متن خبر

اینتل بی سر و صدا از پردازنده های Raptor Lake Refresh رونمایی کرد – اما نحوه پایین آمدن آن چندان امیدی به ما نمی دهد.

اینتل بی سر و صدا از پردازنده های Raptor Lake Refresh رونمایی کرد – اما نحوه پایین آمدن آن چندان امیدی به ما نمی دهد.

شناسهٔ خبر: 437280 -




پردازنده‌های Intel Raptor Lake Refresh در واقع در رویداد Innovation اخیر به نمایش درآمدند، اما اگر پلک می‌زنید، قطعاً آن را از دست داده‌اید (ما مطمئناً این کار را انجام دادیم).

VideoCardz این مورد را در اختیار دارد، اگرچه درست است که Raptor Lake Refresh - پردازنده‌های دسکتاپ نسل بعدی که انتظار داریم که خیلی زود در اکتبر عرضه شوند - هیچ نقشی در سخنرانی بزرگ اینتل یا سایر اعلامیه‌های اصلی در Innovation ایفا ن کرد. .

با این حال، همانطور که VideoCardz اشاره کرد، سیلیکون Raptor Lake Refresh یک جلسه نمایشی را در Innovation تقویت می کرد.

این در روز دوم کنفرانس برگزار شد و مجری به بینندگان اطلاع داد که این اولین نمایش عمومی یک رایانه شخصی با پردازنده Raptor Lake Refresh بود.

خود این نسخه نمایشی روند ثبت آواتار مجازی یک شخص را در زندگی واقعی نشان می‌داد، اما متاسفانه، هیچ جزئیاتی از تراشه واقعی داخل رایانه شخصی فاش نشد. در واقع، در مورد Raptor Lake Refresh هیچ چیز خاصی به ما گفته نشد.


تجزیه و تحلیل: مطمئناً یک افشاگری نازک به اندازه کاغذ

به طور خلاصه، این تقریباً به همان اندازه نازک بود که یک CPU نسل بعدی می‌توانست به نمایش بگذارد - حتی در مورد مشخصات آن چیزی به ما گفته نشده بود (اگرچه می‌توانیم حدس بزنیم پردازنده استفاده‌شده بهترین پردازنده باشد. گل سرسبد).

گفتنی است، از زمان رویداد نوآوری، ما از اینکه چیزی در مورد Raptor Lake Refresh گفته نشده بود، شگفت زده شدیم - پس این کاملاً درست نیست. خیلی، خیلی کم گفته شد، فکر کنید، و این خود داستان تمرکز اینتل تقریباً به طور کامل روی Meteor Lake، و به هم ریختن Raptor Lake Refresh را به یک طرف نشان می دهد.

افشای مهم دیگری که امروز گرفتیم این است که سیلیکون Meteor Lake روی دسکتاپ خواهد بود و این یک پیشرفت بزرگ است. تا آنجا که ما می‌دانستیم، اینتل برنامه‌هایی برای عرضه تراشه‌های Core i5 (یا i3) Meteor Lake روی دسک‌تاپ داشت، اما جدیدترین صحبت‌ها در مورد انگور این بود که این ایده کنار گذاشته شده بود – و این درست نیست.

باز هم، این می تواند دلیلی برای آرام بودن اوضاع در اطراف Raptor Lake Refresh باشد – اینتل ترجیح می دهد به Meteor Lake روی دسکتاپ و در واقع Arrow Lake در سال آینده نگاه کند. با وجود تمام شایعات پیرامون Raptor Lake Refresh که عمدتاً به این موضوع اشاره می‌کنند که یک تازه‌سازی بسیار جزئی است، هیچ‌کدام از اینها شگفت‌انگیز نیست.

در تئوری، پردازنده‌های Raptor Lake Refresh برای دسکتاپ ماه آینده، حدوداً اواسط اکتبر (۱۷ اکتبر تاریخی است که مدام ظاهر می‌شود) راه‌اندازی خواهند شد. باز هم، از آنجایی که چقدر نزدیک است، این موضوع عجیب‌تر می‌کند که Raptor Lake Refresh در رویداد Innovation اینتل بسیار دور زیر رادار پرواز کرد.

در پایان، ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که این تراشه‌ها چه تاثیری می‌توانند در فهرست بهترین پردازنده‌های ما بگذارند، اما در حال حاضر، ما در مورد چگونگی این پردازنده‌های دسکتاپ خوش‌بین نیستیم. شکل خواهد گرفت.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است