متن خبر

اگر اپل این را به ویژن پرو اضافه کند، در نهایت ممکن است برای همیشه از آن استقبال کنم

اگر اپل این را به ویژن پرو اضافه کند، در نهایت ممکن است برای همیشه از آن استقبال کنم

شناسهٔ خبر: 541665 -




Apple Vision Pro Disney+ Star Wars Environment
(اعتبار تصویر: آینده / جیکوب کرول)

یکی از بهترین ترفندهای Apple Vision Pro این است که می‌تواند عناصر را در سراسر جهان اطراف شما لایه‌بندی کند – چه قرار دادن برنامه‌های بی‌شمار در فضای شما، یا پوشش FaceTime در حین پاسخ دادن به ایمیل‌ها و مرور وب. بسیار جالب است، با عبور هوشمند و تجربه بصری قوی، اما زمانی که Vision Pro بتواند شما را به جای دیگری منتقل کند، به همان اندازه شگفت انگیز است.

بهترین راه برای انجام این کار، درگیر کردن یک محیط در Vision Pro است. شما یک فضا را انتخاب می‌کنید، سپس از Digital Crown استفاده می‌کنید تا به طور جزئی یا کامل غوطه‌ور شوید. این فقط مناظر با وفاداری فوق العاده بالا نیست، شما همچنین یک آهنگ صوتی همراه، مانند سوت باد یا صدای جیر جیر پرندگان را دریافت می کنید. به عنوان مثال، ممکن است عدم وجود صدا را در محیط ماه تجربه کنید.

شش محیط از 11 محیط موجود در Vision Pro مکان‌های واقعی هستند، در حالی که پنج محیط افکت‌های رنگی هستند که روی محیط شما قرار می‌گیرند. از Haleakalā، منظره ای عظیم در Yosemite و Joshua Tree، منظره ای آرام و مرتفع وجود دارد، و همچنین می توانید به White Sands، Mount Hood یا حتی ماه، که شامل منظره فضانوردان از زمین است، بروید.

هنوز دو مکان اسرارآمیز وجود دارد که به‌زودی معرفی می‌شوند، و اینها از زمان راه‌اندازی یک راز بوده است. نکته من اینجاست: ما به سرعت به رویداد WWDC 2024 اپل نزدیک می‌شویم - این یک کنفرانس یک هفته‌ای توسعه‌دهندگان خواهد بود، اما همه نگاه‌ها به سخنرانی اصلی که برای ساعت 10 صبح ET/1 PM PT در 10 ژوئن 2024 برنامه‌ریزی شده است بسته است. می خواهم ببینم آن دو محیط چیست، و من یک درخواست از اپل دارم که فکر می کنم اکثر دارندگان ویژن پرو با آن موافقت خواهند کرد.

محیط ها را باز کنید

صفحه نمایش Apple Vision Pro Environments

(اعتبار تصویر: آینده / جیکوب کرول)

توسعه دهندگانی مانند Disney و Warner Bros Discovery محیط هایی را ایجاد کرده اند، اما یک مشکل در اینجا وجود دارد - خوب، شاید دو مشکل.

اول، این محیط های شخص ثالث برای استفاده در برنامه های مربوطه خود قفل شده اند. شما Avengers: Endgame را از پشت بام برج Avengers تماشا می کنید. Empire Strikes Back را از طریق یک لند اسپیدر در Tatooine در دیزنی پلاس نمایش می دهید. چگونه می توانید به عنوان یک طرفدار جنگ ستارگان از آن بالاتر باشید؟ این شما را به مکانی می برد که قبلاً فقط روی صفحه نقره ای می دیدید. با اپلیکیشن مکس می‌توانید از Game of Thrones به اتاق تخت آهنین منتقل شوید. که من را به مشکل دومم می رساند: هیچ محیطی برای مهار اشتیاق شما وجود ندارد؟ نه حتی یک اغذیه فروشی؟!

شما فقط می‌توانید در برنامه‌های مربوطه به این محیط‌ها دسترسی داشته باشید، پس نمی‌توانید از برج Avengers، Monsters Inc. Scare Floor یا یک کهکشان بسیار دور کار کنید. هنگامی که برنامه را می بندید، به سادگی به نمای عبوری معمولی قدیمی یا یک محیط ساخته شده توسط اپل باز می گردد.

Apple Vision Pro Disney+ Marvel Environment

(اعتبار تصویر: آینده / جیکوب کرول)

امیدوارم visionOS 2.0 که شایعه شده در WWDC 2024 اپل رونمایی شود، این مشکل را برطرف کند. به طور گسترده‌تر، امیدوارم که آپشن های پیشرفته‌تری مشابه آنچه که با به‌روزرسانی عظیم نرم‌افزار نسل دوم آیفون دیدیم، به ما بدهد.

یک به‌روزرسانی مهم Vision Pro فقط باید در مورد چیزهای کوچک باشد، مانند باز کردن محیط‌ها و امکان سفارش مجدد برنامه‌ها در صفحه اصلی.

همچنین بسیار عالی است که Mac Virtual Display - قابلیتی که صفحه کامپیوتر MacOS شما را به Vision Pro می‌اندازد - بیش از یک صفحه مجازی را کنترل کند.

به همین ترتیب، چرا برنامه های iPad بیشتری را برای اجرا به صورت بومی در Vision Pro باز نمی کنید؟ در حال حاضر، این یک سیستم انتخابی برای توسعه دهندگان است، اما زمانی که iPad برای اولین بار راه اندازی شد، همه برنامه های آیفون برای استفاده با ذره بین پنجره ساده در گوشه پایین در دسترس بودند. ممکن است تجربه کاملی نباشد، اما به مردم اجازه می‌دهد کارهای بیشتری با Vision Pro انجام دهند.

من همچنین دوست دارم برخی ارتقاء به Spatial Personas را ببینم. جدیدترین به‌روزرسانی اپل واقعاً یک ترفند جادویی انجام داد که به نظر می‌رسد می‌توانم با دوستانم که ویژن پرو نیز دارند، معاشرت کنم و با آنها در همان فضا حرکت کنم. در ابتدا گیج کننده بود، اما طبیعی تر می شود، و من تصور می کنم اپل پیشرفت های بیشتری در آستین خود دارد.

فهرست طولانی‌ای از چیزهایی وجود دارد که ما می‌خواهیم در Vision Pro ببینیم، اما من فکر می‌کنم گسترش آنچه که باعث برتری دستگاه می‌شود بسیار منطقی است. پیشنهاد می‌کنم نگاه یک‌ساله TechRadar Editor-at-Large Lance Ulanoff را در Vision Pro بخوانید. من با آنچه او مطرح کرد موافقم و به همان اندازه امید زیادی دارم.

حداقل، اگر محیط‌های تازه و جدیدی داشته باشیم و بتوانم از محیط‌های موجود در مکان‌های جدید استفاده کنم، از رایانه فضایی بسیار بیشتر استفاده خواهم کرد. چه کسی می داند، من ممکن است داستان های آینده را از یک لند اسپیدر در Tatooine بنویسم.

(اعتبار تصویر: آینده / جیکوب کرول)

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

اخبار سردبیر ایالات متحده

Jacob Krol سردبیر ایالات متحده، News for TechRadar است. او از 14 سالگی که وبلاگ خود را در زمینه فناوری راه اندازی کرد، درباره فناوری می نویسد. از آن زمان جیکوب برای تعداد زیادی از نشریات از جمله CNN Underscored، TheStreet، Parade، Men's Journal، Mashable، CNET، و CNBC در میان دیگران کار کرده است.

او در پوشش شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تخصص دارد و با دستگاه‌های تلفن همراه، گجت‌های خانه هوشمند، تلویزیون‌ها و پوشیدنی‌ها کار می‌کند. در اوقات فراغت خود، می‌توانید جیکوب را در حال گوش دادن به بروس اسپرینگستین، ساخت مجموعه لگو، یا تماشای جدیدترین‌های دیزنی، مارول یا جنگ ستارگان بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است