔ خبر: 455562 -




اینستاگرام امروز اعلام کرد که این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند پیام های مستقیم خود را تا 15 دقیقه پس از ارسال آن ها ویرایش کنند. این شرکت همچنین اعلام کرد که کاربران به زودی گزینه پین ​​کردن حداکثر سه رشته پیام را در بالای صندوق ورودی خود خواهند داشت.

توانایی ویرایش DM های خود به شما امکان می دهد اشتباه تایپی را برطرف کنید یا اگر پیام شما کاملاً درست به نظر نمی رسد، موارد را تغییر دهید. برای ویرایش یک پیام، باید آن را فشار داده و نگه دارید و سپس «ویرایش» را از منوی کشویی انتخاب کنید. هنگامی که یک پیام را ویرایش می کنید، حباب متن بنفش دارای یک برچسب "ویرایش شده" در بالای آن خواهد بود تا به شخص دیگر اطلاع دهد که پیام تغییر کرده است. این ویژگی مشابه ویژگی ویرایش اپل برای iMessage است که نزدیک به دو سال پیش راه اندازی شد.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

در مورد گزینه پین ​​کردن چت به بالای صندوق ورودی خود، می توانید این کار را با کشیدن انگشت به چپ یا ضربه زدن و نگه داشتن روی چت و سپس ضربه زدن روی "پین" انجام دهید. شما می توانید انتخاب کنید که پین ​​یک رشته را در هر زمان بردارید. از این ویژگی می‌توان برای دسترسی سریع به چت‌هایی که اغلب بازدید می‌کنید استفاده کرد، اما همچنین می‌تواند به عنوان راهی برای یادآوری مجدد به یک مکالمه خاص در زمان بعدی استفاده شود.

اینستاگرام همچنین اخیراً به همه کاربران اجازه می دهد تا رسید خواندن را برای همه چت های خود یا موارد خاص غیرفعال کنند. می‌توانید با رفتن به تنظیمات حساب خود، روی «پیام‌ها و پاسخ‌های داستان» و سپس کلیک کردن بر روی دکمه «نمایش رسیدهای خواندن» و سپس خاموش کردن آن‌ها، رسید خواندن را برای همه چت‌ها خاموش کنید. این شرکت برای اولین بار آزمایش این ویژگی را در نوامبر آغاز کرد.

این شرکت به اشتراک گذاشته است که کاربران اکنون می توانند برچسب های مورد علاقه خود را در DM ذخیره کنند تا با فشار دادن و نگه داشتن روی برچسبی که می خواهید ذخیره کنید، دسترسی آسانی داشته باشند. بعد از اینکه یک برچسب را ذخیره کردید، دفعه بعد که به استیکرها رفتید، می توانید آن را در بالای صفحه پیدا کنید.

اینستاگرام با ارائه یک تجربه پیام رسانی بهتر، احتمالاً به دنبال این است که کاربران خود را وادار کند تا به جای خدمات پیام رسانی رقبا، از طریق پلتفرم خود به دوستان و خانواده خود پیام دهند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است