متن خبر

ایلان ماسک تهدید می کند که X را شارژ می کند، OpenAI DALL-E 3 را راه اندازی می کند و سیسکو Splunk را خریداری می کند.

ایلان ماسک تهدید می کند که X را شارژ می کند، OpenAI DALL-E 3 را راه اندازی می کند و سیسکو Splunk را خریداری می کند.

شناسهٔ خبر: 436784 -




به Week in Review (WiR)، خبرنامه منظم TechCrunch که چند روز گذشته را در زمینه فناوری پوشش می دهد، خوش آمدید. خدمه TC - از جمله این گزارشگر - از اوج Disrupt خارج می شود که امیدوارم برخی از شما خوانندگان عزیز بتوانید شخصاً در آن شرکت کنید. اگر این کار را نکردید نگران نباشید - همیشه سال آینده و سایر رویدادهای TC وجود دارد. و طی روزهای آینده، کانال YouTube TC همه نکات برجسته را برای لذت تماشای درخواستی شما خواهد داشت.

اما دنیا از چرخیدن برای Disrupt دست برنداشت. این هفته هم مثل هر هفته دیگر خبرساز بود، اتفاقی که ایلان ماسک تهدید کرد از تمام کاربران X (توئیتر سابق) هزینه دریافت می کند، OpenAI DALL-E 3 را راه اندازی کرد و سیسکو Splunk را در معامله ای به ارزش ۲۸ میلیارد دلار خریداری کرد. در جای دیگر، متیو پانزارینو، سردبیر TC تحلیل آیفون ۱۵ خود را منتشر کرد، اپل iOS 17 را منتشر کرد، Y Combinator حالت تدافعی گرفت و محققان مایکروسافت به طور تصادفی ترابایت داده را در معرض دید قرار دادند. و این فقط خراش دادن سطح است.

اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، اینجا ثبت نام کنید تا هر شنبه WiR را در صندوق ورودی خود دریافت کنید. حالا به سراغ اخبار!

بیشترین خوانده شده

هزینه ای برای X: در اوایل این هفته، ایلان ماسک، مالک X این ایده را مطرح کرد که شبکه اجتماعی که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد، ممکن است دیگر یک سایت رایگان نباشد. ماسک در گفتگوی مستقیم با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بیان کرد که این شرکت برای استفاده از سیستم X "به پرداخت ماهانه ناچیزی" می‌پردازد و نشان می‌دهد که چنین تغییری برای مقابله با مشکل افزایش ربات‌ها ضروری است. پلت فرم

OpenAI از DALL-E 3 رونمایی کرد: OpenAI از DALL-E 3 رونمایی کرد، نسخه ارتقا یافته ابزار متن به تصویر خود، که از ChatGPT - چت ربات هوش مصنوعی ویروسی OpenAI - استفاده می‌کند تا بخشی از درد را از بین ببرد. از طریق ChatGPT، مشترکان برنامه‌های برتر ChatGPT OpenAI، ChatGPT Plus و ChatGPT Enterprise، می‌توانند درخواستی را برای یک تصویر تایپ کرده و آن را از طریق مکالمات با ربات چت تقویت کنند و نتایج را مستقیماً در برنامه چت دریافت کنند.

سیسکو Splunk را می‌خرد: سیسکو در ساخت شرکت از طریق خریدها شهرت دارد ، اما تمایل دارد از شرکت‌های واقعا بزرگ دور بماند. این هفته زمانی که شرکت اعلام کرد Splunk را به قیمت ۲۸ میلیارد دلار خریداری می کند، تغییر کرد . ران می نویسد، با Splunk، سیسکو یک پلت فرم قابل مشاهده را دریافت می کند که می تواند به خوبی در تجارت امنیتی آن جا شود تا به مشتریان در درک بهتر تهدیدات امنیتی کمک کند.

آیفون ۱۵ به دیزنی لند رفت: برای آنچه که احتمالا آخرین تحلیل آیفون او در TechCrunch بود، متیو آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو مکس را به دیزنی لند برد. به معنای واقعی کلمه. او دو روز و مقداری تغییر فرصت داشت تا تلفن‌ها را در پارک‌ها بکشد و فیلم بگیرد، خرید کند، از آنها به‌عنوان بلیط مجازی و برنامه‌ریزی تعطیلات برای رزرو استفاده کند، گروه دوستان و خانواده را هماهنگ کند، و موارد دیگر. حکم؟ مت می نویسد که آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس ثابت می کنند که فضای بسیار بیشتری برای رشد اپل وجود دارد - البته به جای بیرونی.

iOS بزرگ شد: رومن iOS 17 را تحلیل کرد، که ورود آن با عرضه آیفون ۱۵ همزمان بود. او دریافت که این یک به‌روزرسانی «زیبا و صیقلی» است که صفحه‌کلید اصلاح‌شده را با تصحیح خودکار به کمک هوش مصنوعی، یک برنامه پیام‌ها با جستجوی بسیار بهبودیافته نشان می‌دهد. و پشتیبانی از نقشه های آفلاین در Apple Maps. او او میگوید اما نکته برجسته حالت StandBy است که اطلاعات قابل مشاهده را هنگام شارژ شدن آیفون روی یک داک MagSafe نمایش می‌دهد.

Y Combinator در حالت تدافعی قرار می‌گیرد: شتاب‌دهنده معروف Y Combinator اخیراً در حالت تدافعی بوده است. مری آن در مورد واکنش‌های تهاجمی اخیر و غیرمنتظره رهبران YC، از جمله مدیر عامل شرکت گری تان، به انتقاد در رسانه‌های اجتماعی - از جمله به قطعه‌ای که توسط ربکا اسکوتاک، TechCrunch نوشته شده است، گزارش می‌دهد.

مایکروسافت داده‌ها را افشا می‌کند: محققان هوش مصنوعی مایکروسافت به طور تصادفی ده‌ها ترابایت داده حساس از جمله کلیدهای خصوصی و رمزهای عبور را هنگام انتشار یک سطل ذخیره‌سازی داده‌های آموزشی منبع باز در GitHub افشا کردند. در تحقیقاتی که با TechCrunch به اشتراک گذاشته شده است، استارت آپ امنیت ابری Wiz اعلام کرد که یک مخزن GitHub متعلق به بخش تحقیقات هوش مصنوعی مایکروسافت را به عنوان بخشی از کار مداوم خود در مورد قرار گرفتن در معرض تصادفی داده های میزبان ابری کشف کرده است.

عقب‌نشینی‌های یونیتی: یونیتی، موتور توسعه‌دهنده بازی‌ها و رسانه‌های متقابل پلتفرم محبوب، پس از دریافت واکنش‌های شدید نسبت به ساختار هزینه جدید بحث‌برانگیز، در حالت تدافعی قرار گرفته است. دوین گزارش می دهد که یونیتی ۱۸۰ طرحی را انجام داده است تا یک "هزینه زمان اجرا" را برای نسخه های فعلی Unity معرفی کند و سقف درآمدی را که بالاتر از آن کاربران باید به نسخه پولی Unity ارتقا دهند، افزایش دهد.

سمعی

به یک پادکست با کیفیت نیاز دارید؟ شما خوش شانس هستید - TC چیزهای زیادی دارد.

این هفته در Equity ، خدمه میزبان دو پادکست — count'em, two — روی زمین در Disrupt بودند. اولین مورد، اخبار فوری IPO را در اطراف Instacart، و همچنین نحوه حضور Joby در وضعیت Buckeye، رشد در فضای فناوری قدیمی و Writer که شادی نه رقمی را به ارمغان می آورد، پوشش داد. دومی یک گذشته نگر بود که موضوعاتی را از نکات برجسته پنل VC گرفته تا جدیدترین شرکت خودروهای خودران Cruise تحت حمایت GM را در بر می گرفت.

Found میزبان Bianca Cefalo، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Space DOTS، یک استارتاپ فناوری فضایی بود که آزمایش مواد در فضا را ارزان‌تر و آسان‌تر می‌کند. سفالو درباره دشواری راه‌اندازی یک شرکت فناوری عمیق، چالش‌های آزمایش مواد در فضا و نحوه رهبری تیم در حال رشد آنها صحبت کرد.

و در ادامه در Chain Reaction ، کریس لیهان، مدیر ارشد استراتژی Haun Ventures، در جریان Disrupt آمد تا در مورد دنیای ارزهای دیجیتال در Haun صحبت کند، که دارای دو وسیله سرمایه گذاری است: یک صندوق ۵۰۰ میلیون دلاری در مراحل اولیه و یک میلیارد دلاری صندوق شتاب.

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند - که اگر قبلاً مشترک هستید، می دانید. اگر نیستید، ثبت نام کنید. در اینجا چند نکته مهم از این هفته وجود دارد:

افکاری در مورد مقررات رمزنگاری SEC: به گفته Lehane در Disrupt، از آنجایی که چشم‌انداز نظارتی همچنان برای بازیکنان کریپتو متزلزل است، برخی از تنظیم‌کننده‌ها ممکن است در ایجاد چارچوب‌هایی برای صنعت بیش از حد عمل کنند.

IPO Instacart: Instacart در این هفته پس از اینکه غول تحویل مواد غذایی آمریکا قیمت اولیه IPO خود را در بالای محدوده اخیر خود افزایش داد، افزایش یافت. همانطور که الکس می‌نویسد، برای استارت‌آپ‌هایی که از تشنگی در این صحرای خالی از سرمایه می‌میرند، این شرکت نمی‌توانست لیوان آب خنک‌تر را ارائه دهد.

فناوری Elder گسترش می یابد: ربکا به صنعت "تکنولوژی قدیمی"، از جمله استارتاپ هایی مانند Bold مستقر در لس آنجلس، که یک پلت فرم دیجیتال تناسب اندام در خانه را برای بزرگسالان سالخورده با برنامه های ورزشی شخصی سازی شده برای کمک به بیماری های رایج مانند آرتریت و آرتریت ایجاد کرده است، عمیقا وارد می شود. مسائل مربوط به تعادل

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است