متن خبر

ایلان ماسک به دلیل ادعای دروغینی که یک مرد نئونازی است در برنامه X به دلیل افترا تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

ایلان ماسک به دلیل ادعای دروغینی که یک مرد نئونازی است در برنامه X به دلیل افترا تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

شناسهٔ خبر: 440320 -




ایلان ماسک اخیراً درگیر شکایت و شکایت بوده است، اما روز دوشنبه مالک جدید توییتر با یک شکایت ورودی جدید مواجه شد.

این شکایت ادعا می‌کند که ماسک پس از ادعای مالک X (توئیتر سابق) که اخیراً فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه یک مامور فدرال بوده است، به یک مرد کالیفرنیایی بدنام کرده است.

اعضای این گروه که به ناسیونالیست های شهر رز معروف هستند، در جریان درگیری در یک رویداد غرور LGBTQ در اورگان، نقاب های خود را برداشتند. هنگامی که فیلمی از این رویداد در فضای مجازی ظاهر شد، برخی از کاربران X به اشتباه یکی از مردانی را که در این حادثه دخیل بودند به عنوان بنجامین برودی، جوان ۲۲ ساله ای که متعلق به یک انجمن برادری یهودی بود و قبلاً در وب سایت این برادری اظهار داشت که می خواهد در این حادثه کار کند، شناسایی کردند. دولت.

ماسک ادعاهای نادرست در مورد X را در آن زمان تقویت کرد و این حادثه - و ادعای دخالت برودی - را به عنوان "وضعیت پرچم احتمالا نادرست" توصیف کرد. زمانی که ماسک وارد نظریه توطئه نادرست شد، حضور گسترده او در سکو منجر به سیل نفرت نسبت به برودی شد. بر اساس این دادخواست، برودی و خانواده‌اش «مکرراً مورد آزار و اذیت غریبه‌های متخاصم قرار گرفتند.»

دو هفته پس از اظهارات ماسک، برای بن آشکار شد که شهرت او به طرز فاجعه‌باری آسیب دیده است و تعداد زیادی از مردم معتقد بودند که او یا یک نئونازی یا یک تحریک‌کننده است که در یک «روانی» فریبنده برای ارتکاب تروریسم سیاسی شرکت داشته است. » دادخواست خوانده شده است.

این اولین باری نیست که از ماسک به دلیل افترا به دلیل اظهارات بی دقت و تحریک آمیز شکایت می شود. غواص بریتانیایی، ورنون آنسورث، از ماسک به خاطر اینکه او را «پدو بچه» خطاب کرده بود، در جریان یک رفت و برگشت داغ با محوریت عملیات نجات سال ۲۰۱۸ برای نجات بچه‌های گرفتار در غاری در تایلند، شکایت کرد. ماسک در نهایت در سال ۲۰۱۹ در دادگاه پیروز شد.

این شکایت توسط مارک بنکستون رهبری می شود، همان وکیلی که پس از سال ها انتشار توطئه های سندی هوک، الکس جونز را به دادگاه کشاند. جونز انبوهی از پرونده‌های افترا را از دست داد و در نهایت به خانواده‌های بازمانده قربانیان سندی هوک بیش از یک میلیارد دلار غرامت پرداخت کرد.

بنکستون در یک تاپیک طولانی در X نوشت: «امروز، من مفتخرم اعلام کنم که علیه یکی دیگر از انتشار دهندگان بدنام اطلاعات نادرست شکایت کرده ام: مالک این پلتفرم، ایلان ماسک. به نظر می رسد که اکنون مسئولیت بر دوش یک جوان ۲۲ ساله خجالتی است که رفتار بی پروا ماسک زندگی اش را متزلزل کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است