متن خبر

ایندیانا جونز و دایره بزرگ – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

ایندیانا جونز و دایره بزرگ – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

شناسهٔ خبر: 705360 -




ایندیانا جونز توسط یک شرور ناخوشایند بازجویی می شود
(اعتبار تصویر: MachineGames)

Indiana Jones and the Great Circle رسماً در راه است، که در ژانویه 2021 معرفی شد و اکنون یک عنوان کامل برای بازی داریم، هیچ زمانی بهتر از الان برای هیجان زده شدن وجود ندارد. این بازی ماجراجویی جدید که توسط MachineGames، استودیو سازنده Wolfenstein ساخته شده بود، ساکت بود، اما ما اکنون یک گیم پلی را در کنار یک پنجره بزرگ عرضه داریم.

تاد هاوارد، کارگردان Elder Scrolls 6، سرپرستی آن را بر عهده دارد، هنوز چیزهای زیادی درباره این بازی ماجراجویی آینده گفته می شود. با این حال، ما می دانیم که این عنوان داستان جدیدی را تحلیل می کند که در اوج زندگی حرفه ای ایندی اتفاق می افتد، و در واقع خیلی زود عرضه می شود. ما حتی بخشی از یک رویداد پیش نمایش منحصر به فرد بوده ایم! در پیش نمایش ایندیانا جونز و دایره بزرگ ما بیشتر بخوانید.

ما همچنین توانسته ایم چند جزئیات بیشتر از تریلرهای تیزر در کنار جدیدترین افشاگری را به دست آوریم. می خواهید بیشتر بدانید؟ همه چیزهایی را که تاکنون در مورد بازی جدید ایندیانا جونز می دانیم، بخوانید، از جمله نگاهی به آنچه از داستان باید انتظار داشت و روی چه پلتفرم هایی راه اندازی خواهد شد.

ایندیانا جونز و دایره بزرگ: تعقیب و گریز

چیست؟ یک بازی مستقل جدید ایندیانا جونز با داستانی اصلی

کی بیرون میاد؟ 9 دسامبر 2024 (PC، XSX|S)، بهار 2025 (PS5)

روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ Xbox Series X|S، PC، PS5 (در تاریخ بعدی)

تاریخ انتشار و پلتفرم های ایندیانا جونز و دایره بزرگ

یک فرقه پرست در یک محراب شوم دعا می کند

(اعتبار تصویر: MachineGames)

Indiana Jones and the Great Circle در 9 دسامبر 2024 برای PC و XSX|S عرضه می شود. جالب اینجاست که سپس در بهار 2025 روی PS5 عرضه خواهد شد. این نسخه بعدی در کنسول سونی نشانگر استراتژی جدیدی برای مایکروسافت است، پس برای جزئیات بیشتر تاریخ انتشار با ما همراه باشید.

تریلرهای ایندیانا جونز و دایره بزرگ

آخرین تریلر فیلم Indiana Jones and the Great Circle در جریان افتتاحیه شب زنده گیمزکام منتشر شد. این یک تریلر گیم‌پلی است که توسط Troy Baker روایت می‌شود و می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تریلر افشای تاریخ Gamescom - Indiana Jones and the Great Circle - YouTube تریلر افشای تاریخ Gamescom - Indiana Jones and the Great Circle - YouTube
تماشا کنید

تریلر دیگری از Indiana Jones and the Great Circle در نمایشگاه Xbox در 9 ژوئن 2024 به نمایش گذاشته شد. این تریلر حاوی گیم‌پلی فراوان و همچنین نگاهی به شخصی است که به نظر می‌رسد شرور اصلی بازی است. آن را در زیر تحلیل کنید:

نمایش رسمی نمایشگاه: ایندیانا جونز و دایره بزرگ - نمایشگاه Xbox Games 2024 - YouTube نمایش رسمی نمایشگاه: ایندیانا جونز و دایره بزرگ - نمایشگاه Xbox Games 2024 - YouTube
تماشا کنید

نگاهی دیگر به Indiana Jones and the Great Circle به عنوان بخشی از برنامه Xbox Developers Direct که در 18 ژانویه 2024 برگزار شد، ارائه شد و اولین نگاهی را به آنچه می‌توانیم از این بازی انتظار داشته باشیم، ارائه کرد. این ماجراجویی تک نفره اول شخص ما را به جای کاوشگر عنوان قرار می دهد و نبردهای کوتاهی را در کنار برخی از سینمای داستان سرایی نشان می دهد، و در حالی که بسیاری از محتوای بازی به صورت یک راز باقی مانده است، این اولین نگاه محکمی است به آنچه انتظار داشتن

تریلر رسمی بازی: Indiana Jones and the Great Circle - YouTube تریلر رسمی بازی: Indiana Jones and the Great Circle - YouTube
تماشا کنید

علاوه بر فاش شدن این گیم‌پلی، Bethesda یک تریلر در توییتر در ژانویه 2021 به اشتراک گذاشت که به طور رسمی بازی جدید ایندیانا جونز را معرفی کرد، اگرچه تعداد Easter Eggs بیشتر از اطلاعات واقعی بود. تریلر روی میزی پوشیده از کتاب، دوربین و کاغذ می چرخد ​​و سپس روی کلاه و شلاق فدورا با امضای دکتر جونز فرود می آید. زیاد نیست، اما کافی است که ما را هیجان زده کند. به نظر می رسد که سرنخ های زیادی نیز در کمین خود وجود دارد.

اگر می‌خواهید انگشت خود را روی نبض پیشرفت‌های جدید ایندیانا جونز و حلقه بزرگ نگه دارید، به صفحه رسمی توییتر Bethesda توجه داشته باشید.

داستان و محیط ایندیانا جونز و دایره بزرگ

ایندیانا جونز و یک دستیار با یک قایق موتوری وارد آب های آزاد می شوند

(اعتبار تصویر: MachineGames)

با توجه به این که این یک بازی ایندیانا جونز است، می‌توانیم منتظر یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و پر از قهرمانی وقیحانه و آثار دوران باستان باشیم.

خوشبختانه، تیزر و تریلر گیم‌پلی نکات مفیدی را ارائه می‌دهند که یک بیننده فعال می‌تواند از آنها برای کنار هم قرار دادن برخی از قسمت‌های داستان استفاده کند. از آنجایی که تریلر نقشه ای از شهر واتیکان را نشان می دهد و همچنین نوشته ای که تا حدی می گوید: "من به رم خواهم رسید"، به نظر می رسد ما دکتر جونز را در حال ماجراجویی در ایتالیا خواهیم دید، در کنار کات سین مقدماتی تریلر که پیشنهاد می کند حضور کوتاه در آفریقا

با توجه به این واقعیت که تاریخ بلیط هواپیما ایندی مربوط به سال 1937 است، قهرمان ما ممکن است مجبور شود با دسیسه های حزب فاشیست رو به رشد ایتالیا مبارزه کند، زیرا اروپا در آستانه جنگ جهانی دوم قرار دارد. این همچنین به این معنی است که بازی (حداقل تا حدی) یک سال پس از اولین فیلم ایندیانا جونز: Raiders of the Lost Ark اتفاق می‌افتد.

کتاب‌های «دایره‌های باستانی»، «سنگ‌های ممنوعه» و «افسانه‌هایی که ما را ساخته‌اند» نشان می‌دهد که به سبک معمولی ایندیانا جونز، این ماجراجویی اسطوره‌های پنهانی و مصنوعات باستانی با قدرت‌های ماوراء طبیعی را نشان می‌دهد.

سوالات متداول ایندیانا جونز و دایره بزرگ

ایندیانا جونز در حال صحبت با یکی <a href= از دوستانش در محیط دانشگاه با لبخندی شادمانه روی صورتش" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q6SRKbyGcKC3ZhKuTkNJTf-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q6SRKbyGcKC3ZhKuTkNJTf-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q6SRKbyGcKC3ZhKuTkNJTf-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q6SRKbyGcKC3ZhKuTkNJTf-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q6SRKbyGcKC3ZhKuTkNJTf-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q6SRKbyGcKC3ZhKuTkNJTf-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q6SRKbyGcKC3ZhKuTkNJTf.jpg">

(اعتبار تصویر: MachineGames)

آیا ایندیانا جونز و حلقه بزرگ روی PS5 عرضه خواهند شد؟

ایندیانا جونز و حلقه بزرگ در تاریخ دیگری برای PS5 عرضه خواهند شد. در بهار 2025 می‌توانید آن را روی پلی‌استیشن 5 خود بازی کنید. منتظر به‌روزرسانی‌ها باشید.

شرور در ایندیانا جونز و دایره بزرگ کیست؟

Emmerich Voss شرور اصلی ایندیانا جونز و دایره بزرگ است. او یک شرور جدید سریال است و با نازی‌ها متحد می‌شود، زیرا آنها تلاش می‌کنند اشیاء تاریخی با اهمیت را پیدا کنند. نقش او را ماریو گاوریلیس بازی می‌کند، که صدای آلمانی را در بازی‌هایی مانند Death Stranding، Gotham Knights و Starfield انجام داده است.

اخبار ایندیانا جونز و حلقه بزرگ

یک تریلر گیم پلی جدید تاریخ انتشار 2024 را ارائه می دهد
Indiana Jones and the Great Circle عنوان و پنجره انتشار را به عنوان بخشی از Xbox Developers Direct در 18 ژانویه 2024 دریافت کردند. همچنین نگاهی عمیق به آنچه دقیقاً می توانیم از بازی انتظار داشته باشیم ارائه شد و تأیید کرد که این بازی برای اولین بار خواهد بود. بازی ماجراجویی تک نفره.

رونمایی از گیم پلی در کنار یک ویترین جدید برنامه ریزی شده است
به لطف حساب توییتر Machinegames ، ما می دانیم که در تاریخ 18 ژانویه 2024 گیم پلی ایندیانا جونز را معرفی خواهیم کرد.

ایندیانا جونز انحصاری Xbox است
فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، فاش کرد که بازی آینده ایندیانا جونز فقط برای ایکس باکس و رایانه شخصی خواهد بود. اسپنسر در حالی که در جریان نبرد دادگاه بین مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده بر سر خرید پیشنهادی اکتیویژن بلیزارد توسط اولی قرار گرفت، در مورد انحصاری بودن بازی و این واقعیت که قبل از خرید این شرکت برنامه ریزی شده بود چند پلتفرم باشد، اظهار نظر کرد. Bethesda ( از طریق Verge ).

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده کارکنان

Cat Bussell یکی از کارکنان نویسندگی در TechRadar Gaming است. گربه که از مناره های کج لندن می آید، نویسنده و روزنامه نگاری با تجربه است. همانطور که در Wargamer.com ، TheGamer.com ، و Superjumpmagazine.com دیده می شود، Cat اینجاست تا از تمام گوشه و کنار دنیای بازی های ویدیویی پوششی برای شما فراهم کند. گربه به خاطر عشقش به روایت‌های غنی، یک غول RPG و علاقه‌مند به بازی استراتژیک است. هم داستان محور و هم نوظهور.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است