متن خبر

ایلان ماسک پس از پیروزی بر خودروسازان بزرگ، تیم شارژ تسلا را تشویق کرد

ایلان ماسک پس از پیروزی بر خودروسازان بزرگ، تیم شارژ تسلا را تشویق کرد

شناسهٔ خبر: 468147 -




تسلا با وجود اینکه اخیراً بر خودروسازان بزرگی مانند فورد و جنرال موتورز پیروز شده و کانکتور خود را به استاندارد واقعی در آمریکای شمالی تبدیل کرده است، تیم شارژ خود را در دور جدیدی از اخراج‌ها از بین برده است.

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، اخراج‌های جدید را در یک ایمیل یک شبه به مدیران اعلام کرد که اولین بار توسط The Information گزارش شد، در آن او بيان کرد که او می‌خواهد رهبران «در مورد تعداد کارمندان و کاهش هزینه‌ها کاملاً سخت‌گیر باشند»، زیرا به آنها دستور داد تا کارکنان بیشتری را کاهش دهند. بدیهی است که آزمون عالی، ضروری و قابل اعتماد را قبول نکنید» یا استعفا دهید. به گزارش The Information، ربکا تینوچی، مدیر ارشد شارژ خودروهای برقی و دنیل هو، رئیس خودروهای جدید، بیرون هستند.

شبکه سوپرشارژر تسلا مدت هاست که به عنوان یکی از بزرگترین مزیت های رقابتی آن تلقی می شود. این به طور گسترده در دسترس است، نسبت به دیگر شبکه های شارژ، زمان کار بسیار بهتری دارد، و فناوری کانکتور - معروف به استاندارد شارژ آمریکای شمالی یا NACS - اکنون اساساً توسط هر خودروساز بزرگی که در آمریکای شمالی حضور دارد، استفاده می شود.

ویل جیمسون، یکی از رهبران تیم شارژ، این کاهش ها را رها کرد، در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی ماسک X بيان کرد که "به کل شرکت شارژ ما اجازه داده است. "

«این برای شبکه شارژ، NACS و تمام کارهای هیجان انگیزی که ما در سراسر صنعت انجام می‌دادیم، چه معنایی دارد، من هنوز نمی‌دانم. چه سواری وحشیانه ای بوده است. »

این کاهش‌ها به حدی کامل هستند که ماسک حتی در ایمیل خود پیشنهاد کرد که شرکت توسعه شبکه سوپرشارژر را کند خواهد کرد و نوشت که تسلا «به ساخت برخی مکان‌های جدید سوپرشارژرها، جایی که حیاتی هستند، ادامه خواهد داد و مکان‌هایی که در حال ساخت هستند را به پایان خواهد رساند».

بر اساس گزارش ها، ماسک در حال انحلال تیم سیاست عمومی تسلا است. روهان پاتل، معاون سابق آن تیم، دو هفته پیش و همزمان با اعلام اخراج، شرکت را ترک کرد. پاتل در آن زمان در پیامی به TechCrunch آن را "بهترین تیم سیاست/bizdev در تجارت" نامید. او نوشت: "می دانم که به شدت مغرضانه هستم، اما صادقانه بگویم افرادی که در تیم من بودند فوق العاده هستند."

تیم سیاست گذاری تسلا تا حد زیادی مسئول کسب حدود 13 درصد از بودجه موجود از قانون زیرساخت دو حزبی است و تا همین اواخر به دنبال کمک مالی دیگر فدرال نزدیک به 100 میلیون دلار برای تأمین بودجه ساخت یک راهرو شارژ برای شرکت هنوز در حال توسعه بود. دکل بزرگ برقی

این کاهش‌ها تنها دو هفته پس از آن صورت می‌گیرد که ماسک اعلام کرد تسلا بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را به عنوان بخشی از تجدید ساختار شرکت در خدمت "توپ به دیوار برای خودمختاری" اخراج می‌کند. این شرکت در سه ماهه اول بی‌رحمانه‌ای به سر می‌برد که سود آن به دلیل فروش ضعیف‌تر خودروهای برقی 55 درصد کاهش یافت. در همان زمان، هیئت مدیره این شرکت در تلاش است تا بسته حقوقی 56 میلیارد دلاری ماسک را که توسط یک قاضی لغو شده بود، بازگرداند و مدیرعامل علناً تهدید کرده است که فناوری هوش مصنوعی را در استارتاپ xAI خود توسعه خواهد داد، مگر اینکه کنترل بیشتری بر تسلا به او داده شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است