متن خبر

ایندیانا جونز و دایره بزرگ یک ماجراجویی اول شخص است که در سال 2024 منتشر می شود.

ایندیانا جونز و دایره بزرگ یک ماجراجویی اول شخص است که در سال 2024 منتشر می شود.

شناسهٔ خبر: 443933 -




اسکرین شات ایندیانا جونز <a href= از ایندیانا جونز و دایره بزرگ تریلر فاش شد." class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CFb6eNqyaNPPWMzZh3TpfF-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CFb6eNqyaNPPWMzZh3TpfF-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CFb6eNqyaNPPWMzZh3TpfF-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CFb6eNqyaNPPWMzZh3TpfF-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CFb6eNqyaNPPWMzZh3TpfF-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CFb6eNqyaNPPWMzZh3TpfF-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CFb6eNqyaNPPWMzZh3TpfF-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CFb6eNqyaNPPWMzZh3TpfF.jpg">
(اعتبار تصویر: MachineGames / Bethesda)

MachineGames بالاخره از بازی موردانتظار ایندیانا جونز خود رونمایی کرد که اکنون یک عنوان رسمی دارد و قرار است در سال 2024 منتشر شود.

ایندیانا جونز و دایره بزرگ یک ماجراجویی اول شخص است که بازیکنان را مستقیماً در کفش ایندی قرار می دهد، در یک ماجراجویی جهانی که باستان شناس را به مصر، هیمالیا و فراتر از آن خواهد برد. داستان بین Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade اتفاق می‌افتد و ایندی با یک گزارشگر تحقیقی به نام جینا همراه می‌شود و یک راز عمیق را کشف می‌کند.

در مبارزات، ایندی می تواند از اسلحه، مشت های خام خود و البته شلاق نمادین خود برای از بین بردن دشمنان به روش های مختلف استفاده کند. شلاق چند منظوره است، در واقع، زیرا می تواند به عنوان یک ابزار پیمایش نیز مورد استفاده قرار گیرد و با صدای ترکش حواس دشمنان را منحرف کند.

فراتر از این اکشن، توسعه دهندگان اذعان کردند که بازیکنان تشویق می شوند تا بر مشکلات به "راه های هوشمندانه" غلبه کنند، درست مانند باستان شناس افسانه ای. همچنین رازهای زیادی برای کشف در جهان و معماهایی برای حل (برخی اختیاری و برخی اجباری) وجود خواهد داشت.

اگرچه بیشتر بازی اول شخص است، بخش‌های برش صحنه و پیمایش محیطی به چشم‌انداز سوم شخص بزرگ‌نمایی می‌شوند تا همه چیز کمی سینمایی‌تر به نظر برسد. همین حس سینمایی با موسیقی متنی ترکیب می شود که هدف آن تکرار سبک فیلم های ایندیانا جونز است.

جای تعجب نیست که Indiana Jones and the Great Circle قرار است یک کنسول انحصاری ایکس باکس باشد - برنامه ریزی شده است که برای Xbox Series X |S و Xbox Game Pass و همچنین PC منتشر شود. اگرچه هیچ پنجره انتشار مشخصی ارائه نشده است، اما این یک چشم انداز هیجان انگیز است که فکر کنیم تا قبل از پایان سال عرضه شود.

ایندیانا جونز و حلقه بزرگ مطمئناً یکی از هیجان انگیزترین بازی های آینده 2024 برای بسیاری خواهد بود. اگر به‌دنبال بازی‌های بیشتری برای بازی می‌گردید، می‌توانید در فهرست ما از بهترین بازی‌های رایانه شخصی و بهترین بازی‌های Xbox Series X، چند انتخاب عالی پیدا کنید .

News Writer، TechRadar Gaming

کاترین یک خبر نویس برای TechRadar Gaming است. او که دارای مدرک روزنامه‌نگاری از دانشگاه شفیلد بود، پس از صرف زمان زیادی در روزنامه دانشگاهش و نوشتن در مورد پوکمون و بازی‌های مستقل جالب، جذب صنعت رسانه بازی‌ها شد و متوجه شد که در واقع کار بسیار جالبی است. او قبلاً 19 ماه را به عنوان روزنامه نگار تمام وقت در GAMINGbible کار کرده بود. او همه چیز نینتندو را دوست دارد، و هرگز صحبت در مورد Xenoblade Chronicles را متوقف نخواهد کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است